Vanavond verder met de voorkant en ff trommeltjes netjes maken.
Gr Ron
Daar wordt je ook altijd simpel van hè. Zoveel varianten er zijn en je mist altijd met diegene die je nodig hebt terwijl je voor je gevoel alle andere andere hebt liggenRS-Ron schreef: 29 jul 2022, 22:09 Busje staat klaar, wordt idd matzwart. Morgenochtend een setje XZN doppen kopen, heb een miljardmiljoen bitjes, maar geen XZN. Dan kunnen de veerpoten er voor ook uit.
Gr Ron
Eerder 21% verlies vanwege grotere velgen en banden. Meer massa verder van centrum en meer rolweerstand.RS-Ron schreef: 30 jul 2022, 19:20 1e een, 2e eens staat idd wel een ander EVroemertje en ik moet zeggen hij gaat nu wel lekker de bocht om........ banden zijn stiller dan de 165 bandjes. Door deze verbetering in CW waarde verwacht ik zeker 0.000021% toename range........![]()
Gr Ron
Dit helemaal gemist joh. Van een brullende, zuipende dikke Amerikaanse pickup naar een Mii. Ziet er wel prima uit zo met die velgen!RS-Ron schreef: 31 jul 2022, 10:46 Welnee, de banden die eronder zaten hadden brandstof efficiënty label E deze A. De Mii electric werd ook geleverd met 16 inch, standaard Seat velgen met banden 16 inch wegen iets van 18-19kg. Deze combi 14kg. Dus loopt wel los. Vanochtend nog wat details geregeld, Tis wel ff prima zo.
Gr Ron
Als ik met die hitte 10km moet gaan hardlopen hoef ik nooit meer te douchen…… na half uur met de honden wandelen komt er al overal water uit mijn lichaam…… kan nooit goed zijn…….Arthur schreef: 11 aug 2022, 18:15 Nee, nee, dan ga je op de fiets in de ochtend in je lange broek en vest. ‘s Middags in korte broek en op teenslippers terug. Dan ga je eerst nog 10km hardlopen in die verzengende hitte en dan pas douchen!
of bier...JP schreef: 12 aug 2022, 08:42 Op een bepaalde leeftijd dan gaat het mis….dan loop je vanzelf leeg en dan stel je je de vraag: is het zweet of is het pis…..![]()
Gebruikers op dit forum: Fabian, Godspeed, Martijn_bmw, Semrush [Bot], SvB, Ti-Tourist (Erik), Williams en 5 gasten