Zal het iets anders formuleren, het gesprek erover is goed, maar doelde meer op dat de discussie in real Life altijd uitloopt om de ander te overtuigen van zijn visie. Ieder z’n eigen keuze

Sommige vinden dat ook een bijwerking......Martijn_bmw schreef: 20 feb 2022, 09:45 Blijft ook bizar hoe verschillend de bijwerkingen zijn hè. Ik heb bij alle 3 niet meer dan een pijnlijke arm gehad…
Downforce Hans schreef: 20 feb 2022, 10:23Sommige vinden dat ook een bijwerking......Martijn_bmw schreef: 20 feb 2022, 09:45 Blijft ook bizar hoe verschillend de bijwerkingen zijn hè. Ik heb bij alle 3 niet meer dan een pijnlijke arm gehad…![]()
Ligt ook weer aan de deelstaatl. Sommige deelstaten is herstelbewijs pas 28 dagen na besmetting geldig.Knot schreef: 21 feb 2022, 08:43 Werkt het voor duitsland ook dat ik nu positief ben geweest ipv de booster of moet ik dat ding alsnog halen?
Je moet je arm ook losjes laten hangen en niet bv in een hoek van 90 graden houden wanneer ze de spuit in je arm zetten. Klinkt misschien simpel maar dat helpt echt.350 Z schreef: 21 feb 2022, 09:15 Same here, heb na meer dan een maand nog steeds last van mijn bovenarm op de plek waar de spuit in mijn bovenarm spier ging.
Dan zit je veilig inderdaad.Knot schreef: 21 feb 2022, 09:15 10 april zit ik daar weer, en afgelopen vrijdag positief getest bij GGD, zal even goed kijken tzt en anders moet ik m als nog halen, al moeten er ook 3 maanden tussen zitten dacht ik tussen genezen en booster.
Heb je wel een PCR test gedaan? Antigeen telt niet in het buitenland geloof ikKnot schreef: 21 feb 2022, 08:43 Werkt het voor duitsland ook dat ik nu positief ben geweest ipv de booster of moet ik dat ding alsnog halen?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten