2009 Audi A4 Avant
-
2009 Audi A4 Avant
[img:1200:637]http://www.motorauthority.com/images/Au ... vant-v.jpg[/img]
[img:1200:486]http://www.motorauthority.com/images/Au ... vant-h.jpg[/img]
[img:1200:486]http://www.motorauthority.com/images/Au ... vant-h.jpg[/img]
- Hendrik Kinderman
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Fabian
Valt me niets tegen. Zou er zeker in kunnen rijden hoor, blijft een klasse auto de A4.
Ik vind alleen bij Audi dat het allemaal wat teveel van hetzelfde is.
Was zaterdag even bij V/d Acker, staan daar tig dikke Audi's langs elkaar. Prachtige exemplaren, maar je ziet bijna niet meer of het nu een A4, A6, S6 of wat dan ook is. Allemaal hetzelfde, en dat valt me een beetje tegen van Audi.
Was zaterdag even bij V/d Acker, staan daar tig dikke Audi's langs elkaar. Prachtige exemplaren, maar je ziet bijna niet meer of het nu een A4, A6, S6 of wat dan ook is. Allemaal hetzelfde, en dat valt me een beetje tegen van Audi.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
hier sluit ik me graag bij aan.Fabian schreef:Valt me niets tegen. Zou er zeker in kunnen rijden hoor, blijft een klasse auto de A4.
- Pescatore
Re: 2009 Audi A4 Avant
Ding lijkt door z'n achterveren te zakkenStarred schreef:[img:1200:486]http://www.motorauthority.com/images/Au ... vant-h.jpg[/img]

Doet me niets, als hij net zo stuurt/remt als een dikke A6 dan wil ik er ook liever niet in rijden..

-
Dat iemand nog de moeite neemt om een Audi (A4) topic te openen.
8 reacties, waarvan geen enkel positief LOL
Ik had op de IAA veel A4 detail-foto's gemaakt, waaronder ook foto's van de doorgezaagde versie die ik persoonlijk zeer indrukwekkend en leerzaam vond. Je zag nu pas wat er achter b.v achter een dashboard schuilt, of hoe diverse materialen opgebouwd waren. Van dak tot deur, tot tunnelbak etc...
Ook van het interieur veel detailfoto's gemaakt.
Maar ik weet dat het een kansloze topic zou zijn geweest, dus heb de moeite bespaard.
De A4 is immers al door 95% van dit forum verguist.
BMW voert de toon, en het is een trend op DF, om zelfs als je geen BMW hebt om toch met de rest mee te praten.
Bovenstaande foto's zijn gesjopt Starred
Ik had op de IAA veel A4 detail-foto's gemaakt, waaronder ook foto's van de doorgezaagde versie die ik persoonlijk zeer indrukwekkend en leerzaam vond. Je zag nu pas wat er achter b.v achter een dashboard schuilt, of hoe diverse materialen opgebouwd waren. Van dak tot deur, tot tunnelbak etc...
Maar ik weet dat het een kansloze topic zou zijn geweest, dus heb de moeite bespaard.
BMW voert de toon, en het is een trend op DF, om zelfs als je geen BMW hebt om toch met de rest mee te praten.

-
Rebel schreef:Dat iemand nog de moeite neemt om een Audi (A4) topic te openen.
Rebel Doe niet zo gefrustreerd man!!!!
Natuurlijk is een BMW leuker rijden omdat het een RWD is maar kwalitatief steekt audi gewoon beter in elkaar.
Persoonlijk kan ik maar niet wennen aan zo'n gekke naar achteren aflopende naad.Ook de S5 heeft zo'n golvende naad thv de spiegels.Vind ik dus niet mooi!!!
Maar ik laat de auto er niet voor staan.Uiterlijk is voor MIJ niet het belangrijkste.Doe mij maar een RS4 met zo'n vette roffel uit de pijp,van die p*rno stoelen en evt zo'n gerobotiseerde handbak.
-
Die foto's wil ik wel graag zienRebel schreef: Ik had op de IAA veel A4 detail-foto's gemaakt, waaronder ook foto's van de doorgezaagde versie die ik persoonlijk zeer indrukwekkend en leerzaam vond. Je zag nu pas wat er achter b.v achter een dashboard schuilt, of hoe diverse materialen opgebouwd waren. Van dak tot deur, tot tunnelbak etc...

Ohja, en die shop zegt weinig natuurlijk..
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik als nieuwbakken Audi rijder kan hem zéér zeker wel waarderen 8) (zoals de meeste huidige Audi's overigens)Rebel schreef:Dat iemand nog de moeite neemt om een Audi (A4) topic te openen.

- Joop
Vrij rechte achterkant in vergelijk met de lifestyle avants die Audi tot nu op de markt heeft gebracht.
Zouden ze een praktische Avant op de markt gaan brengen...?
Eerst maar eens de echte plaatjes of liever: IRL zien.
Gaat waarschijnlijk weer een hele fraaie auto worden. Als de A4 sedan binnenkort in de showroom staat, gaat ik nog wel even langs. Kan niet het geval zijn dat ie er slecht uit ziet. De Avant is meestal fraaier dan de sedan, dus als de sedan al goed is, belooft het al heel wat...
Zouden ze een praktische Avant op de markt gaan brengen...?

Eerst maar eens de echte plaatjes of liever: IRL zien.
Gaat waarschijnlijk weer een hele fraaie auto worden. Als de A4 sedan binnenkort in de showroom staat, gaat ik nog wel even langs. Kan niet het geval zijn dat ie er slecht uit ziet. De Avant is meestal fraaier dan de sedan, dus als de sedan al goed is, belooft het al heel wat...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Brava
Ahem? Mijn reactie was weliswaar niet positief maar ook niet negatief. Het zijn gewoon photoshops waar je verder niets over kunt zeggen voor wat betreft het uiteindelijke resultaat.Rebel schreef:8 reacties, waarvan geen enkel positief LOL
Ik ben BMW rijder maar heb laatst met veel genoegen een uurtje gestuurd in een S5 en met iets minder genoegen in een A3 DSG.
Ik wacht iig wel tot de echte Avant geïntroduceerd wordt en dan vel ik mijn oordeel. Hier twee foto's van de rode A4 op de IAA. Ik vond het een mooie auto...
[img:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v402/ ... 0_2227.jpg[/img]
[img:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v402/ ... 0_2224.jpg[/img]
- RVV
ik ook.Robin schreef:hier sluit ik me graag bij aan.Fabian schreef:Valt me niets tegen. Zou er zeker in kunnen rijden hoor, blijft een klasse auto de A4.
- Sander S.
Ik vind de A4 station echt spuuglelijk. Maar NIEMAND kan ontkennen dat Audi echt serieus hard aan de weg timmert, zowel qua uiterlijk/techniek als driving-fun ( R8 ).
A2 is een lelijke vissenkom.
A3 heb ik altijd een nette bak gevonden!
Huidige A4 vind ik erg netjes, nieuwe minder.
A5 vind ik ook netjes.
A6 is ook netjes
A8 is dik en netjes
TT is cool
R8 is cool
het merendeel van de Audi's zijn gewoon netjes en weinig bijzonder, en zo rijden de meestal ook, BMW biedt ook weinig bijzonders vind ik, op de 6, E92 en de Z4 na. Voor een geweldig interieur moet je allang bij Audi zijn. TT én R8 is écht gaaf. Mijn E92 kan er gewoon goed mee door, 6-serie vind ik errug mooi.
A2 is een lelijke vissenkom.
A3 heb ik altijd een nette bak gevonden!
Huidige A4 vind ik erg netjes, nieuwe minder.
A5 vind ik ook netjes.
A6 is ook netjes
A8 is dik en netjes
TT is cool
R8 is cool
het merendeel van de Audi's zijn gewoon netjes en weinig bijzonder, en zo rijden de meestal ook, BMW biedt ook weinig bijzonders vind ik, op de 6, E92 en de Z4 na. Voor een geweldig interieur moet je allang bij Audi zijn. TT én R8 is écht gaaf. Mijn E92 kan er gewoon goed mee door, 6-serie vind ik errug mooi.
- RVV
Nee hoor, ik vind de modellen zeker prachtig net zoals Fabian schrijft.Rebel schreef:Rico v Velzen schreef:.. ben minder pro BMW en meer pro Audi sinds de laatste tijd..Rico v Velzen schreef:Ik vind een aantal ontwerpen van Audi me meer aanspreken dan die van BMW...
Wind zich gedraait in het Noorden? Zuid-West?![]()
En de ontwerpen spreken ansich niet minder aan, als individueel ontwerp. Maar als range lijkt het gewoon erg veel op mekaar, dat kan jij toch ook niet ontkennen Rob ?
Als ik een A3, sportback zie, of een A6 avant of een A4 avant,, recht van voren/achter.. dan zie ik bovengemiddeld veel overeenkomsten. Dat maakt de auto's niet minder mooi, maar gaat wel wat ten koste van het ontwerpkarakter.
De TT en de R8 springen qua eigenzinnigheid bovenuit binnen het Audi gamma.
-
Rico v Velzen schreef:Nee hoor, ik vind de modellen zeker prachtig net zoals Fabian schrijft.Rebel schreef:Rico v Velzen schreef:.. ben minder pro BMW en meer pro Audi sinds de laatste tijd..Rico v Velzen schreef:Ik vind een aantal ontwerpen van Audi me meer aanspreken dan die van BMW...
Wind zich gedraait in het Noorden? Zuid-West?![]()
En de ontwerpen spreken ansich niet minder aan, als individueel ontwerp. Maar als range lijkt het gewoon erg veel op mekaar, dat kan jij toch ook niet ontkennen Rob ?
Als ik een A3, sportback zie, of een A6 avant of een A4 avant,, recht van voren/achter.. dan zie ik bovengemiddeld veel overeenkomsten. Dat maakt de auto's niet minder mooi, maar gaat wel wat ten koste van het ontwerpkarakter.
De TT en de R8 springen qua eigenzinnigheid bovenuit binnen het Audi gamma.
Klopt inderdaad. Met name de grille en het front zorgt voor een grote gelijkenis.
Maar dit zie ik ook bij Mercedes en BMW.
Daarnaast beginnen zowizo veel modellen allemaal op elkaar te lijken, in vergelijking tot vroeger. Windtunnel/cw-waarde is hier ook voor een groot gedeelte schuldig aan.
-
- Tom van H.
Er komt als het goed is ook nog een a5 avant, dus dan kun je kiezen tussen wat praktischer of wat sportiever. Doe mij dan maar de a5 avant trouwensJoop schreef:Vrij rechte achterkant in vergelijk met de lifestyle avants die Audi tot nu op de markt heeft gebracht.
Zouden ze een praktische Avant op de markt gaan brengen...?![]()

-