345pk!

Chip op maat
Volledige Milltek systeem met S3 downpipe
Carbon Airbox
Hoogste vermogen dat tot nu toe gehaald is met een Cupra.
Moet als een raket lopen. 8)
Foto's, prijzen enz. enz.Tristan schreef:Net gelezen dat Edwin zijn nieuwe demo (Leon Cupra) gisteren bij JD Engineering is geweest met als resultaat:
345pk!![]()
Chip op maat
Volledige Milltek systeem met S3 downpipe
Carbon Airbox
Hoogste vermogen dat tot nu toe gehaald is met een Cupra.
Moet als een raket lopen. 8)
[img:360:270]http://www.vandervelden.nl/img/article/ ... 081731.jpg[/img]Michel Pol schreef:
Foto's, prijzen enz. enz.
Michel
Zo snel, niet op de foto te zettenRico v Velzen schreef:[img:360:270]http://www.vandervelden.nl/img/article/ ... 081731.jpg[/img]Michel Pol schreef:
Foto's, prijzen enz. enz.
Michel
Die linker
Turbo motor is altijd gevoeliger voor temperaturen. Maar de TFSI heeft een zeer vlak koppelbereik, dus geen uit/aan/uit karakter. Ik trek moeiteloos door tot 7200 rpm, waar hij het nog steeds naar z'n zin heeft. En bij 2000 rpm heb ik al 300Nm, bij Cupra zal alles nog iets hoger liggen.Pescatore schreef:345pk klinkt wel als 'heel veel', maar hoe verhoudt zich dit in de realiteit? (JD staat bekend als een 'goede' tuner)Dus geen plotselinge piek waarna het vermogen weg is? En levert de motor dit enkel bij bijv. 15graden of lager, octaan 100 en andere beperkingen waardoor je in realiteit niet snel op dit vermogen zit?
Ga misschien zaterdag een stukje rijden met de Cup. Onderstel is hetzelfde, alleen de Cup heeft meer vermogen en grotere remmen. Dus verwacht dat het weggedrag hetzelfde is, alleen nog een stuk harder rechtuit gaat.Michel Pol schreef:@Tristan,
Zou je foto's willen plaatsen en een test vergelijk maken met jou Leon? Ben heel benieuwd naar je bevindingen.
Michel
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Hielke en 11 gasten