Nee dat overkomt binnenkort dat talent van je genaamd Schumacher.....Hielke schreef: 10 okt 2022, 12:08 Verstappen is al wereldkampioen? Ik meende dat Massi op een zijspoor was gezet.

Nee dat overkomt binnenkort dat talent van je genaamd Schumacher.....Hielke schreef: 10 okt 2022, 12:08 Verstappen is al wereldkampioen? Ik meende dat Massi op een zijspoor was gezet.
Wat mij ook verbaast is dat MB en Ferrari het dus al 'gewoon' wisten. Er loopt ergens een lijntje tussen FIA en verschillende treams. Ondanks dat ze dus gelijk hadden gebruiken ze dit wel om te stoken op specifieke dagen. Lees; net voor een GPFrank_Sch schreef: 10 okt 2022, 18:19 Wat mij nog het meest ergert, is dat die kerel Masi heet. Spellen is ook een kwaliteit.
Nu duidelijk is dat RB het budget vorig jaar heeft overschreden, volgt er een financiële en eventueel kleine sportieve straf. Ben benieuwd, RB kan dit jaar de kosten wat drukken door de laatste 3 races niet te racen.
Ander punt: de FIA heeft beoordeeld op basis van de aangeleverde documenten, er zijn verder geen controles/steekproeven uitgevoerd. Ofwel uitgaan van goed vertrouwen en daar zit het probleem.
Drivers salary zit niet in het “Budget”JP schreef: 10 okt 2022, 19:02 Wat mijn verbaast is dat mensen het hebben over puntenstraffen en Max dan misschien zijn kampioenschap moet terug geven, maar je hebt toch 2 rijders? Zeggen ze maar dat Checo te duur is geweest.
Nee, maar de kapotte onderdelen aan z'n auto wel. Dus een puntenstraf kan niet alleen voor Verstappen gelden. Dat willen bepaalde stromingen natuurlijk wel maar die vlieger lijkt me niet op te gaan. Dus dan wordt het constructeurspunten afnemen.Enrico schreef: 11 okt 2022, 08:58Drivers salary zit niet in het “Budget”JP schreef: 10 okt 2022, 19:02 Wat mijn verbaast is dat mensen het hebben over puntenstraffen en Max dan misschien zijn kampioenschap moet terug geven, maar je hebt toch 2 rijders? Zeggen ze maar dat Checo te duur is geweest.
Gewoon 20 constructeurspunten afpakken (Staat voor x geld.) en daarnaast 20 drivers punten afpakken. (Teams mogen dit zelf verdelen over de rijders.) Williams zou dit jaar De Vries op -18 kunnen zetten dan.Arthur schreef: 11 okt 2022, 10:10Nee, maar de kapotte onderdelen aan z'n auto wel. Dus een puntenstraf kan niet alleen voor Verstappen gelden. Dat willen bepaalde stromingen natuurlijk wel maar die vlieger lijkt me niet op te gaan. Dus dan wordt het constructeurspunten afnemen.Enrico schreef: 11 okt 2022, 08:58Drivers salary zit niet in het “Budget”JP schreef: 10 okt 2022, 19:02 Wat mijn verbaast is dat mensen het hebben over puntenstraffen en Max dan misschien zijn kampioenschap moet terug geven, maar je hebt toch 2 rijders? Zeggen ze maar dat Checo te duur is geweest.
De toekomst is elektrisch, daar is elk weldenkend mens over uit.
Totnutoe trekt FE totaal geen publiek.De toekomst is elektrisch, daar is elk weldenkend mens over uit. Waarom zouden we de Formule 1 niet vervangen door de elektrische Formule E?
Echt hè, als je die foto ziet weet je al genoeg. Krijg je de naam erbij is het 100% bingoRobin schreef: 11 okt 2022, 15:08 Tja vrijheid van meningsuiting he, dus Pepijn mag ook. Waarom heten die wereldverbeteraars/moraalridders en witte woke figuren zo en zien ze er zo uit.....maar goed.....
De kosten van Silverstone zou MB moeten betalen!Gijzert schreef: 11 okt 2022, 10:24Gewoon 20 constructeurspunten afpakken (Staat voor x geld.) en daarnaast 20 drivers punten afpakken. (Teams mogen dit zelf verdelen over de rijders.) Williams zou dit jaar De Vries op -18 kunnen zetten dan.Arthur schreef: 11 okt 2022, 10:10Nee, maar de kapotte onderdelen aan z'n auto wel. Dus een puntenstraf kan niet alleen voor Verstappen gelden. Dat willen bepaalde stromingen natuurlijk wel maar die vlieger lijkt me niet op te gaan. Dus dan wordt het constructeurspunten afnemen.![]()
V10 of beter 3500 V12.Knot schreef: 11 okt 2022, 16:00 Vliegverkeer voor alle vakanties en zakenmeetings, dat moet je aanpakken, dat is een grote klapper voor het milieu!
Formule 1 weer lekker V8 erin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast