....en wie verbouwd dan die pilsbonen ? Hebben jullie daar al eens bij stilgestaan, achter een trekker....?Martijn_bmw schreef: 07 jul 2022, 19:54Haha +1!Philipoo schreef: 07 jul 2022, 19:49 Denk dat het tijd is om allemaal lekker de laptop dicht te klappen, een pilsie te pakken en de boel lekker de boel te laten. Zouden meer mensen moeten doen![]()
![]()
Nederland gaat naar de haaien
- JP
Re: Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik zit sinds een uur of 19:00 al aan 't bier. Goed verhaal Philip.

-
Tja, moet ik jouw gekrakeel in de PM eens laten lezen door de moderators. Wie denk jij wel dat jij bent dan he?Downforce Hans schreef: 07 jul 2022, 20:45Niks duidelijk, je hebt helemaal gelijk. Dan ook nog een beetje vloeken met zijn gvd.
Ik denk dat er hier niemand is die zich zo snel aangevallen voelt als Robin. Ben je het niet met Robin eens dan kan je echt lachen.
Ik heb er echt maling aan wat hij meestal loopt te orakelen maar wat mij betreft heb je op dit punt helemaal gelijk en zou een moderator misschien eens iets eerder in moeten grijpen.
-
Ik heb het wel eens via de whatsapp aan TomGTR gemeld: Als er nog met één een appeltje te schillen is is het Hans wel.
Moet dat nu? Dan doen we dat nu Hans. Helemaal klaar met jou...
Moet dat nu? Dan doen we dat nu Hans. Helemaal klaar met jou...
-
Steken onder water en doen alsof je neus bloedt. En dan naar mijn vingerwijzen Dat ben jij Hans.
- JP
- JP
- JP
- JP
- JP
- JP
-
Popcorn was uitverkocht. Dus helaas geen vermakelijke moddergooierij voor jullie ben ik bang.

- JP
Jij was al goed onderweg....geen boer die jou tegenhoudt...... 

- 350 Z
+100 voor Robin
-
Bedankt voor de tip Arthur. Was leuk! 

-
- Auto: Dikke Bmw
Totaal volgens plan (alu hoedjeRobin schreef: 07 jul 2022, 19:11 Die jongen heeft een trekkerrijbewijs LOL mag daar gewoon zijn . De boel omdraaien en bagatelliseren. Dit is DF ook. Skitterend weer:-)
Wat deed die politieagent daar gericht te schieten?
Den Haag ontwricht Nederland. Punt.

- jos_br
Dat dus, het brengt alleen geen grond op voor nieuwbouw, en dat terwijl er best wat bekendheid is gegeven over deze stikstofkraker.TLRS schreef: 07 jul 2022, 19:45Misschien is het probleem belangrijker dan de oplossing. Zou niet de eerste keer zijn dat sommigen dat gevoel hebben toch?Riceaux schreef: 07 jul 2022, 18:42 Waarom is er zo weinig aandacht voor dit? https://joz.nl/brochure-stikstofkraker/
Jos.
-
Ik denk dat ik zeker nu drie medestaanders boven mijn reply heb:)
Niet dat we hier groepen moeten gaan vormen. Philipoo weet ook wel dat hij de aanzet was. Hij is niet dom. Maar wel de aanzet. Jammer. Helaas.
Neemt niet weg dat de discussie helder moet blijven. Maar ook een 'gvd' of 'dommerd' 'domme opmerking' 'sukkel' maakt die betreffende post niet meteen irrelevant. Integendeel. Omdat we mekaar hier al wat jaren 'kennen'.
350Z, met 99 was 't ook goed geweest.
Er is zojuist een draadje in 'Japan' verwijderd, waar ik net wat had toegevoegd op een nette edoch sarcastische wijze. Men let wel op hier:)
Niet dat we hier groepen moeten gaan vormen. Philipoo weet ook wel dat hij de aanzet was. Hij is niet dom. Maar wel de aanzet. Jammer. Helaas.
Neemt niet weg dat de discussie helder moet blijven. Maar ook een 'gvd' of 'dommerd' 'domme opmerking' 'sukkel' maakt die betreffende post niet meteen irrelevant. Integendeel. Omdat we mekaar hier al wat jaren 'kennen'.
350Z, met 99 was 't ook goed geweest.

Er is zojuist een draadje in 'Japan' verwijderd, waar ik net wat had toegevoegd op een nette edoch sarcastische wijze. Men let wel op hier:)
- tomgtr
Wat een kinderachtig gezeik weer. En aanzet of geen aanzet doet er niet toe. Als je je op de kast laat jagen en voor de zoveelste keer doorbrandt leer je het echt nooit. Ik ga geen kant kiezen, nog een oordeel vellen over meningen. Echter verwacht ik wel gewoon normaal taalgebruik. In het grijze gebied kan veel maar dik over de lijn is dik over de lijn. Of je uit de tent gelokt bent of niet boeit me niet. Deal with it zou fasteddie zeggen.
Dus graag normaal doen of toedeledokie.
- Fasteddie2
Nou echt opzouten met die online-jerrycans bestellingen, heb net iets nieuws aangeschaft:Ik denk dat ik zeker nu drie medestaanders boven mijn reply heb:)
Morgen in huis ! Bam !

-
Tuurlijk doet de aanzet er toe...tomgtr schreef: 07 jul 2022, 21:59 Wat een kinderachtig gezeik weer. En aanzet of geen aanzet doet er niet toe. Als je je op de kast laat jagen en voor de zoveelste keer doorbrandt leer je het echt nooit. Ik ga geen kant kiezen, nog een oordeel vellen over meningen. Echter verwacht ik wel gewoon normaal taalgebruik. In het grijze gebied kan veel maar dik over de lijn is dik over de lijn. Of je uit de tent gelokt bent of niet boeit me niet. Deal with it zou fasteddie zeggen.
Dat zegt toch genoeg? Heeft lieve Hans je weer verwittigd ofzo? Moet ik jouw whatsapps tonen dat jij het ook vaak leuk vindt om mij op de kast te jagen? Vind jij dit neutraal Tom. Alsjeblieft zeg.
-
Maar goed. Ik ben nog niet weg hier hoor. Soms droom ik over iemand hier. Traumatisch. Ik weet 't:)
Dank Eddie voor jouw support, voor wat 't waard is. Vele ROTTERDAMMERS zouden even tot inkeer moeten komen.
We zijn hier met elkaar op één liefhebbersforum. Vingerwijzen pik ik niet. Of ik klaag je aan bij een andere mod. En dat red ik wel.
Klaar.
Dank Eddie voor jouw support, voor wat 't waard is. Vele ROTTERDAMMERS zouden even tot inkeer moeten komen.
We zijn hier met elkaar op één liefhebbersforum. Vingerwijzen pik ik niet. Of ik klaag je aan bij een andere mod. En dat red ik wel.
Klaar.
-
- Auto: Dikke Bmw
Ik lease deze a.s jaar

Poahhhh

Poahhhh

- tomgtr
Robin, ik modereer whatsapp niet. Als jij mij nu op whatsapp stuurt dat ik een **** ben kan ik je blocken of beantwoorden. Echter heeft dat helemaal niets met DF te maken. Ik heb geen idee of ik je op de kast gejaagd heb ooit op whatsapp. Maar dat doet er helemaal niets toe. Dit is een forum en zoals TLRS ooit terecht zei: een forum is net een kroeg. Sommige mensen vind je tof en reageer je op, sommige niet en die vermijdt je.
En nee ik heb geen contact gehad met Hans. Ik kom net uit de kroeg en zie weer een relletje. En dat is enige functie van mod (behalve spam opruimen) relletjes stoppen en zorgen dat het netjes blijft.
Bij voorbaat dank voor je begrip.
En nee ik heb geen contact gehad met Hans. Ik kom net uit de kroeg en zie weer een relletje. En dat is enige functie van mod (behalve spam opruimen) relletjes stoppen en zorgen dat het netjes blijft.
Bij voorbaat dank voor je begrip.
- Riceaux
Heh wat?Robin schreef: 07 jul 2022, 22:13 Maar goed. Ik ben nog niet weg hier hoor. Soms droom ik over iemand hier. Traumatisch. Ik weet 't:)
Klaar.