Ik was vanmorgen verbaasd dat de 95 op de snelweg goedkoper was dan de 95 hier in 't dorp.JdBn schreef: 09 mar 2022, 08:01 Vanmorgen langs de snelweg toch wel weer verbaasd over de prijzen. 2.40 de liter... voor diesel![]()

Ik was vanmorgen verbaasd dat de 95 op de snelweg goedkoper was dan de 95 hier in 't dorp.JdBn schreef: 09 mar 2022, 08:01 Vanmorgen langs de snelweg toch wel weer verbaasd over de prijzen. 2.40 de liter... voor diesel![]()
De laatste 25jaar:Downforce Hans schreef: 08 mar 2022, 22:21 Wat kost zo`n barrel olie nu in tegenstelling tot een paar jaar geleden?
Top. Ik woon een kilometer of tien van de grens af. Voortaan daar maar tanken.
Zie ik in Nederland niet gebeuren, de burger stikt er maar lekker in
Djessey schreef: 09 mar 2022, 09:40Zie ik in Nederland niet gebeuren, de burger stikt er maar lekker in![]()
Dit leest heel apart en een beetje raar:)Bram schreef: 09 mar 2022, 09:42 Mooi, zie dat euro98 op dit moment iets van 50 cent goedkoper is? Dat scheelt aardig op 63 liter.
20 jaar geleden. Dan zou je die prijs nog even moeten bijwerken voor inflatie.Elise schreef: 09 mar 2022, 07:54
Wat was de prijs van een brood of een pak melk 20 jaar geleden?
Zo bezien valt die verdubbeling van de benzineprijs reuze mee![]()
En: Wat was 20 j geleden 'jouw' nettosalaris? Ook wel belangrijk dacht ik?
Die BP Express waar we langsrijden is nog relatief goedkoop zag ik net.Tristan schreef: 09 mar 2022, 10:39 Vanmorgen bijna 45 liter RON98 @ EUR 2,49 getankt. Heb de M2 nog nooit boven de 100 euro per tank gekregen. Onderweg zag ik nog RON98 @ EUR 2,59.![]()
Dat besef ik me maar al te goed, heb bijna 2 jaar van m'n leven gespendeerd in landen waar het wat minder tof was op dat momentArthur schreef: 09 mar 2022, 10:32 Wel ‘lachen’ dit eigenlijk… Geklaag over alle prijzen, maar de 1 denkt aan nog een nieuwe M2C want het kan wel eens afgelopen zijn hierna, de ander denkt aan diesel om te gaan circuitrijden vanaf z’n 2e huis in Duitsland, weer een ander wil geld besparen om voor de fun rond te rijden in z’n M3. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, het wordt nu wel heel erg wat er in Nederland (!) gebeurt hè![]()
![]()
Of in de tank van de Superb gooien, 66 liter diesel kost ook al niet heel erg weinig meer sinds een paar wekenRobin schreef: 09 mar 2022, 10:17Djessey schreef: 09 mar 2022, 09:40Zie ik in Nederland niet gebeuren, de burger stikt er maar lekker in
Dit leest heel apart en een beetje raar:)Bram schreef: 09 mar 2022, 09:42 Mooi, zie dat euro98 op dit moment iets van 50 cent goedkoper is? Dat scheelt aardig op 63 liter.
@Bram......Wat je minder betaalt dat zou je kunnen storten op Giro 555.![]()
Wij van wc-eend….lever jij eens je kortingspas in, kijken hoe dan de vlag hangt….Arthur schreef: 09 mar 2022, 10:32 Wel ‘lachen’ dit eigenlijk… Geklaag over alle prijzen, maar de 1 denkt aan nog een nieuwe M2C want het kan wel eens afgelopen zijn hierna, de ander denkt aan diesel om te gaan circuitrijden vanaf z’n 2e huis in Duitsland, weer een ander wil geld besparen om voor de fun rond te rijden in z’n M3. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, het wordt nu wel heel erg wat er in Nederland (!) gebeurt hè![]()
![]()
Echte badass ben je hoorKnot schreef: 09 mar 2022, 10:50 Ik rij met de fiesta ook super zuinig nu, en kies zorgvuldig 1 stoplichtstprintje per rit uit, vanochtend was die tegen een Golf6, daarna weer lekker uitrollen tot het stoplicht toen ik ervoor zat.
Dat is niet onbeperkt en ik ‘moet’ de normale prijs betalen. 1x per half jaar vindt er een verrekening plaats, dan tank ik 1 a 2x ‘gratis’. Maar het scheelt iig wel, ik rijd er niet voor naar D bijvoorbeeldJP schreef: 09 mar 2022, 10:50 Wij van wc-eend….lever jij eens je kortingspas in, kijken hoe dan de vlag hangt….![]()
Eens allemaal "first world problems" natuurlijk, kijk even naar de beelden in Kiev... je huis zou er maar zo bij staan na een raket inslagArthur schreef: 09 mar 2022, 10:32 Wel ‘lachen’ dit eigenlijk… Geklaag over alle prijzen, maar de 1 denkt aan nog een nieuwe M2C want het kan wel eens afgelopen zijn hierna, de ander denkt aan diesel om te gaan circuitrijden vanaf z’n 2e huis in Duitsland, weer een ander wil geld besparen om voor de fun rond te rijden in z’n M3. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, het wordt nu wel heel erg wat er in Nederland (!) gebeurt hè![]()
![]()
Weet ik ook wel, Martijn. Daarom de knipoog. Uiteindelijk reken je het toch bij jezelf af, als andermans ellende je niet echt raakt. Allemaal heel erg wat daar gebeurt, daar staan onze duurdere boodschappen bij in het niets. Maar uiteindelijk is dat toch wat je echt merkt, je eigen portemonnee. En klagen we daaroverMartijn_bmw schreef: 09 mar 2022, 10:58Eens allemaal "first world problems" natuurlijk, kijk even naar de beelden in Kiev... je huis zou er maar zo bij staan na een raket inslagArthur schreef: 09 mar 2022, 10:32 Wel ‘lachen’ dit eigenlijk… Geklaag over alle prijzen, maar de 1 denkt aan nog een nieuwe M2C want het kan wel eens afgelopen zijn hierna, de ander denkt aan diesel om te gaan circuitrijden vanaf z’n 2e huis in Duitsland, weer een ander wil geld besparen om voor de fun rond te rijden in z’n M3. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, het wordt nu wel heel erg wat er in Nederland (!) gebeurt hè![]()
![]()
![]()
Maakt natuurlijk niet minder leuk als we in NL een stapje terug moeten doen in luxe maar mij helpt het altijd wel relativeren even naar het echte oorlog gebied en ellende op de wereld kijken.
Gelukkig maar Martijn!Martijn_bmw schreef: 09 mar 2022, 10:58 Maakt natuurlijk niet minder leuk als we in NL een stapje terug moeten doen in luxe …
Gebruikers op dit forum: Hielke en 8 gasten