Misschien is het probleem belangrijker dan de oplossing. Zou niet de eerste keer zijn dat sommigen dat gevoel hebben toch?
Robin schreef: 07 jul 2022, 18:52
Maar dit is een ambtenaar in functie die op afstand op een nietsvermoedende burger GERICHT schiet. Daar zit geen emotie boven ratio bij. Edit Niet van mijn kant door wat ik schrijf iig. Die agent, tja......
En dan die jongen later nog arresteren en poging tot doodslag etc boven z'n hoofd laten hangen. Dan ben je toch totaal geschift als agent?
Dit soort lieden mag geen politieagent zijn in Nederland. Klaar.
Ik snap niet dat 'jullie' daar zo makkelijk over doen. Jouke Hospes(de betreffende boerenjongen die beschoten is) wil ook de onderste steen boven las ik vanmiddag.....
Het spijt me maar ik ben er gewoon een beetje voorbij dat we altijd alles moeten veroordelen. De agent neemt het zichzelf misschien wel kwalijker dan wie dan ook. Is misschien zelf ook erg geschrokken en heeft misschien zelf ook even genoeg van het politie zijn. Of misschien zit die man nog wel dieper dan dat. Moeten 'wij' dan daar nog eens op in gaan hakken. En zo ja, doen we dat dan voor onze genoegdoening.. of om die agent op een beter pad proberen te krijgen..
Denk dat we misschien ook gewoon allemaal heel blij kunnen zijn dat het goed is afgelopen.
FDD schreef: 07 jul 2022, 19:01
100% eens met Robin
Gericht schieten op iemand die je helemaal niet bedreigt en dan ook nog het daadwerkelijke slachtoffer de cel ingooien. Maar de dader kan gewoon naar huis en is nu ondergedoken, ipv in een cel…
Vervolgens de leugenachtige media met nu.nl voorop die de waarheid niet vermelden en dan de zieke geesten die dit bagataliseren…
Te ziek voor woorden dit, totaal onbegrijpelijk
Dat cel gedoe is misschien ook alleen maar omdat ze bij de politie bang zijn voor een of ander protocol. Als het lang had geduurd zou ik zeggen, kan niet. Maar dit lijkt, voor mij, zo snel gegaan te zijn dat het lijkt op een excuses.
Zit ook allemaal een beetje het werkelijke onderwerp in de weg. Waar kennelijk heel veel mensen wat van willen. Laat men daar eens wat leiderschap tonen.