mijn integra type r turbo
-
mijn integra type r turbo
dit is mijn integra type r met turbo
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01338.jpg[/img]
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01339.jpg[/img]
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01130.jpg[/img]
blok is aangepast en goed voor 500whp
ik rij nu nog maar op 0.6 bar en weet niet hoeveel pk hij precies heeft
gaat echt super hard
tijdje terug een sprintje getroken tegen een ferrari 360 spyder en heb die zoek gereden
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01338.jpg[/img]
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01339.jpg[/img]
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01130.jpg[/img]
blok is aangepast en goed voor 500whp
ik rij nu nog maar op 0.6 bar en weet niet hoeveel pk hij precies heeft
gaat echt super hard
tijdje terug een sprintje getroken tegen een ferrari 360 spyder en heb die zoek gereden
- VLA
Welkom !
Mooie auto heb je. Zal wel rap gaan. Wat heb je allemaal aan je blok aangepast als ik vragen mag ? Want zoveel boost is killing voor een stock b18c6.
Mooie auto heb je. Zal wel rap gaan. Wat heb je allemaal aan je blok aangepast als ik vragen mag ? Want zoveel boost is killing voor een stock b18c6.
Onderstel hoef je bij een Integra weinig aan te doen hoor. Die is af fabriek al erg goed. Remmerij zit ook wel goed. Maar een leuk Tein setje zal hem wel goed doen.Tristan schreef:Welkom, hoop vermogen.
Nu nog wat aan je onderstel doen, want op de foto te zien is dat nog redelijk standaard. En hoe zit het met de remmerij? Heb je vast nodig bij dit vermogen.
- Tristan
-
hey dit is er met het blok gedaanVLA schreef:Welkom !
Onderstel hoef je bij een Integra weinig aan te doen hoor. Die is af fabriek al erg goed. Remmerij zit ook wel goed. Maar een leuk Tein setje zal hem wel goed doen.Tristan schreef:Welkom, hoop vermogen.
Nu nog wat aan je onderstel doen, want op de foto te zien is dat nog redelijk standaard. En hoe zit het met de remmerij? Heb je vast nodig bij dit vermogen.
spec list
motorblok b18c6 standart cilinderbussen 81.5
cilinderkop b18c6 standart van fabriek af geflowd
kleppen , SUPERTECH
klepveren ,SUPERTECH
titanium schotels ,SUPERTECH
nokkenassen b18c6
inlaat edelbrock victor x
AEM feulrial brandstof druk regellaar van aem komt nog
ARP kopbouten
zuigers van CP
drijfstangen van EAGLE H BEAM
GOLDEN EAGLE vacum manifold
injectoren van PRESICION 880CC
obd1 conversie harnas
chrome pro motormangement op p28 ecu
AEM wideband
turbo
t3/t4 turbo met stage 3wheel goed voor 450pk
RLD spruitstuk
TIAL waste gate
fmic
65mm inlaat buizen
forge dump valve
3 inch downpijp
2,5 inch uitlaat
APEXI v-afc boostcontroler
versnellingsbak
S9B met lsd
competition vliegwiel 3.6kg
ACT extrme kopling
en afgesteld door andy van sneaky tuning
- frank de jonge
Filmpje zou idd leuk zijn 
500whp is wel erg veel voor zo'n ding.
Ik weet dat die V-tech blokken snel zijn maar dat is wel inmens veel voor die 4 cylinder.
Je bevind je idd tegen geduchte tegenstanders hier op DF
Misschien als er weer is zo'n soort van parkplatz treffen is
een keertje proberen 
Hier in Klazienaveen staat wel is een Accord coupe met die 3,0 V6 van de Honda NSX. Zijn ook niet veel van heb ik me laten vertellen.
Wellicht een bekende van jou?

500whp is wel erg veel voor zo'n ding.
Ik weet dat die V-tech blokken snel zijn maar dat is wel inmens veel voor die 4 cylinder.
Je bevind je idd tegen geduchte tegenstanders hier op DF

Misschien als er weer is zo'n soort van parkplatz treffen is

Hier in Klazienaveen staat wel is een Accord coupe met die 3,0 V6 van de Honda NSX. Zijn ook niet veel van heb ik me laten vertellen.
Wellicht een bekende van jou?
- Tommy
500 WHP dus pak em beet 560-570 krukas pk's?
Da's wel heel erg veel voor 1800 cc. Lijkt me dat dat op 0.6 bar niet haalbaar is. Uitdraai van de afstelsessie is op zich wel interessant. Benieuwd hoe het mengsel is bij 500 pk op de rol.
Kan me nog wel een flink getunede ITR van TCC herinneren, maar die kwam niet tot zoveel pk's zonder ontzettend veel last van detonatie te hebben.
Da's wel heel erg veel voor 1800 cc. Lijkt me dat dat op 0.6 bar niet haalbaar is. Uitdraai van de afstelsessie is op zich wel interessant. Benieuwd hoe het mengsel is bij 500 pk op de rol.
Kan me nog wel een flink getunede ITR van TCC herinneren, maar die kwam niet tot zoveel pk's zonder ontzettend veel last van detonatie te hebben.
- frank de jonge
Die CSL compressor rijdt ook met water alcohol injectie om detonatie te voorkomen en dat ding blaast 550PK en ragt van 0-200 in 10sec.
Dat vin ik al een hele prestatie :O
Dat vin ik al een hele prestatie :O
Laatst gewijzigd door frank de jonge op 06 okt 2007, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank de jonge
- Jan Visser
- Tommy
hij is toch afgesteld? Dan lijkt het me dat de motor wel op de pijnbank heeft gestaan en er dus wel getallen bekend zijn.
btw Jan, je hebt helemaal gelijk. Voor 570 pk moet je hem wel gigantisch blazen met een enorme turbo. Bovendien zegt het verder ook niks over of de motor die 500 pk 100 km houdt of niet. Hij haalt iig minimaal 1x die 500whp dus 560-570 pk op de rollenbank
Then again, als je een F360 Modena er mee zoek rijdt heb je wel dat soort vermogens nodig.
on topic, op welke compressieverhouding wordt nu gereden? En is er nog wel een beetje reactievermogen overgebleven na verlagen van compressie? Wat is er aan extra koeling gedaan?
btw Jan, je hebt helemaal gelijk. Voor 570 pk moet je hem wel gigantisch blazen met een enorme turbo. Bovendien zegt het verder ook niks over of de motor die 500 pk 100 km houdt of niet. Hij haalt iig minimaal 1x die 500whp dus 560-570 pk op de rollenbank

on topic, op welke compressieverhouding wordt nu gereden? En is er nog wel een beetje reactievermogen overgebleven na verlagen van compressie? Wat is er aan extra koeling gedaan?
-
- frank de jonge
- Bert ///M3