Zo,
Vandaag eens aan de slag gegaan met het netjes afmonteren van de achterbumper, deze zat nog niet helemaal lekker. Ook de diffuser gemonteerd.
Even geprobeerd om te sideskirts te monteren, maar met de namaak montage clipjes en het rubber dat erbij zat was het he-le-maal hopeloos. Sideskirts zaten enorm los, een gat zo groot dat het rubber profiel ertussen viel, en gewoon ronduit kut.
De hele set (voorbumper, achterbumper en sideskirt) is afkomstig van bimmerproducts.nl , de pasvorm is opzicht redelijk, maar de set is niet spuitklaar (te veel oneffenheden, voornamelijk in de sideskirts). En de ronde kapjes in de sideskirts passen absoluut niet, ze zitten er compleet scheef in, dus normaal monteren is onmogelijk. Ook het meegeleverde rubber profiel zit gewoon als 1 prop in een zakje geduwt.
Ik geeft het een 3/5, voor het geld niet heel slecht.
Een maatje van me heeft even geholpen met het polijsten van de lak, ik had gehoopt dat de kleur hiermee wat beter terug zou komen. We begonnen met de achterklep wat heel veelbelovend leek aangezien die direct een stuk mooier/dieper rood werd. Maar blijkt dus dat deze ooit is overgespoten met 2k lak en dus wat beter op te poetsen was.
De rest van de lak is dus helaas in relatief slechte staat, het lijkt erop dat de ondergrond/primer aan het werken is.
Foto van het dak van veraf
extreem dichtbij :
Maarja, het is wat het is.
En dan nadat de hele auto toch iets opgepoetst is :