Remmen zeker. Ik merk bij normaal gebruik al (Polo 1.0 TSI 140 pk) op de Autobahn dat het snel teveel is. Niet gek, achter gewoon nog trommels om maar wat te noemen.Knot schreef: 05 jun 2022, 12:10 Het viel me nog mee, is veilig afgesteld maar kreeg m nog met gemak in de overstuur, esp kan niet uit dus hij grijpt wat abrupt in omdat dit haast nooit gebeurt natuurlijk.
Ging op nat en droog nog Aardig rond vond ik, onderstel niet eens zo heel slecht, remmen ook prima voor 95pk. Alleen als je naar 140pk gaat vallen beiden door de mand denk.
Omdat je met 140pk sneller (weer) aan hogere snelheid zit.Arthur schreef: 05 jun 2022, 20:23 Wat is er dan niet goed aan die remmen? Dan zijn ze al de hele tijd niet goed geweest. Want of je van 180 naar 80 moet remmen met 95pk of 140pk maakt niks uit.
Dan zijn we het eensMartijn_bmw schreef: 05 jun 2022, 20:26
Op de openbare weg zal het idd wel loslopen en geen verschil maken.
Fiesta met de standaard remblokken, stukje lekdijk, meteen drama.... Dus ja, wat is overdreven?
Rondje ring prima voor de lol. De rest niks te zoeken met zo een auto en vind het sowieso veel te duur voor wat je krijgt momenteel.JP schreef: 05 jun 2022, 23:05 Papenburg al gehad met de Ibi, nu nog de Ring, Bilsterberg, Spa en Ascari![]()
Gebruikers op dit forum: Arstey, bartje325i, BMWDennis, Eric Z, HJ2, Marc Sierra, MarcH, Martijn M, matthyssie en 2 gasten