Zal het iets anders formuleren, het gesprek erover is goed, maar doelde meer op dat de discussie in real Life altijd uitloopt om de ander te overtuigen van zijn visie. Ieder z’n eigen keuze
Corona in Nederland.....
- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Re: Corona in Nederland.....
Zal het iets anders formuleren, het gesprek erover is goed, maar doelde meer op dat de discussie in real Life altijd uitloopt om de ander te overtuigen van zijn visie. Ieder z’n eigen keuze
- tomgtr
Totaal andere ervaring. Deel van vriendengroep is ongevaccineerd en deel zelfs behoorlijk fanatiek. Iedereen respect voor elkaar en dikke lol als altijd.
- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Zo zou het overal moeten zijn 
- JP
Zijn er meer mensen die ervaren dat ze na een coronabesmetting (meer/erger) snurken ?
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Nog erger?!?! 
- Riceaux
Gisteren m’n booster gehaald. Had in november m’n extra vaccinatie gehaald vanwege m’n behandeling. Dit was voor mij de laatste, weer helemaal naar de kloten door die vaccinatie, helaas was het nodig om over een paar weken alles te kunnen/mogen doen in Duitsland.
- Martijn_bmw
Blijft ook bizar hoe verschillend de bijwerkingen zijn hè. Ik heb bij alle 3 niet meer dan een pijnlijke arm gehad…
- Downforce Hans
Sommige vinden dat ook een bijwerking......Martijn_bmw schreef: 20 feb 2022, 09:45 Blijft ook bizar hoe verschillend de bijwerkingen zijn hè. Ik heb bij alle 3 niet meer dan een pijnlijke arm gehad…
- Martijn_bmw
Downforce Hans schreef: 20 feb 2022, 10:23Sommige vinden dat ook een bijwerking......Martijn_bmw schreef: 20 feb 2022, 09:45 Blijft ook bizar hoe verschillend de bijwerkingen zijn hè. Ik heb bij alle 3 niet meer dan een pijnlijke arm gehad…![]()
-
Zed240
Zes dagen nadat ik meermaals/langer met een besmette collega contact had in een kleine afgesloten ruimte, nog steeds negatief. Geluk gehad dus.
Overigens moet ik me over twee weken ook weer laten boosteren om alles hier in Dld weer te mogen, maar laat het nog even voor wat het is. Dan maar wat vaker testen.
Overigens moet ik me over twee weken ook weer laten boosteren om alles hier in Dld weer te mogen, maar laat het nog even voor wat het is. Dan maar wat vaker testen.
-
FDD
Duitsland heft toch ook alle maatregelen op (naar ik meende) met ingang van 15 maart??
dan kun je voor die paar weken toch beter laten testen?
dan kun je voor die paar weken toch beter laten testen?
-
Zed240
Vanaf de 20e inderdaad, al is het hoe of wat nog niet 100% afgebakend volgens mij. Ze willen namelijk wel regelgeving invoeren dat de bondslanden individueel 'laagdrempelige' maatregelen kunnen invoeren.
Maar als ik weer zonder gezeik met vrienden naar een café kan, ben ik blij.
Maar als ik weer zonder gezeik met vrienden naar een café kan, ben ik blij.
- JP
Wie heeft er nu Duitse vrienden ? die Kneipe mogen ze wel dicht houden...... ;tooth:
- Knot
Werkt het voor duitsland ook dat ik nu positief ben geweest ipv de booster of moet ik dat ding alsnog halen?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Max 3 maanden geldig volgens mij.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Zoiets ja. Ik heb nu één booster gehad na mijn Janssen, voor Duitsland niet voldoende, maar ik wacht nog even met het halen van een tweede booster. Ik ga wel even kijken naar de maatregelen als ik weer naar Duitsland ga....
- Knot
10 april zit ik daar weer, en afgelopen vrijdag positief getest bij GGD, zal even goed kijken tzt en anders moet ik m als nog halen, al moeten er ook 3 maanden tussen zitten dacht ik tussen genezen en booster.
- 350 Z
Same here, heb na meer dan een maand nog steeds last van mijn bovenarm op de plek waar de spuit in mijn bovenarm spier ging.
- Martijn M
Ligt ook weer aan de deelstaatl. Sommige deelstaten is herstelbewijs pas 28 dagen na besmetting geldig.Knot schreef: 21 feb 2022, 08:43 Werkt het voor duitsland ook dat ik nu positief ben geweest ipv de booster of moet ik dat ding alsnog halen?
- Downforce Hans
Je moet je arm ook losjes laten hangen en niet bv in een hoek van 90 graden houden wanneer ze de spuit in je arm zetten. Klinkt misschien simpel maar dat helpt echt.350 Z schreef: 21 feb 2022, 09:15 Same here, heb na meer dan een maand nog steeds last van mijn bovenarm op de plek waar de spuit in mijn bovenarm spier ging.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Dan zit je veilig inderdaad.Knot schreef: 21 feb 2022, 09:15 10 april zit ik daar weer, en afgelopen vrijdag positief getest bij GGD, zal even goed kijken tzt en anders moet ik m als nog halen, al moeten er ook 3 maanden tussen zitten dacht ik tussen genezen en booster.
Maar het is inderdaad echt opletten, het is in Duitsland echt een lappendeken aan regels met betrekking tot booster, 2g plus of niet, genezing en weet ik veel wat.
NRW heeft bijvoorbeeld weer een overgangsregeling voor J&J en een enkele booster (wat dus geen booster is in Duitsland) tussen de 14 en 90 dagen na het zetten van je eerste booster. Beieren heeft geen 2g plus in de horeca, Hessen kwam ik niet naar binnen met J&J en één Pfizer. Echt idioot.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dat krijg je met al die mini regeringen (deelstaten), inderdaad irritant.
-
OnlineKoenM
Heb je wel een PCR test gedaan? Antigeen telt niet in het buitenland geloof ikKnot schreef: 21 feb 2022, 08:43 Werkt het voor duitsland ook dat ik nu positief ben geweest ipv de booster of moet ik dat ding alsnog halen?
- frankie
Antigeen is prima voor het buitenland, als je maar een reiscertificaat erbij hebt. Alleen vaak korter geldig.
- tomgtr
Hangt van destinatie af. Voor Dubai bijvoorbeeld RT-PCR. Dus zelfs niet elke PCR geldig.