2009 Audi A4 Avant

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Starred

2009 Audi A4 Avant

Bericht door Starred » 03 okt 2007, 17:35

Sander S.

Bericht door Sander S. » 03 okt 2007, 17:37

gaaf man! vooral dat die naad door het achterlicht loopt ? :?

Hondslelijk

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 03 okt 2007, 17:43

ziet er niet dat je zegt mooi uit. weer van die A5 achterlichten.

doe mij maar de BMW 330i Touring

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 03 okt 2007, 18:29

Er zit teveel ruimte tussen de achterlichten en het achterruit naar mijn mening. Beetje raar aanzien zo. Voorkant is helemaal strak!

Jammer dat ze die LED-jes ook in de "niet S modellen" monteren.

Fabian

Bericht door Fabian » 03 okt 2007, 18:42

Valt me niets tegen. Zou er zeker in kunnen rijden hoor, blijft een klasse auto de A4.

Ik vind alleen bij Audi dat het allemaal wat teveel van hetzelfde is.

Was zaterdag even bij V/d Acker, staan daar tig dikke Audi's langs elkaar. Prachtige exemplaren, maar je ziet bijna niet meer of het nu een A4, A6, S6 of wat dan ook is. Allemaal hetzelfde, en dat valt me een beetje tegen van Audi.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 okt 2007, 18:45

Fabian schreef:Valt me niets tegen. Zou er zeker in kunnen rijden hoor, blijft een klasse auto de A4.

Was zaterdag even bij V/d Acker, staan daar tig dikke Audi's langs elkaar. Prachtige exemplaren, maar je ziet bijna niet meer of het nu een A4, A6, S6 of wat dan ook is. Allemaal hetzelfde, en dat valt me een beetje tegen van Audi.
hier sluit ik me graag bij aan.

Brava

Bericht door Brava » 03 okt 2007, 19:11

Lijken me gegeven de tekst in de foto duidelijk geen officiële afbeeldingen. Het zijn minder of meer geïnformeerde photoshops.

Louis

Bericht door Louis » 03 okt 2007, 20:03

Mooie bak !! Komt er uiteindelijk ook een dikke RS4 van ? 550pk oid :P

Pescatore

Re: 2009 Audi A4 Avant

Bericht door Pescatore » 03 okt 2007, 20:20

Starred schreef:[img:1200:486]http://www.motorauthority.com/images/Au ... vant-h.jpg[/img]
Ding lijkt door z'n achterveren te zakken :)

Doet me niets, als hij net zo stuurt/remt als een dikke A6 dan wil ik er ook liever niet in rijden.. :?

Rebel

Bericht door Rebel » 03 okt 2007, 20:33

Dat iemand nog de moeite neemt om een Audi (A4) topic te openen.
8 reacties, waarvan geen enkel positief LOL

Ik had op de IAA veel A4 detail-foto's gemaakt, waaronder ook foto's van de doorgezaagde versie die ik persoonlijk zeer indrukwekkend en leerzaam vond. Je zag nu pas wat er achter b.v achter een dashboard schuilt, of hoe diverse materialen opgebouwd waren. Van dak tot deur, tot tunnelbak etc...
Ook van het interieur veel detailfoto's gemaakt.
Maar ik weet dat het een kansloze topic zou zijn geweest, dus heb de moeite bespaard.
De A4 is immers al door 95% van dit forum verguist.
BMW voert de toon, en het is een trend op DF, om zelfs als je geen BMW hebt om toch met de rest mee te praten.

Bovenstaande foto's zijn gesjopt Starred :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 03 okt 2007, 21:19

Doe mij maar een donkergrijze 8)

leonard

Bericht door leonard » 03 okt 2007, 21:44

Rebel schreef:Dat iemand nog de moeite neemt om een Audi (A4) topic te openen.

Ik had op de IAA veel A4 detail-foto's gemaakt, waaronder ook foto's van de doorgezaagde versie die ik persoonlijk zeer indrukwekkend en leerzaam vond. Je zag nu pas wat er achter b.v achter een dashboard schuilt, of hoe diverse materialen opgebouwd waren. Van dak tot deur, tot tunnelbak etc...
Maar ik weet dat het een kansloze topic zou zijn geweest, dus heb de moeite bespaard.
BMW voert de toon, en het is een trend op DF, om zelfs als je geen BMW hebt om toch met de rest mee te praten.

Rebel Doe niet zo gefrustreerd man!!!!

Natuurlijk is een BMW leuker rijden omdat het een RWD is maar kwalitatief steekt audi gewoon beter in elkaar.

Persoonlijk kan ik maar niet wennen aan zo'n gekke naar achteren aflopende naad.Ook de S5 heeft zo'n golvende naad thv de spiegels.Vind ik dus niet mooi!!!

Maar ik laat de auto er niet voor staan.Uiterlijk is voor MIJ niet het belangrijkste.Doe mij maar een RS4 met zo'n vette roffel uit de pijp,van die p*rno stoelen en evt zo'n gerobotiseerde handbak.

Rein

Bericht door Rein » 03 okt 2007, 21:59

Rebel schreef: Ik had op de IAA veel A4 detail-foto's gemaakt, waaronder ook foto's van de doorgezaagde versie die ik persoonlijk zeer indrukwekkend en leerzaam vond. Je zag nu pas wat er achter b.v achter een dashboard schuilt, of hoe diverse materialen opgebouwd waren. Van dak tot deur, tot tunnelbak etc...
Die foto's wil ik wel graag zien :D Kan je ze posten? Of evt. mailen?

Ohja, en die shop zegt weinig natuurlijk..

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 03 okt 2007, 22:05

Rebel schreef:Dat iemand nog de moeite neemt om een Audi (A4) topic te openen.

Ik als nieuwbakken Audi rijder kan hem zéér zeker wel waarderen 8) (zoals de meeste huidige Audi's overigens) :wink:

Joop

Bericht door Joop » 03 okt 2007, 22:52

Vrij rechte achterkant in vergelijk met de lifestyle avants die Audi tot nu op de markt heeft gebracht.

Zouden ze een praktische Avant op de markt gaan brengen...? :wink:

Eerst maar eens de echte plaatjes of liever: IRL zien.

Gaat waarschijnlijk weer een hele fraaie auto worden. Als de A4 sedan binnenkort in de showroom staat, gaat ik nog wel even langs. Kan niet het geval zijn dat ie er slecht uit ziet. De Avant is meestal fraaier dan de sedan, dus als de sedan al goed is, belooft het al heel wat...

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 03 okt 2007, 23:00

Men zeurt een hoop op de BMW designers, iets wat bij Audi niet meer mogelijk is want daar hebben ze geen designers meer. De laatste is een paar jaar geleden blijkbaar ontslagen en sindsdien maken ze met Ctrl-C en Ctrl-V nieuwe auto's. :roll:

Brava

Bericht door Brava » 03 okt 2007, 23:42

Rebel schreef:8 reacties, waarvan geen enkel positief LOL
Ahem? Mijn reactie was weliswaar niet positief maar ook niet negatief. Het zijn gewoon photoshops waar je verder niets over kunt zeggen voor wat betreft het uiteindelijke resultaat.

Ik ben BMW rijder maar heb laatst met veel genoegen een uurtje gestuurd in een S5 en met iets minder genoegen in een A3 DSG.

Ik wacht iig wel tot de echte Avant geïntroduceerd wordt en dan vel ik mijn oordeel. Hier twee foto's van de rode A4 op de IAA. Ik vond het een mooie auto...

[img:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v402/ ... 0_2227.jpg[/img]

[img:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v402/ ... 0_2224.jpg[/img]

RVV

Bericht door RVV » 04 okt 2007, 00:08

Robin schreef:
Fabian schreef:Valt me niets tegen. Zou er zeker in kunnen rijden hoor, blijft een klasse auto de A4.

hier sluit ik me graag bij aan.
ik ook.

Rebel

Bericht door Rebel » 04 okt 2007, 00:21

Rico v Velzen schreef:.. ben minder pro BMW en meer pro Audi sinds de laatste tijd..
Rico v Velzen schreef:Ik vind een aantal ontwerpen van Audi me meer aanspreken dan die van BMW...

Wind zich gedraait in het Noorden? Zuid-West? :lol: :wink:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 04 okt 2007, 00:32

Ik vind de A4 station echt spuuglelijk. Maar NIEMAND kan ontkennen dat Audi echt serieus hard aan de weg timmert, zowel qua uiterlijk/techniek als driving-fun ( R8 ).

A2 is een lelijke vissenkom.
A3 heb ik altijd een nette bak gevonden!
Huidige A4 vind ik erg netjes, nieuwe minder.
A5 vind ik ook netjes.
A6 is ook netjes
A8 is dik en netjes

TT is cool
R8 is cool

het merendeel van de Audi's zijn gewoon netjes en weinig bijzonder, en zo rijden de meestal ook, BMW biedt ook weinig bijzonders vind ik, op de 6, E92 en de Z4 na. Voor een geweldig interieur moet je allang bij Audi zijn. TT én R8 is écht gaaf. Mijn E92 kan er gewoon goed mee door, 6-serie vind ik errug mooi.

RVV

Bericht door RVV » 04 okt 2007, 00:41

Rebel schreef:
Rico v Velzen schreef:.. ben minder pro BMW en meer pro Audi sinds de laatste tijd..
Rico v Velzen schreef:Ik vind een aantal ontwerpen van Audi me meer aanspreken dan die van BMW...

Nee hoor, ik vind de modellen zeker prachtig net zoals Fabian schrijft.

En de ontwerpen spreken ansich niet minder aan, als individueel ontwerp. Maar als range lijkt het gewoon erg veel op mekaar, dat kan jij toch ook niet ontkennen Rob ?

Als ik een A3, sportback zie, of een A6 avant of een A4 avant,, recht van voren/achter.. dan zie ik bovengemiddeld veel overeenkomsten. Dat maakt de auto's niet minder mooi, maar gaat wel wat ten koste van het ontwerpkarakter.

De TT en de R8 springen qua eigenzinnigheid bovenuit binnen het Audi gamma.

Rebel

Bericht door Rebel » 04 okt 2007, 01:07

Rico v Velzen schreef:
Rebel schreef:

Nee hoor, ik vind de modellen zeker prachtig net zoals Fabian schrijft.

En de ontwerpen spreken ansich niet minder aan, als individueel ontwerp. Maar als range lijkt het gewoon erg veel op mekaar, dat kan jij toch ook niet ontkennen Rob ?

Als ik een A3, sportback zie, of een A6 avant of een A4 avant,, recht van voren/achter.. dan zie ik bovengemiddeld veel overeenkomsten. Dat maakt de auto's niet minder mooi, maar gaat wel wat ten koste van het ontwerpkarakter.

De TT en de R8 springen qua eigenzinnigheid bovenuit binnen het Audi gamma.

Klopt inderdaad. Met name de grille en het front zorgt voor een grote gelijkenis.
Maar dit zie ik ook bij Mercedes en BMW.
Daarnaast beginnen zowizo veel modellen allemaal op elkaar te lijken, in vergelijking tot vroeger. Windtunnel/cw-waarde is hier ook voor een groot gedeelte schuldig aan.

Dexter

Bericht door Dexter » 04 okt 2007, 09:25

Wouter81 schreef:Men zeurt een hoop op de BMW designers, iets wat bij Audi niet meer mogelijk is want daar hebben ze geen designers meer. De laatste is een paar jaar geleden blijkbaar ontslagen en sindsdien maken ze met Ctrl-C en Ctrl-V nieuwe auto's. :roll:
ROFLMAO!! :mrgreen:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 04 okt 2007, 10:33

Joop schreef:Vrij rechte achterkant in vergelijk met de lifestyle avants die Audi tot nu op de markt heeft gebracht.

Zouden ze een praktische Avant op de markt gaan brengen...? :wink:
Er komt als het goed is ook nog een a5 avant, dus dan kun je kiezen tussen wat praktischer of wat sportiever. Doe mij dan maar de a5 avant trouwens :)

René130i

Bericht door René130i » 04 okt 2007, 12:12

Vind de sedan erg mooi maar dit lijkt me niet zo geweldig.

Plaats reactie