Rechts ingehaald aangehouden en...............
-
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Sander S.
Het percentage kan weer omlaag.
Ben net wat wezen drinken in Utrecht. Moest nog ff een maatje afzetten in Leerdam. Meerkerk A27 binnendoor naar Leerdam, mist, dus mistlampen aan.
Afijn, maatje afgezet en weggereden. 3 min later nét voordat ik leerdam uit rijdt word ik tot stoppen gedwongen, letterlijk, ze halen me in en parkeren de auto gewoon dwars voor mijn neus. ( waar is het vertrouwde bordje gebleven??)
Resultaat - boete voor mistlampen voeren, terwijl het in de polder gewoon echt goed mist, was hij het niet mee eens. Op mijn aanbod om even met me mee te rijden de polder in (
) ging hij niet op in. Hij was van mening dat ik hem direct uit moet zetten zodra er geen mist meer was.
Waarschuwing voor snelheid, reed blijkbaar te hard, maar hij heeft niets gemeten.
Ongelooflijke zak, ik quote:'Vind je dat stoer ofzo, met de mistlampen aan in de auto van je papa''
Heb hem daarna gevraagd het spul maar op te sturen en heb hem gewoon verteld dat ik misselijk van hem werd, daarna volle pijp weggereden. lul
0 % wederzijds respect dus.
Ben net wat wezen drinken in Utrecht. Moest nog ff een maatje afzetten in Leerdam. Meerkerk A27 binnendoor naar Leerdam, mist, dus mistlampen aan.
Afijn, maatje afgezet en weggereden. 3 min later nét voordat ik leerdam uit rijdt word ik tot stoppen gedwongen, letterlijk, ze halen me in en parkeren de auto gewoon dwars voor mijn neus. ( waar is het vertrouwde bordje gebleven??)
Resultaat - boete voor mistlampen voeren, terwijl het in de polder gewoon echt goed mist, was hij het niet mee eens. Op mijn aanbod om even met me mee te rijden de polder in (

Waarschuwing voor snelheid, reed blijkbaar te hard, maar hij heeft niets gemeten.
Ongelooflijke zak, ik quote:'Vind je dat stoer ofzo, met de mistlampen aan in de auto van je papa''
Heb hem daarna gevraagd het spul maar op te sturen en heb hem gewoon verteld dat ik misselijk van hem werd, daarna volle pijp weggereden. lul
0 % wederzijds respect dus.
- Bert ///M3
- GTRene
Zit hij daar nu te bellen maar niet hands free?Sander Spoolder schreef:[img:658:494]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/6d ... ressed.jpg[/img]
En 5 minuten later ... 'weet u wel wat er dan wel allemaal niet kan gebeuren meneer, dat is levensgevaarlijk meneer'
I rest my case

-
Men roept dat puur uit frustratie sander. Zelf zullen ze nooit aan zo n auto die jij hebt toekomen. Maar wat is het leuk om je toch even te bekeuren. Ach je moet het maar zo zien. Jij kan elke dag in die dikke auto rijden. Zij kunnen er alleen naar kijken en soms een bekeuring kje schrijven voor herr oberste spee. Frustraten zijn het.
- Sander S.
- Macboy
-
- Auto: Fun Damn Mentally
M'n maatje werd bij Emmeloord woensdag tijdens een enorme controle op alles aangehouden, reed in de nieuwe X5 van papa idd. Politieagent bekeek papieren:kentekenbewijs op naam van ...beheer bv achternaam is ...., verrek hetzelfde, dus toch niet auto van papa, maar UW auto, meneer ...... (gast is 27)
M'n maatje in 't grind met 4 'spinnende 'wielen wegscheurend/schreeuwend: Ja, bruto moet jij hier voor dit apparaat 3 jaar werken...
vond de man niet leuk.
M'n maatje in 't grind met 4 'spinnende 'wielen wegscheurend/schreeuwend: Ja, bruto moet jij hier voor dit apparaat 3 jaar werken...
vond de man niet leuk.

- RVV
Precies, mee eens..Macboy schreef:Laten we hier nou niet weer zo'n discussie-draadje gaan beginnen !
De verhalen over politie zijn leuk, maar aub wel beetje respectvol blijven.
Er zitten rotte appels tussen, zure bommen, geile pruimen, maar ook gewoon toffe peren
Daar heb je het wel mee gezegd denk ik.
Ik post regelmatig verhalen van mindere ervaringen, maar dit vond ik een best een positieve ervaring die ik meemaakte.. en dat mag dan ook wel eens gezegd worden toch ?
-
Rotte appels bestaan alleen bij de politie. Niet bij ons autoliefhebbers...
Ik heb ook heus wel een enkele keer een minder leuke ervaring met de politie gehad. Bijv. 3 uur wachten om een bekraste motorkap te melden om vervolgens naar huis gestuurd te worden met de mededeling dat dit alleen voor de statistieken dient. Echter heb ik veel meer goede ervaringen gehad met het door iedereen gehekelde politie apparaat.
Voor ieder die altijd maar problemen heeft met het gedrag van de agent adviseer ik eens een spiegeltje voor te houden. Ik noem het wederzijds respect. Is deze er niet van jouw kant zal die al zeker niet komen van de man in het blauw. Einde discussie :!:
Ik heb ook heus wel een enkele keer een minder leuke ervaring met de politie gehad. Bijv. 3 uur wachten om een bekraste motorkap te melden om vervolgens naar huis gestuurd te worden met de mededeling dat dit alleen voor de statistieken dient. Echter heb ik veel meer goede ervaringen gehad met het door iedereen gehekelde politie apparaat.
Voor ieder die altijd maar problemen heeft met het gedrag van de agent adviseer ik eens een spiegeltje voor te houden. Ik noem het wederzijds respect. Is deze er niet van jouw kant zal die al zeker niet komen van de man in het blauw. Einde discussie :!:
- RVV
Sander ik denk dat Wim er gewoon niks van kan vinden omdat hij er niet bij is geweest.Sander Spoolder schreef:ik bedoelde het niet lullig hoor.
Maar wilde gewoon graag weten wat Wim van die gozer vind die mij gister bekeurd heeft.
Ik denk ook dat het niet verstandig is om Wim (of andere politie agenten) op dit forum tot uitspraken te verleiden (uit te lokken) over ander collega's. Wim word onnodig in een spagaat gedwongen. (moet ie kiezen voor de DF'ers of voor de collega's?)
Even kijkend naar mijn eigen beroepsgroep.. ik krijg in de winkel regelmatig klanten die uitwijden over andere verkopers/eigenaren van beddenwinkels. Ze proberen dan dingen uit te vissen en mij uitspraken te ontlokken.. Eigenlijk altijd in hun eigen belang.. ik zet altijd de hakken in het zand en geef aan dat ik geen mening heb over andermans situatie. Ik win er niks mee als ik mijn mening geef.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik las gisteren nog een "leuk" stukje in een motorblad (Kicxstart).
Een gast wordt gelaserd en aangehouden. Behoorlijk te hard maar goed dat weet ie en zonder tegenspraak accepteert hij de bekeuring + wijze les. Agent rijdt zelf ook motor en weet wel wat het is enz. enz. maar het kan niet bla.bla.
Krijgt ie na 14 dagen niet een maar twee bekeuringen in de bus. Beiden op dezelfde plaats maar met een tijdsverschil van 11 minuten
Is ie ook nog ff gelaserd bij het wegrijden....
Een gast wordt gelaserd en aangehouden. Behoorlijk te hard maar goed dat weet ie en zonder tegenspraak accepteert hij de bekeuring + wijze les. Agent rijdt zelf ook motor en weet wel wat het is enz. enz. maar het kan niet bla.bla.
Krijgt ie na 14 dagen niet een maar twee bekeuringen in de bus. Beiden op dezelfde plaats maar met een tijdsverschil van 11 minuten

Is ie ook nog ff gelaserd bij het wegrijden....

- Jorrit
lol das gemeen
Bijna het zelfde mee gemaakt, staande gehouden met geschat 3x de maximaal toegestaande snelheid van 80. Geschat door een motor agent die geen meting had maar wel akelig dicht in de buurt kwam.
We mochten na een preek van ik denk wel een kwartier zonder print veder rijden. Vriend van mij trekt vol gas op en trekt hem in z'n 1 extreem ver door. Agent trekt z'n laser gun weer en ik zie de bui al hangen. Gelukkig was m'n maat zo slim om bij 80 z'n kopeling in te trekken en door te schakelen naar z'n 6. Goed voorbeeld doet volgen :twisted:
Bijna het zelfde mee gemaakt, staande gehouden met geschat 3x de maximaal toegestaande snelheid van 80. Geschat door een motor agent die geen meting had maar wel akelig dicht in de buurt kwam.
We mochten na een preek van ik denk wel een kwartier zonder print veder rijden. Vriend van mij trekt vol gas op en trekt hem in z'n 1 extreem ver door. Agent trekt z'n laser gun weer en ik zie de bui al hangen. Gelukkig was m'n maat zo slim om bij 80 z'n kopeling in te trekken en door te schakelen naar z'n 6. Goed voorbeeld doet volgen :twisted:
- volvoc30
@allen en Macboy,
Ik ben het met jullie eens. Ik vind dat het hier nu eens op moet houden met dat gekanker op de politie, ik snap echt wel dat iemand zijn gal wil spugen op het forum als hij onjuist behandeld is. Maar dat er weer ( vaak dezelfde) DF'ers een sport van maken om het hardst te schreeuwen wat voor mensen zij politie wel niet vinden begint me nu toch wel te irriteren.
En zoals er al eerder werd gezegd, wederzijds respect. Als jij met een arrogante smoel neerslachtig tegen een agent tekeer gaat zou hij niet meer voor reden vatbaar zijn. Maar enkele DF'ers beschouwen elke agent als landverrader. Jullie zullen wel meer respect krijgen als je bv je kind van 4 naar school brengt en je ziet dat daar iemand wordt staande gehouden die met 80 langs een kleuterschool rijdt. Denk AUB is 2x na voordat je wat zegt, zo blijft de sfeer op zulke draadjes ook aangenamer.
EN ONTHOUD!! ER ZITTEN ALTIJD 2 KANTEN AAN EEN VERHAAL!!!!!!!
Ik ben het met jullie eens. Ik vind dat het hier nu eens op moet houden met dat gekanker op de politie, ik snap echt wel dat iemand zijn gal wil spugen op het forum als hij onjuist behandeld is. Maar dat er weer ( vaak dezelfde) DF'ers een sport van maken om het hardst te schreeuwen wat voor mensen zij politie wel niet vinden begint me nu toch wel te irriteren.
En zoals er al eerder werd gezegd, wederzijds respect. Als jij met een arrogante smoel neerslachtig tegen een agent tekeer gaat zou hij niet meer voor reden vatbaar zijn. Maar enkele DF'ers beschouwen elke agent als landverrader. Jullie zullen wel meer respect krijgen als je bv je kind van 4 naar school brengt en je ziet dat daar iemand wordt staande gehouden die met 80 langs een kleuterschool rijdt. Denk AUB is 2x na voordat je wat zegt, zo blijft de sfeer op zulke draadjes ook aangenamer.
EN ONTHOUD!! ER ZITTEN ALTIJD 2 KANTEN AAN EEN VERHAAL!!!!!!!
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Niels
- Auto: Prius+
Jij bent ook zo'n typische "gaten dichtrijder" dan krijg je datArthur schreef:Iig een leuk verhaal, Rico.
Maak ik dagelijks mee op N381, A28 en A7.
Zelfs als je zelf gewoon "sukkelt" met de max snelheid.
Tegenwoordig lijkt het motto: ik ga ervoor en jij wacht maar...??
Zelfs als de weg verder zo'n beetje verlaten is en ze makkelijk achter je kunnen.

voor de mensen die het niet weten Arthur en ik zijn bekenden van elkaar..