Normaal gesproken had ik een uurtje gaan hardlopen maar hoe graag ik die meters ook wil maken en strava segmenten wil afvinken, de Fiesta won van de hardloopschoenen, kan er voorlopig geen genoeg van krijgen. Wat ik wel merkte bij rustiger rijden dat het vliegwiel wat lichter had gemogen, als je weinig gas geeft en hem wel wat toeren laat maken zakt hij vrij traag terug bij opschakelen, dat valt dan extra op.
B&O audio vond ik niet zo top maar kwam door FM en BT denk ik. Waarom hier geen DAB+ op zit snap ik niet echt tussen alle andere opties maar ik had een USB mee met 256k mp3, al kun je niet heel veel instellen maar met alle schuifjes een beetje in de juiste stand komt er nog behoorlijk geluid uit uiteindelijk.
Geluid van het motortje en de acceleratie blijven echt leuk, met name mak aan de bebouwde wereld uit en ineens in 3 vol op het gas gaan staan bij 55/60, tegen wielspin aan op het koppel ervandoor stuiven, prachtig!
Wanneer je na ruim een uur sturen vol overtuiging de straat voorbij rijdt waar je eigenlijk af had moeten slaan richting huis terug weet je dat je een goed ding gekocht hebt.