Je hoeft er niet vandaan te komen om het te weten.
Maar Drenthe dus. Bid jij wél veur brune bonen?
Ah, dus als ik nu groenlinks ga stemmen wordt de benzine goedkoper?MParallel schreef: 09 mar 2022, 14:05 Ja wat Djessy zegt, maar zolang NL'ers blijven stemmen op wat ze deden, gaat daar geen verandering in komen. Dus blijkbaar vindt een hele grote groep mensen het toch allemaal wel prima.
BP Rijnoord is meestal nog wat goedkoper.Tristan schreef: 09 mar 2022, 11:09Normaal gesproken tank ik bij Total hier in Berkel & Rodenrijs (Rodenrijseweg). Die is veruit de goedkoopste in de regio. Maar die BP in Alphen bij N11 is nog oke qua prijzen.
Correctie
FVD werkt in ieder geval ook niet meer, aangezien zij de aanval niet veroordelen. De grootste stijging is toch hier door gekomen.Martijn M schreef: 09 mar 2022, 14:09Ah, dus als ik nu groenlinks ga stemmen wordt de benzine goedkoper?MParallel schreef: 09 mar 2022, 14:05 Ja wat Djessy zegt, maar zolang NL'ers blijven stemmen op wat ze deden, gaat daar geen verandering in komen. Dus blijkbaar vindt een hele grote groep mensen het toch allemaal wel prima.
Als elke NL'er blijft stemmen zoals ze stemde. Dus niet als jij je stem gaat wijzigen.Martijn M schreef: 09 mar 2022, 14:09Ah, dus als ik nu groenlinks ga stemmen wordt de benzine goedkoper?MParallel schreef: 09 mar 2022, 14:05 Ja wat Djessy zegt, maar zolang NL'ers blijven stemmen op wat ze deden, gaat daar geen verandering in komen. Dus blijkbaar vindt een hele grote groep mensen het toch allemaal wel prima.
Argos aan de andere kant van Berkel is goedkoperTristan schreef: 09 mar 2022, 11:09Normaal gesproken tank ik bij Total hier in Berkel & Rodenrijs (Rodenrijseweg). Die is veruit de goedkoopste in de regio. Maar die BP in Alphen bij N11 is nog oke qua prijzen.
Zeker niet! Prijswerking naar boven toe kan binnen 15 minuten landelijk doorgevoerd worden. Een daling na het zakken van de olieprijs dat heeft zo zijn tijd nodigMarkS schreef: 09 mar 2022, 15:17 Zien we het al aan de pomp? Dan rij ik ff naar Kranenburg, zonder jerrycans maar wel met een 90L brandstof tank die bijna leeg is.![]()
Nee hoor, 20 cent omhoog want waarom niet..
Regelmatig zelfs? BizarMartijn_bmw schreef: 09 mar 2022, 08:38Die komen idd regelmatig binnen (zakelijk)Elise schreef: 09 mar 2022, 07:55Ervaring?Martijn_bmw schreef: 08 mar 2022, 19:57
Tank bedrag zit netjes bij de boete opgeteld als je de brief op kenteken binnen krijgt![]()
![]()
Ik bedoelde te zeggen dat een brood of een pak melk, voor mijn gevoel, in de afgelopen 20 jaar meer is gestegen in prijs dan benzine.
Ja tuurlijk! En in Duitsland is de benzine ook geen 2 Euro per liter (of meer) nu!Martijn M schreef: 09 mar 2022, 14:09Ah, dus als ik nu groenlinks ga stemmen wordt de benzine goedkoper?MParallel schreef: 09 mar 2022, 14:05 Ja wat Djessy zegt, maar zolang NL'ers blijven stemmen op wat ze deden, gaat daar geen verandering in komen. Dus blijkbaar vindt een hele grote groep mensen het toch allemaal wel prima.
Gebruikers op dit forum: Hielke en 9 gasten