Uiteindelijk die van Nick gekocht?
Met die OZ’s is een andere DF-er al heel tevreden.
Ah cool, z3 coupé! Die verdiend een eigen topic
Die is er al jaaaaaaaaaren :p
Dat gevoel had ik al toen ik de rode remklauw zag :p blijft een waaaaaanzinnig mooie auto!Fabian schreef: 07 feb 2022, 22:34Die is er al jaaaaaaaaaren :p
Zaterdag ga ik langs om een paar puntjes door te nemen, dan bespreek ik ook meteen de bevestiging van de gordels.
Het is een schroefkooi
Jij hebt qua velgen precies het omgekeerde gedaan van wat ik graag wilde doen… Heb nu 207M en wilde dus 18” OZ..Mark 320iS schreef: 07 feb 2022, 16:48 Dank voor de felicitaties heren!
Afgelopen weekend lekker wat kunnen rijden en het is echt een leuk ding. Niet te groot, precies snel genoeg voor op de openbare weg, motor hangt super lekker aan het gas en de pedalen staan perfect voor 'heel-and-toe'. Het ding mist wel écht een sper, hij breekt niet eens uit, het binnenste wiel slipt gewoon direct door. Verder is het onderstel toch ook wel stug hoor, met name de achteras. Je zou eigenlijk de schokdempers van de G2x op deze moeten hebben, dan zou ie perfect zijn denk ik. Maar al met al is het een topauto en dat sperretje komt wel een keer.
Verder vorige week een setje 207m's gekocht en meteen eronder gezet, ziet er een stuk beter uit. Daarnaast originele niertjes besteld die momenteel onderweg zijn uit Duitsland. Tenslotte afgelopen weekend begonnen met het verwijderen van de raamfolie. Ben hem echt terug aan het brengen naar 'bejaarden-specs' qua uiterlijk.
Met het slechte weer ook de laatste puntjes aan de m3 afgerond, ik moest nog de resten van de bitumen verwijderen, wat een pokkewerk zeg. Aanstaande zaterdag gaat ie weg voor de montage van de kooi. Heb ook besloten om de auto van binnen helemaal te laten spuiten, ik twijfelde daar omwille van de kosten een beetje over, maar ik pak nu maar gewoon in één keer goed door. Als ik het volgend jaar moet laten doen kost het alleen maar meer en als ik hem zo kaal laat is het in mijn ogen geen gezicht en dan ga ik me er toch aan storen.
59A0E56D-2164-45AD-BA86-648D0750F2F5.jpegA84282B3-4E3B-4F74-9F21-0FD3669E323C.jpeg
Nee nu op winterbanden zonder RFT, binnenkort op zomerbanden en dan ook zonder RFT.Dimitri schreef: 02 mar 2022, 21:49 Jij hebt qua velgen precies het omgekeerde gedaan van wat ik graag wilde doen… Heb nu 207M en wilde dus 18” OZ..
Maar nu ik zo de twee foto’s naast elkaar zie vind ik die 207M’s eigenlijk toch zo gek niet staan.
Rij je op RFT?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Cuprafan_123, Marc Sierra en 22 gasten