Ik vindt degene die hij hierin interviewt -net zo goed deskundigen- interessant, en niet de ideeën van FVD. En ik denk inderdaad dat ik me behoorlijk inlees, en dus een mening vorm. Over een paar jaar zullen we wel zien of ik er helemaal naast zit, of misschien gelijk heb??tomgtr schreef: 15 mar 2022, 21:48 Het onderschrijft jouw mening. Daarom vind je het steengoed. Dat snap ik. Maar als laten we zeggen Van Ranst een zelfgescheten boterletter de wereld in slingert met hele valide punten (die je mening niet onderschrijft), post je die dan ook zo enthousiast? Nee toch? Er zijn heel veel veel wetenschappelijke publicaties die je naast je neerlegt omdat het niet met jouw mening strookt. De overgrote meerderheid zelfs.
Zaten die er soms naast? Zeker wel. Zo gaat dat in een epidemie he. Voortschrijdend inzicht. Of is dat niet acceptabel? Welke partij schreeuwde het hardst dat de maatregelen in maart 2020 niet streng genoeg waren? Oh maar daar kregen ze niet echt veel kiezers mee terug. Nou dan gaan we precies het tegenovergestelde roepen. We gaan roepen dat het alleen maar om macht en geld gaat. En vervolgens gaan we achter Rusland staan. Macht en geld?
Dit noemen ze een dooddoener......JP schreef: 15 mar 2022, 22:04 Het is altijd makkelijk een waarheid te zoeken de jou het beste uitkomt (nav bovenstaand filmpje)
Jos.