Vele meetings hebben we al gehad, ondertussen is er een groep mensen ontstaan die mekaar al wat beter kunnen inschatten danwel kunnen vertrouwen.
Ik zat wat te brainstormen en vroeg me af of het niet een keer leuk is om een keer elkaars auto's op een respectabele manier te beoordelen ?
En dan heb ik uiteraard over rijden in elkaars auto. Niet tot op het naadje af trappen, nee gewoon eens een indruk krijgen hoe die andere auto van een DF'er nou rijd (uiteraard met de eigenaar van de auto naast je). Voldoet die andere auto van een DF'er nou wel aan je verwachting of ben je toch blij met je eigen keuze ? Persoonlijk zou ik best eens in een dikke RS4 willen rijden (MarcRS4 liet zoiets ook al eens doorschemeren betreffende mijn M3)
Is hier animo voor ? of is de redenatie mijn auto is mijn heilig huisje en behalve mezelf komt er niemand anders in te rijden ?
De uitvoering is eerlijk gezegd weer wat lastiger, want ik kan me voorstellen dat een Volvo 360 rijder wel een in een corvette zou willen rijden, maar dat de corvette rijder niet echt op een rit in een volvo 360 zit te wachten.
Maar ik heb hier wel een idee over. We zouden een lijst kunnen maken van mensen die hier interesse in hebben en iedereen kan een aantal mensen met auto's in die lijst uitkiezen waarin hij wel een keertje in zou willen sturen. Bij diegene waarbij hij een verzoek indient kan zelf beslissen of hij op dat verzoek ingaat.
Als je een totaal overzicht heb kunnen we op een afgesproken locatie in het land elkaars auto's uitproberen. In een soort van pool wissel je dan door. Dus van te voren zijn de afspraken al gemaakt over het rijden in elkaars auto.
Goed idee of toch maar niet ?
Meningen, en input van harte welkom.
Het idee lijkt me in ieder geval leuk, en een goede uitvoering moet denk ik geen probleem zijn.