Hier lag gister nagenoeg niks kwa zout of andere meuk, anders was ik ook niet gaan rijden....Arthur schreef: 13 feb 2022, 10:20 Beter weer? D’r lag me gisteren toch een partij zout dat je nu wel gewoon kunt blijven rijden. Veel minder zal ‘t niet worden, qua zout![]()
Hmmm.....hier blijft tie even groot.
En redelijk zeldzaam , zie toch regelmatig mensen van hun fiets vallen/tegen lantarenpalen aanlopen/ fotorolletjes volschieten/na wijzen etc. etc. , maar weet nou niet of het om de auto of bestuurder gaat....
De bestuurder is veel zeldzamer dan de auto.Alexsti schreef: 13 feb 2022, 17:02 En redelijk zeldzaam , zie toch regelmatig mensen van hun fiets vallen/tegen lantarenpalen aanlopen/ fotorolletjes volschieten/na wijzen etc. etc. , maar weet nou niet of het om de auto of bestuurder gaat....![]()
Je zou idd niet zeggen dat het ontwerp al ruim25 jaar oud is, en ja is nog steeds het echte sturen zonder alle hulpjes die er hedendaags inzitten in de nieuwe auto's.Sabberjoch schreef: 13 feb 2022, 17:34 Hij staat er prachtig bij Alex, blijft een tijdloos design zo'n S1.
En inderdaad, ook hoe je bochtjes kunt pakken wordt nooit oud!
Hahahaaa.....ja opa, eens....Opa schreef: 14 feb 2022, 01:01De bestuurder is veel zeldzamer dan de auto.Alexsti schreef: 13 feb 2022, 17:02 En redelijk zeldzaam , zie toch regelmatig mensen van hun fiets vallen/tegen lantarenpalen aanlopen/ fotorolletjes volschieten/na wijzen etc. etc. , maar weet nou niet of het om de auto of bestuurder gaat....![]()
![]()
![]()
Blijft wel de Km stand lekker laag zo, nu zo'n 75.000 Mile in 22 jaar tijd, maar wat meer rijden gaat wel op het programma staanSlowCo schreef: 26 jul 2022, 16:18 Fijn, maar wel vaker rijden dus. Slechts 2600km/jaar is veel te weinig!![]()
En prijs/km zal steeds gunstiger worden naarmate de prijzen stijgen van S1's.
Voor jou is het ook een hobby/knutsel (als ik dat mag zeggenEmiel schreef: 26 jul 2022, 17:20 Prijs per km… ik ben paar jaar terug naar APK gereden en over paar weken/maanden pas weer. Nieuwe duratec 2.5 motor, cr versnellingsbak met sper en onderstel revisie verder (en 1001 goodies)![]()
Geniet van de goedkope kilometers![]()
Betrouwbare fastroad/circuit auto met iets meer pk- project hahaAlexsti schreef: 26 jul 2022, 17:57Voor jou is het ook een hobby/knutsel (als ik dat mag zeggenEmiel schreef: 26 jul 2022, 17:20 Prijs per km… ik ben paar jaar terug naar APK gereden en over paar weken/maanden pas weer. Nieuwe duratec 2.5 motor, cr versnellingsbak met sper en onderstel revisie verder (en 1001 goodies)![]()
Geniet van de goedkope kilometers![]()
) project, als tie klaar is ga je er ook geen 10.000 per jaar op de klok zetten.....dan is er vast iets niet naar je zin en ligt tie weer uit elkaar.
![]()
Exact dit! Vond het altijd het minste model, maar begin ze steeds mooier te vinden! Gaaf ding
Gebruikers op dit forum: Sander-E46 en 4 gasten