Ziet er in ieder geval uniek uit!Elise schreef: 18 mar 2022, 09:51 Kijk, uurwerk is van puur goud![]()
(Kast wel zilver neem ik aan).
horloge.jpg
Plaatje van de voorkant?
Uurwerk goud? Denk het niet.

Is dat geen messing achtige legering?
Ziet er in ieder geval uniek uit!Elise schreef: 18 mar 2022, 09:51 Kijk, uurwerk is van puur goud![]()
(Kast wel zilver neem ik aan).
horloge.jpg
Lees jij andere replies wel Erik.....?
Ik zou een gilt 1675 nou niet echt betaalbaar noemendvh schreef: 22 mar 2022, 08:50 Zijn de meest betaalbare momenteel dus eerder voor de <30'ers die ook mee willen doen :*-)
Exige v6 levert toch een stuk meer plezier op?Emilio schreef: 22 mar 2022, 11:46 Ik overweeg ook wel eens om hem te verkopen
Maar zolang hij door stijgt vrees ik dat ik daar spijt van ga krijgen.
Ik had mezelf voorgenomen om hem te verkopen op het moment dat hij net zoveel waard is als een Exige V6. Maar nu dat dichterbij komt twijfel ik alweer.
Absoluut. Maar ook een stuk minder rendementGijzert schreef: 22 mar 2022, 11:47Exige v6 levert toch een stuk meer plezier op?Emilio schreef: 22 mar 2022, 11:46 Ik overweeg ook wel eens om hem te verkopen
Maar zolang hij door stijgt vrees ik dat ik daar spijt van ga krijgen.
Ik had mezelf voorgenomen om hem te verkopen op het moment dat hij net zoveel waard is als een Exige V6. Maar nu dat dichterbij komt twijfel ik alweer.
“For exhibition only” toch?Bert ///M3 schreef: 22 mar 2022, 11:59 LOL Gassan op Schiphol had een paar weken terug een Daytona, Submariner en Seadweller in de etalage liggen maar je mocht ze niet kopen, ook niet als je ter plaatse overschrijven kon.
JohBert ///M3 schreef: 22 mar 2022, 11:59 LOL Gassan op Schiphol had een paar weken terug een Daytona, Submariner en Seadweller in de etalage liggen maar je mocht ze niet kopen, ook niet als je ter plaatse overschrijven kon.