[img
355
[img
360
[img
430
De 360 ziet er imo door alle afrondingen wat plastic en goedkoop uit, beetje hetzelfde gevoel als wat ik bij een corvette heb. De 430 lijkt weliswaar op de 360 maar is veel strakker vormgegeven. Dat vind ik in dit geval nou net het verschi maken tussen een prachte auto en een auto die "wel mooi" is. Juist de nuanceverschillen kunnen een auto bepalen, zo vind ik een 997 ook 10x mooier dan een 996, hoe zeer hij er ook op lijkt....Pescatore schreef:
De 430 is eigenlijk hetzelfde recept als een 360, maar dan nog wat sneller en qua uiterlijk is het meer een evolutie van de 360 dan iets echt 'vernieuwends'. Daarom snap ik de kritiek op het design van de 360 uit de mond van mensen die de 430 wel mooi vinden niet zo goed.
Ik ken iemand die de mening over de 348 met je deelt Allen. Nick (Kewly) heeft het grote geluk gehad om meerder types in zijn bezit te hebben. Hij reed voor zijn Diablo SV, een 360 Modena, daarvoor een F355 GTS en daarvoor de 348. De laatste was achteraf gezien zijn favoriet. Dus je hebt een medestaanderallen schreef:Wat ze presteren weet ik niet en hoef ik niet te weten. Zo lang ze maar onder het kopje 'snel' vallen.
Kwa uiterlijk kies ik dan absoluut met grote afstand de 355 in dit rijtje. Had je er een 348 bij gezet dan moest ik hard nadenken. Ik kan dan niet direct een mooiere aanwijzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten