Zet mij er maar bij in elk geval!
Aan elkaar ruiken en van elkaar proeven meeting ?
- Tom van H.
Ik vind het een erg leuk idee! Vind het altijd leuk om een keer iets uit te proberen, zeker als het iets speciaals is. Heb alleen nooit zin om naar dealers te gaan voor proefritten omdat je dan weer langs zo'n vervelende verkoper moet. Wat mij betreft mag iedereen in mijn auto's rijden, zolang het maar een beetje normaal gebeurt (hoewel ik als passagier in m'n eigen auto juist meestal zoiets heb van "geef gerust wat gas hoor"). Is alleen nog even de vraag welke ik mee moet nemen 
Laatst gewijzigd door Tom van H. op 05 okt 2007, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
HSR
- Bert ///M3
-
René130i
- Maus335i
Ik denk dat er meer animo zou zijn voor het "meerijden" in plaats van het "ter beschikking stellen van".
René heeft me al meerdere keren aangeboden om in de RS4 te rijden, maar ik ben zo bang dat ik de auto crash en zijn plezier vergal
Je kent de auto niet etc. Ik stap 100x liever in de auto van een dealer, dan in de auto van een bekende.. De W12 is vrij makkelijk te berijden, maar de RS4, de M3 of bijvoorbeeld de Z06 en de Viper zijn volgens mij erg kritische auto's.
Het is ook een kwestie van wie je in de auto zet trouwens. Ik heb een maatje van me laten rijden die zelf een Honda Civic had.. NOOIT weer
Marc zou ik hem daarentegen zo meegeven 
Als het een meerij idee gaat worden stel ik me graag beschikbaar (met auto, voor de geinteresseerden), maar laten rijden weet ik zo niet..
René heeft me al meerdere keren aangeboden om in de RS4 te rijden, maar ik ben zo bang dat ik de auto crash en zijn plezier vergal
Het is ook een kwestie van wie je in de auto zet trouwens. Ik heb een maatje van me laten rijden die zelf een Honda Civic had.. NOOIT weer
Als het een meerij idee gaat worden stel ik me graag beschikbaar (met auto, voor de geinteresseerden), maar laten rijden weet ik zo niet..
- Bert ///M3
-
René130i
- Sander S.
-
Marc R
- Dutch
O jawel, Wim! Ouwe meuk heerst, hoe dan ook.Wim te Riet schreef:Jullie willen ECHT niet in de Morris rijden. In elk geval niet zoals 'ie nu is
Ik vind 't in ieder geval een leuk idee (had zoiets ook al eens geopperd op gummen) en dat is niet alleen omdat ik veel minder pk's en verkeerde aandrijfconcepten in de aanbieding heb, waardoor de ruil vanzelf interessanter wordt...
- cooldragon
als mensen net zo zuinig op hun en mijn autootje zijn als ik heb ik er geen problemen mee. Er rijdt hier op het forum wel het eea leuks rond en aangezien ik door mijn jonge uiterlijk niet altijd serieus word genomen bij dealers voor een proefrit is dit natuurlijk een leuk idee. Heb een keer met Marc (RS4) meegereden en als hij de maatstaf is hoe iedereen van het forum met zijn/haar auto omgaat is het voor mij geen probleem. Denk alleen dat het voor Marc sowieso saai is om een model lager te gaan rijden en voor het gemiddelde BMW minded publiek hier zal er ook weinig animo zijn om in mijn 4 wiel aangedreven pakezeltje te gaan karren

-
Marc R
Robert, je hebt gelijk maar je moet soms wel eens een water bij de wijn doen he.
Draai het om als jij bv ergens een ritje in zou willen en je hebt helaas geen dit of dat dan is dit de ideale gelegenheid.
Daar is deze gedachte voor opgezet lijkt me.
Natuurlijk moet het geen kermis attractie worden......
Draai het om als jij bv ergens een ritje in zou willen en je hebt helaas geen dit of dat dan is dit de ideale gelegenheid.
- DDX
tja meerijden geen enkel probleem, zelf rijden alleen echt bekenden
zoals ik al aangaf dus meer iets voor persoonlijk(/mini) meet
zoiezo waar wil je gaan afspreken mocht dit groter worden als een minimeet
naar duitsland gaan om dan in iemand anders z'n auto dom rechtuit 200 te gaan rijden is ook niet echt nuttig
en in nederland met 100 man afspreken om netjes 100 te gaan rijden net zo min
zoals ik al aangaf dus meer iets voor persoonlijk(/mini) meet
zoiezo waar wil je gaan afspreken mocht dit groter worden als een minimeet
naar duitsland gaan om dan in iemand anders z'n auto dom rechtuit 200 te gaan rijden is ook niet echt nuttig
en in nederland met 100 man afspreken om netjes 100 te gaan rijden net zo min
- SteV6
Op andere meetings zou toch gelegenheid genoeg moeten zijn om dit soort wensen op kleine schaal te verwezelijken? En anders via PB of een topic een mini-meet organiseren.
Meerijden mag altijd, maar het stuur van mijn Opeltje geef ik niet snel aan iemand anders over. Dat mag alleen nog een zeer select gezelschap.
SteV6
Meerijden mag altijd, maar het stuur van mijn Opeltje geef ik niet snel aan iemand anders over. Dat mag alleen nog een zeer select gezelschap.
SteV6
- HansD
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- cooldragon
als je laatste update klaar is.......durf het bijna niet te vragen.....Marc RS4 schreef:Robert, je hebt gelijk maar je moet soms wel eens een water bij de wijn doen he.
ps ff offtopic...wanneer is ie nou eigenlijk klaar?nog een paar nachtjes slapen toch?