Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 18:09

@Arthur. Gaat dit over WJ? Nee.

De rest betr die schietgrage idioot. Dit is toch duidelijke taal, waarvan ik niet afwijk. 'de hele wereld' denkt er hier zo over, want het speelt zich nog geen kilometer van waar ik nu zit af Arthur....

Kom ff tot zinnen zegt ie? Wat bedoel je daarmee. Huh? Onzin.

Ik ben fris en fruitig en dit is wat het is: Een schietgrage doorgedraaide rat, bij de politie. En dat maakt 't nog veel erger voor de maatschappij. Maar daardóór worden gelukkig wél de ogen geopend bij 'het publiek' dat er echt heel veel loos is bij vele overheidsinstanties.

Fasteddie2 schreef: 07 jul 2022, 18:03 ...tis allemaal begonnen met die "avond klok"....wie haalt het in z'n hoofd om anno nu, om een dergelijke maatregel op te leggen en het "handhavings apparaat" daarvoor te misbruiken :mrgreen:

"Das Experiment"
Misschien, maar er is een hoop gaande. Teveel wat mij betreft.

WJ

Bericht door WJ » 07 jul 2022, 18:14

Terroristen zijn natuurlijk niet alleen maar AK schietende islamfetisjisten...

Maar niet alleen deze terrorboeren hoor, extinction rebellion gekkies die op de weg zich vastketenen reken ik er ook gewoon bij. Een ieder eigenlijk die met "demonstraties" langere tijd de samenleving probeert te verstoren. Helemaal als er dan nog geweld en/of brandstichting bijkomt.
Ik ben gewoon klaar met al die idioten, stem lekker op de Boeren Bond en zie waar je schip strand, de rest doet ook niks anders dan zich aanpassen. (Ik moet ook langzaam aanpassen, maar er zijn nog geen alternatieven alleen maar hopes en dreams dus als dat niet opschiet word ik ook maar putjesscheppert ofzo) Maar ik zie wel de noodzaak dat er dingen moeten veranderen.

Maar ik vind ook dat de overheid met een goed plan moet komen, daar word nu aan gewerkt. Dit gedoe van de afgelopen weken helpt niet. Gelukkig zijn er nog boerenclubjes die wel met verstand van zaken aan de slag zijn gegaan.

Want linksom of rechtsom, het is gewoon teveel voor de postzegel die NL is. Dieren & import mensch.

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 07 jul 2022, 18:17

Misschien, maar er is een hoop gaande. Teveel wat mij betreft.
Mee eens.
On-Nederlands....maar tsja, wie zaait zal oogsten.... :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 18:22

WJ schreef: 07 jul 2022, 18:14

Want linksom of rechtsom, het is gewoon teveel voor de postzegel die NL is. Dieren & import mensch.
Dit. Wel mee eens!

TLRS

Bericht door TLRS » 07 jul 2022, 18:26

Robin schreef: 07 jul 2022, 17:22 De betreffende agent is op een ander adres ondergedonken. J. van H. de schietgrage. Sneu voor z'n gezin.
Ik hoop dat hem een tuchtverhaal boven het hoofd hangt en dat hij nooit meer een wapen mag dragen in zijn loopbaan. Of functie elders. Doorgedraaide rat.
https://www.ad.nl/binnenland/agent-die- ... ae00f517b/
Ik lees altijd graag wat je post Robin, maar dit is misschien stukje emotie over ratio? Kan me niet voorstellen dat we agenten hebben die trots zijn als ze in een opwelling zoiets doen. Lijkt me best mogelijk dat het lange dag, herrie, enorme trekkers en spanning een beetje teveel werden. Kun je je afvragen of 'men' bewust zulke lange dagen laat maken, want dan zijn zulke spanningen moeilijk te voorkomen denk ik.

Zelf zou ik zeggen, gelukkig is het allemaal goed gegaan. Zet ze bij elkaar, biertje erbij, uitpraten en stevige handdruk.. de rest gauw vergeten.
WJ schreef: 07 jul 2022, 17:38 Zijn het ook. Door intimidatie je zin willen krijgen is de definitie van terrorisme.

Geweld, dingen in de fik steken, burgers/politici intimideren, blokkades opwerpen, etc.

"Terrorisme – Het uit ideologische motieven plegen van op mensenlevens gericht geweld, dan wel het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke ondermijning en destabilisatie te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."
Persoonlijk vind ik het vrij straf om dit als terrorisme te bestempelen. Gezien wat er rond de wereld gebeurd en wordt beschouwd als terrorisme.

Maargoed, voor de discussie wil ik er best in mee. Maakt me ontzettend nieuwsgierig naar welke andere zaken in NL onder je definitie van terrorisme zou plaatsen.

[edit] sjit, te laat (:

TLRS

Bericht door TLRS » 07 jul 2022, 18:31

WJ schreef: 07 jul 2022, 18:14Maar ik zie wel de noodzaak dat er dingen moeten veranderen.
Mooi! Maar hoe denk jij dan dat we dat moeten doen? Want die onvrede is er niet alleen bij de boeren. Hebben de mensen die de afgelopen jaren hebben gedemonstreerd, wat voor elkaar kunnen krijgen? Zijn ze gehoord?

Riceaux

Bericht door Riceaux » 07 jul 2022, 18:42

Waarom is er zo weinig aandacht voor dit? https://joz.nl/brochure-stikstofkraker/

Robin

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 18:52

TLRS schreef: 07 jul 2022, 18:26
Robin schreef: 07 jul 2022, 17:22 De betreffende agent is op een ander adres ondergedonken. J. van H. de schietgrage. Sneu voor z'n gezin.
Ik hoop dat hem een tuchtverhaal boven het hoofd hangt en dat hij nooit meer een wapen mag dragen in zijn loopbaan. Of functie elders. Doorgedraaide rat.
https://www.ad.nl/binnenland/agent-die- ... ae00f517b/
Ik lees altijd graag wat je post Robin, maar dit is misschien stukje emotie over ratio? Kan me niet voorstellen dat we agenten hebben die trots zijn als ze in een opwelling zoiets doen. Lijkt me best mogelijk dat het lange dag, herrie, enorme trekkers en spanning een beetje teveel werden. Kun je je afvragen of 'men' bewust zulke lange dagen laat maken, want dan zijn zulke spanningen moeilijk te voorkomen denk ik.

Zelf zou ik zeggen, gelukkig is het allemaal goed gegaan. Zet ze bij elkaar, biertje erbij, uitpraten en stevige handdruk.. de rest gauw vergeten.
Maar dit is een ambtenaar in functie die op afstand op een nietsvermoedende burger GERICHT schiet. Daar zit geen emotie boven ratio bij. Edit Niet van mijn kant door wat ik schrijf iig. Die agent, tja......
En dan die jongen later nog arresteren en poging tot doodslag etc boven z'n hoofd laten hangen. Dan ben je toch totaal geschift als agent?

Dit soort lieden mag geen politieagent zijn in Nederland. Klaar.

Ik snap niet dat 'jullie' daar zo makkelijk over doen. Jouke Hospes(de betreffende boerenjongen die beschoten is) wil ook de onderste steen boven las ik vanmiddag.....

Elise

Bericht door Elise » 07 jul 2022, 18:58

Robin schreef: 07 jul 2022, 17:55 Ik ben niet voor anarchie, maar er klopt heel veel niet in het handhavingsapparaat van Nederland....
Dat handhavingsapparaat is ondertussen gedegradeerd tot een tandeloos clubje waar nul komma nul respect voor is.

Wimo

Bericht door Wimo » 07 jul 2022, 19:00

Vraag me af hoe mensen zouden reageren als het geen boeren maar een stel mocro's zouden zijn die nu alles in de fik steken :sealed:

FDD

Bericht door FDD » 07 jul 2022, 19:01

100% eens met Robin

Gericht schieten op iemand die je helemaal niet bedreigt en dan ook nog het daadwerkelijke slachtoffer de cel ingooien. Maar de dader kan gewoon naar huis en is nu ondergedoken, ipv in een cel…

Vervolgens de leugenachtige media met nu.nl voorop die de waarheid niet vermelden en dan de zieke geesten die dit bagataliseren…

Te ziek voor woorden dit, totaal onbegrijpelijk

Wimo

Bericht door Wimo » 07 jul 2022, 19:04

De vraag is .. zouden ze nu hun boerenverstand gebruiken en gewoon thuis blijven in plaats van Nederland terroriseren? Vrij irritant dat m'n Quinoa niet leverbaar is door die lui !

WJ

Bericht door WJ » 07 jul 2022, 19:07

Wimo schreef: 07 jul 2022, 19:00 Vraag me af hoe mensen zouden reageren als het geen boeren maar een stel mocro's zouden zijn die nu alles in de fik steken :sealed:
Waarom word er niet meer met scherp geschoten? :wink:

Goed dat er een onderzoek komt, wat een 16jarige daar allemaal uitspookt is mij ook een raadsel, een gevaarlijke situatie creeeren en politie negeren. Jeugdzorg moet er maar eens een kijkje nemen.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 07 jul 2022, 19:09

Robin schreef: 07 jul 2022, 18:09 @Arthur. Gaat dit over WJ? Nee.

Wat ik daarmee bedoel? Dat je zo aan het oreren bent en anderen als sukkel typeert omdat ‘ie jouw mening niet deelt. Dus ja, kom ff tot zinnen. Bakkie :coffee: Niet meer, niet minder. Niet gelijk zo in de aanval.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 07 jul 2022, 19:10

WJ schreef: 07 jul 2022, 19:07
Wimo schreef: 07 jul 2022, 19:00 Vraag me af hoe mensen zouden reageren als het geen boeren maar een stel mocro's zouden zijn die nu alles in de fik steken :sealed:
Waarom word er niet meer met scherp geschoten? :wink:

Goed dat er een onderzoek komt, wat een 16jarige daar allemaal uitspookt is mij ook een raadsel, een gevaarlijke situatie creeeren en politie negeren. Jeugdzorg moet er maar eens een kijkje nemen.
Misschien de arbeidsinspectie ook maar even meesturen? Die jongens maken vast veel te veel uren voor hun leeftijd onder minimum loon.

Robin

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 19:11

Die jongen heeft een trekkerrijbewijs LOL mag daar gewoon zijn . De boel omdraaien en bagatelliseren. Dit is DF ook. Skitterend weer:-)

Wat deed die politieagent daar gericht te schieten?

Den Haag ontwricht Nederland. Punt.

Robin

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 19:12

Arthur schreef: 07 jul 2022, 19:09
Robin schreef: 07 jul 2022, 18:09 @Arthur. Gaat dit over WJ? Nee.

Wat ik daarmee bedoel? Dat je zo aan het oreren bent en anderen als sukkel typeert omdat ‘ie jouw mening niet deelt. Dus ja, kom ff tot zinnen. Bakkie :coffee: Niet meer, niet minder. Niet gelijk zo in de aanval.
Oh...en WJ noemde me dommerd of kreeg je dat niet mee? Wat is dit man gvd. Zelf even rustig naar mij. Dank alvast!

Arthur

Bericht door Arthur » 07 jul 2022, 19:13

Duidelijk…

Robin

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 19:14

Al zat er een 85 jarige op die trekker, het gaat om het schieten van die agent. Jullie kunnen allemaal wel bij D66 met jullie draaikonterij. Jezus wat een gelul dit.

Arthur

Bericht door Arthur » 07 jul 2022, 19:15

Precies!

Robin

Bericht door Robin » 07 jul 2022, 19:22

Ik weet niet of je dat meent Arthur.:)

Maar goed....

TLRS

Bericht door TLRS » 07 jul 2022, 19:45

Riceaux schreef: 07 jul 2022, 18:42 Waarom is er zo weinig aandacht voor dit? https://joz.nl/brochure-stikstofkraker/
Misschien is het probleem belangrijker dan de oplossing. Zou niet de eerste keer zijn dat sommigen dat gevoel hebben toch? :tooth:
Robin schreef: 07 jul 2022, 18:52 Maar dit is een ambtenaar in functie die op afstand op een nietsvermoedende burger GERICHT schiet. Daar zit geen emotie boven ratio bij. Edit Niet van mijn kant door wat ik schrijf iig. Die agent, tja......
En dan die jongen later nog arresteren en poging tot doodslag etc boven z'n hoofd laten hangen. Dan ben je toch totaal geschift als agent?

Dit soort lieden mag geen politieagent zijn in Nederland. Klaar.

Ik snap niet dat 'jullie' daar zo makkelijk over doen. Jouke Hospes(de betreffende boerenjongen die beschoten is) wil ook de onderste steen boven las ik vanmiddag.....
Het spijt me maar ik ben er gewoon een beetje voorbij dat we altijd alles moeten veroordelen. De agent neemt het zichzelf misschien wel kwalijker dan wie dan ook. Is misschien zelf ook erg geschrokken en heeft misschien zelf ook even genoeg van het politie zijn. Of misschien zit die man nog wel dieper dan dat. Moeten 'wij' dan daar nog eens op in gaan hakken. En zo ja, doen we dat dan voor onze genoegdoening.. of om die agent op een beter pad proberen te krijgen..

Denk dat we misschien ook gewoon allemaal heel blij kunnen zijn dat het goed is afgelopen.
FDD schreef: 07 jul 2022, 19:01 100% eens met Robin

Gericht schieten op iemand die je helemaal niet bedreigt en dan ook nog het daadwerkelijke slachtoffer de cel ingooien. Maar de dader kan gewoon naar huis en is nu ondergedoken, ipv in een cel…

Vervolgens de leugenachtige media met nu.nl voorop die de waarheid niet vermelden en dan de zieke geesten die dit bagataliseren…

Te ziek voor woorden dit, totaal onbegrijpelijk
Dat cel gedoe is misschien ook alleen maar omdat ze bij de politie bang zijn voor een of ander protocol. Als het lang had geduurd zou ik zeggen, kan niet. Maar dit lijkt, voor mij, zo snel gegaan te zijn dat het lijkt op een excuses.

Zit ook allemaal een beetje het werkelijke onderwerp in de weg. Waar kennelijk heel veel mensen wat van willen. Laat men daar eens wat leiderschap tonen.

Philipoo

Bericht door Philipoo » 07 jul 2022, 19:49

Denk dat het tijd is om allemaal lekker de laptop dicht te klappen, een pilsie te pakken en de boel lekker de boel te laten. Zouden meer mensen moeten doen

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 07 jul 2022, 19:54

Philipoo schreef: 07 jul 2022, 19:49 Denk dat het tijd is om allemaal lekker de laptop dicht te klappen, een pilsie te pakken en de boel lekker de boel te laten. Zouden meer mensen moeten doen
Haha +1! :beer: :beer:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 07 jul 2022, 20:45

Arthur schreef: 07 jul 2022, 19:13Duidelijk…
Niks duidelijk, je hebt helemaal gelijk. Dan ook nog een beetje vloeken met zijn gvd.
Ik denk dat er hier niemand is die zich zo snel aangevallen voelt als Robin. Ben je het niet met Robin eens dan kan je echt lachen.

Ik heb er echt maling aan wat hij meestal loopt te orakelen maar wat mij betreft heb je op dit punt helemaal gelijk en zou een moderator misschien eens iets eerder in moeten grijpen.

Plaats reactie