Normaal gesproken tank ik bij Total hier in Berkel & Rodenrijs (Rodenrijseweg). Die is veruit de goedkoopste in de regio. Maar die BP in Alphen bij N11 is nog oke qua prijzen.
Brandstof, de prijzen.
- Tristan
Re: Brandstof, de prijzen.
- Martijn M
x euro zakgeld per maand, dus kom er nu goed vanafRobin schreef: 09 mar 2022, 10:40En: Wat was 20 j geleden 'jouw' nettosalaris? Ook wel belangrijk dacht ik?

-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
Lekker!
- Djessey
Ben het met iedereen eens dat een beetje relatievatie op zijn plek is, zeker als je nu naar Ukraine kijkt.
Maar dat maakt het niet minder erg, want het is NIET NODIG. Met een degelijk bekwaam bestuur van dit land hoeft er niet zoveel geld verspild te worden en kan de extreme belastingdruk op de lage en middeninkomens ver omlaag.
Dat is wat mij zo steekt, het is allemaal niet nodig. Maar vanwege een kleine groep falende beroeps politici zijn we nu zo diep in een verzorgingsstaat die met meer en meer geld nog steeds niet het hoofd boven water kan houden. En dat neem ik ze erg kwalijk.
Maar dat maakt het niet minder erg, want het is NIET NODIG. Met een degelijk bekwaam bestuur van dit land hoeft er niet zoveel geld verspild te worden en kan de extreme belastingdruk op de lage en middeninkomens ver omlaag.
Dat is wat mij zo steekt, het is allemaal niet nodig. Maar vanwege een kleine groep falende beroeps politici zijn we nu zo diep in een verzorgingsstaat die met meer en meer geld nog steeds niet het hoofd boven water kan houden. En dat neem ik ze erg kwalijk.
-
OnlineMParallel
Ik was toen nog een arme, autoloze student.Robin schreef: 09 mar 2022, 10:40En: Wat was 20 j geleden 'jouw' nettosalaris? Ook wel belangrijk dacht ik?
Enige wat ik tankte was wat peut voor in de scooter

En terwijl ik dit schrijf moet ik ineens denken aan "Brommix". Zou dat nog bestaan? Voor de oude Puchjes enzo?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Inderdaad Djessey. Ik word ook wel een beetje moe dat we inmiddels onze situatie maar moeten accepteren want ergens ter wereld is altijd wel erger. Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat hier in NL als welvarend land (nog wel) voor een hele grote groep ook steeds lastiger wordt.
Collega van mijn vriendin (alleenstaand, deels afgekeurd, twee kinderen) zit inmiddels 's avonds ook al naast een elektrisch kacheltje met een dekentje om omdat dat een stuk goedkoper is dan de kachel op 17 of 18 graden zetten. Dat valt uiteraard in het niet bij de situatie van velen in Oekraïne of vele andere landen, maar lijkt mij toch ook geen normale situatie voor een land als de onze.
Vroeg of laat worden we als welvarend Nederland ook gewoon ingehaald vermoed ik. Gelukkig zijn we dan wel het braafste jongetje van de klas met onze energie neutrale woningen, autoloze wegen, zonder agrarische bedrijven en een schuldenlast van heb ik jou daar
Beetje vergelijkbaar met sommige landen in Afrika, alleen dan zonder het altijd mooie weer en hopelijk zonder burgeroorlogen
Collega van mijn vriendin (alleenstaand, deels afgekeurd, twee kinderen) zit inmiddels 's avonds ook al naast een elektrisch kacheltje met een dekentje om omdat dat een stuk goedkoper is dan de kachel op 17 of 18 graden zetten. Dat valt uiteraard in het niet bij de situatie van velen in Oekraïne of vele andere landen, maar lijkt mij toch ook geen normale situatie voor een land als de onze.
Vroeg of laat worden we als welvarend Nederland ook gewoon ingehaald vermoed ik. Gelukkig zijn we dan wel het braafste jongetje van de klas met onze energie neutrale woningen, autoloze wegen, zonder agrarische bedrijven en een schuldenlast van heb ik jou daar

Beetje vergelijkbaar met sommige landen in Afrika, alleen dan zonder het altijd mooie weer en hopelijk zonder burgeroorlogen

- JP
De overheid die wel jaren de cultuur en ondernemers hun coronasteun toestopt maar de rest van de bevolking die mogen zich nu blauw betalen. (duikt snel weg)
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Wel een first world problem dit.Andre schreef: 09 mar 2022, 10:25 De circuit huur prijzen gaan mega omhoog en met deze benzine prijzen worden trackdays ook bijna onbetaalbaar zo langzamerhand.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
We mogen blij zijn dat circuit's prive terrein zijn, anders waren er genoeg cameraploegen geweest om de "benzineaso's" eens lekker te namen en shamen.
- Knot
Oh nee, Alphen is duur daar tankte ik alleen met marktplaats 50'jes, bedoel die aan de N209 zit, de BP Express bij die rotondes.Tristan schreef: 09 mar 2022, 11:09Normaal gesproken tank ik bij Total hier in Berkel & Rodenrijs (Rodenrijseweg). Die is veruit de goedkoopste in de regio. Maar die BP in Alphen bij N11 is nog oke qua prijzen.
-
Haha wel op Driving Fun forum zou je denken.
Op www.teamspeed.com hebben ze trouwens geen last van de hoge brandstofprijzen.
- Knot
Gaat nog bijna rendabel worden om in Belgie te denken... is 150km, 1 op 20, kost met 7,5 liter (x gemiddelde van 2,10 is € 15,75)
2,50 tov 1,70 is bij 40 liter al € 32. Kost je alleen 2 uur tijd en kmstand gaat er niet beter van worden. Dan maar meteen 80 liter meenemen.
Binnenkort Knot's Jerrycan Kiosk maar oprichten.
2,50 tov 1,70 is bij 40 liter al € 32. Kost je alleen 2 uur tijd en kmstand gaat er niet beter van worden. Dan maar meteen 80 liter meenemen.
Binnenkort Knot's Jerrycan Kiosk maar oprichten.
-
OnlineMartijn_bmw
Voor iedereen zijn eigen referentiekader hiermee idd. Trackdays waren voor mij altijd al onbetaalbaar
- Knot
In het verleden wel vaak gedaan maar laatste jaren stond ik niet te springen om trackdays, kost je toch altijd een ruime 1000 euro per dag. Doe ook al 6x Papenburg / Driftdagen per jaar dus daar haal ik mn gram wel.
Nu is planken en 3x aftanken nog een schep erop idd, mij niet gezien.
Nu is planken en 3x aftanken nog een schep erop idd, mij niet gezien.
-
OnlineMParallel
Over trackdays gesproken, moeten we de Nürburgring nu al gaan boycotten? Immers ook in handen van een Russische oligarch.
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
OnlineMParallel
Is dat Fries voor "ja"?
- JP
Nee, sigarettengeld…
- Arthur
Ik heb geen idee want ik kom uit Drenthe.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Arthur
Kijk, dát is Fries 

- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Dit.Djessey schreef: 09 mar 2022, 11:17 Ben het met iedereen eens dat een beetje relatievatie op zijn plek is, zeker als je nu naar Ukraine kijkt.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad wat Djessey zegt....
- JP
Net tussendoor nog even afgetopt met diesel crt. €2.389 nu hier bij de Shell. Benieuwd of het morgen nog duurder wordt…..(open deur)JP schreef: 08 mar 2022, 21:19 Vandaag 300liter de trekker afgetankt, €2.18 voor een litertje diesel en daar slikt die d’r elke 2km een litertje van, donderdag weer tanken….![]()
-
OnlineMParallel
Ja wat Djessy zegt, maar zolang NL'ers blijven stemmen op wat ze deden, gaat daar geen verandering in komen. Dus blijkbaar vindt een hele grote groep mensen het toch allemaal wel prima.