voor wat betreft a segmenters.Shakes schreef: 31 jul 2022, 20:53 Het ziet er naar uit dat de 207 eindelijk voor de laatste keer stuk is. Nu mag er dus een opvolger komen. Ik weet niet precies wat er in dat segment te koop is maar ze kwam vandaag met een 208 of 2008 weet ik het. Dat gaat hem dus niet worden. Een Up is geen optie, Een M5, M3 of GT 86 gaaf hem ook niet worden.
Wensen: 4 deurs, 6 jaar oud maximaal, zuinig, beetje hip (velgen) geen zilver. Plek voor kinderstoeltjes en een kinderwagen. Budget 4K. DF verdubbelaar is prima maar als het niet hoeft is er meer over voor een T-Max. Voorkeur bij mij is Japans.
Wie heeft een leuk idee.
Jij staat overal achterstevoren toch?
Daarom ben ik zaterdag ook undercover (in een BMW notabene) door Brabant gereden….
Idd, niet met je eensmatthyssie schreef: 03 aug 2022, 10:48 Mwah ben ik niet met je eens. Zo fijn als ze rijden in de stad, zo vallen ze (en dan vooral de motor) me tegen als je 80 of harder moet. Ja natuurlijk kun je er de snelweg mee op, maar ze zijn daar overduidelijk uit hun comfortzone; je moet knap poken om normaal in te voegen laat staan inhalen. Verbruik stijgt onevenredig hard etc.
In de stad denk je: Wát een topauto! Kom je daar buiten dan denk je: wat een ellende eigenlijk zo'n ding.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten