Wat denk jij dan?
Ik zou niet weten wat ik anders leuk moet vinden.

Wat denk jij dan?
Oooh zo.Martijn_bmw schreef: 29 aug 2022, 09:38Laatst zei je nog in mijn topic geen Alpina meer aan te durven, denk dat Tom daar op doelt![]()
+1, dat werkt het allerbeste. En lossen vice versa.frankie schreef: 29 aug 2022, 10:39 Ik begrijp het geneuzel over die klep niet zo. Gewoon eerst niet helemaal volstouwen, klep dicht en dan vervolgens via het te openen ruitje alles opvullen.
Nu nog niet inderdaad.tomgtr schreef: 29 aug 2022, 10:14 Precies wat Martijn zegt. Tja, echt zo je jong zoe je ze zelden aangeboden.
Ik vind het ook geen wereldprobleem hoor... Maar het verbaasde me wel enigszins hoe weinig weerstand de klep nodig heeft om open te blijven. Het is bij mij ook vooral dat ik niet zo de noodzaak zie om alles maar elektrisch bediend of ondersteund uit te voeren als het om hele basale en eenvoudige handelingen gaat.frankie schreef: 29 aug 2022, 10:39 Ik begrijp het geneuzel over die klep niet zo. Gewoon eerst niet helemaal volstouwen, klep dicht en dan vervolgens via het te openen ruitje alles opvullen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot en 3 gasten