Gr Ron
Tis ook een mooie auto en binnen het EV segment maximaal value for money.JdBn schreef: 02 sep 2022, 16:23 Enyaq, ik zie em best vaak rijden eigenlijk. Mooi ding in ieder geval![]()
Das 400 euro tegenwoordig.... Ze zijn wel gek.
RS-Ron schreef: 23 feb 2023, 10:50
Heb de EVroemer, electrische tandenborstel met wielen nu bijna een jaar. Ongeveer 7 dkm mee gereden. Doosje doet wat ie moet doen, stuurt nu, met de schroefset en fatsoenlijke banden, enigszins aanvaardbaar. Zou nog wel een stabilisatorstang achter kunnen gebruiken. Maar die is alleen onder een VW Up GTI voor de cup-racing series ontwikkeld. Dat bedrijf levert niet aan particulieren…… vooralsnog. Ga ik toch nog eens proberen. Verder is autootje prima waarvoor ik hem heb. Past nog net in de garage voor de hoop zooi en is op langere afstanden, 50km enkele reis, prima. Stil, niet knetterhard en vlot zat. Deze blijft nog wel even tot 2025. Tot dan kost het echt geen reet.
Gr Ron
Denk eerder dat die dan alleen aan autosport gerelateerde bedrijven levert en dan ook alleen in volumes.Gijzert schreef: 23 feb 2023, 13:20RS-Ron schreef: 23 feb 2023, 10:50
Heb de EVroemer, electrische tandenborstel met wielen nu bijna een jaar. Ongeveer 7 dkm mee gereden. Doosje doet wat ie moet doen, stuurt nu, met de schroefset en fatsoenlijke banden, enigszins aanvaardbaar. Zou nog wel een stabilisatorstang achter kunnen gebruiken. Maar die is alleen onder een VW Up GTI voor de cup-racing series ontwikkeld. Dat bedrijf levert niet aan particulieren…… vooralsnog. Ga ik toch nog eens proberen. Verder is autootje prima waarvoor ik hem heb. Past nog net in de garage voor de hoop zooi en is op langere afstanden, 50km enkele reis, prima. Stil, niet knetterhard en vlot zat. Deze blijft nog wel even tot 2025. Tot dan kost het echt geen reet.
Gr Ron
Hier moet met alle mannen met bedrijven toch wel iemand mee kunnen helpen?
Even voor je bestellen met een kratje bier en gezellige verhalen als marge.
Ontwikkeld door H&R.Kadett schreef: 23 feb 2023, 13:27Denk eerder dat die dan alleen aan autosport gerelateerde bedrijven levert en dan ook alleen in volumes.Gijzert schreef: 23 feb 2023, 13:20RS-Ron schreef: 23 feb 2023, 10:50
Gr Ron
Hier moet met alle mannen met bedrijven toch wel iemand mee kunnen helpen?
Even voor je bestellen met een kratje bier en gezellige verhalen als marge.
Zo'n stabilisator kost maar 29k. Krijg je er een GTI cup bij.