Maar het zal wel weer goedgepraat worden as usual.

Edit: ABS, centrale vergrendeling, aircon etc. Allemaal vooruitgang EN gebruikersgemak. Nu nog steeds range anxiety, via apps betalen, laadpalen 'zoeken', laadtijd.
Geef mij de vinylen lp maar.

Een beet hetzelfde als de discussie over het gasverbruik. Nu moeten we het normaal vinden om met 19 graden op de bank te zitten ipv met 20-21 graden. Je bent een n00b als je je niet voorbereidt met een EV… Maw, ff in de auto stappen en op pad kan niet meer. Voorbereiden moeten we. Ik stap zo weer in m’n benzineauto en ga en sta waar ik wil en WANNEER ik wilRobin schreef: 09 okt 2022, 08:32 Maar dan blijft (laat dus) onverlet, dat de range van die ID3 irl best tegenvalt(understatement). En dan kunnen we alles wel op 'voorbereiding' gooien, snap ik, maar het gaat IMHO ook om: vooruitgang in technologie EN gebruikersgemak/comfort. Toch? Dat zie ik in dit voorbeeld even helemaal niet:)
Maar het zal wel weer goedgepraat worden as usual.
Edit: ABS, centrale vergrendeling, aircon etc. Allemaal vooruitgang EN gebruikersgemak. Nu nog steeds range anxiety, via apps betalen, laadpalen 'zoeken', laadtijd.
Geef mij de vinylen lp maar.![]()
Spreek voor jezelf, gewoon los met pasjes. Ideaal want die telefoon hoef ik niet 24/7 bij mij te hebben.Martijn_bmw schreef: 09 okt 2022, 07:39 Die laatste zin is natuurlijk onzin.
Als je je had voorbereid en gewoon een betaalmiddel klaar had voor fastcharger had je misschien 15min moeten snelladen en had je prima heen en weer gekund.
“We” vinden alles met een app ideaal tot je de EV er mee kan bashen dan is een app ineens niet ideaal![]()
100 % accu vol is een theoretische rijkweidte van 350km. Kilometerstand van de huurwagen bedroeg 25450km, dus het theoretische nieuwe verhaal gaat niet op.Martin* schreef: 09 okt 2022, 11:30 De ID3 first edition heeft een 58kWh accu met een wltp range van 424km. In de praktijk moet je daar wat km's vanaf halen, maar je zou het moeten halen met een volle accu tenminste. Was de accu wel vol?
Nope airco uit, sowieso wil ik het niet warmer hebben dan 19 graden
Prima, maar dat was volgens mij geen 3 cilinder, Skoda deed op de A31 ook 215per uur wat beter is dan de ID3, die op de terugweg ("afgetankt") niet verder kwam dan 165 per uur...Martijn_bmw schreef: 09 okt 2022, 08:43 maar voor mij liever een daily EV dan een Skoda skala met bromtol voorindaar is geen enkele lol aan enkel lelijk overstuur geluid uit een 3 pitter
Volgens mij is het supersimpel opgelost als de verhuurder een druppel meegeeft waar je mee kan laden. Kosten komen gewoon op je rekening. Inmiddels kan je laden bij bijna elke pomp op de snelweg. Dan was de uitdaging opgelost, toch?FDD schreef: 09 okt 2022, 11:20 Het betrof een 1st edition, geen idee aangaande de Kwh...
Ik doe niks met apps, voor niks je hebt internet en het neemt ruimte in op de telefoon...
Voorbereiden, sorry ik moet nog geen 300kilometer rijden. Het is niet dat ik 6 weken naar Pakistan of Afrika ga...
Je zou gewoon met een normaal geldig betaalmiddel moeten kunnen betalen zonder fratsen..
Ik heb een creditcard van mijn werkgever, om dat aan een app te hangen is de goden verzoeken. Bovendien is het gewoon verboden (bedrijfspolicy)...
Voor de rest bashen, ik geef toch duidelijk aan dat het wel zijn positieve kanten heeft. De stad en kleine stukken, dit was echter een jobje wat een thuiswedstrijd betreft.
Normaal rijd ik door heel europa met huurauto's voor langdurige projecten. Dat kan gewoon niet met een EV. Als je dat als bashen ziet tsja.... Ik noem het de realiteit die je dan niet onder ogen wil zien....