Ik heb er nieuwe schijven op gezet (Brembo) maar dit hielp maar heel kort.
Ondertussen heb ik de naven gecontroleerd en daar zaten roestblaasjes op, die heb ik verwijderd met de lamellenschijf.
Ook heb ik het boutje uit de schijf LHS weggelaten omdat ik -zo ver dat ging- met de schuifmaat zag dat waar de bout zat, de schijf 0,4~0,5mm dichter naar de auto zat dan wanneer ik de schijf 180° draaide.
Het rubber van de voorste draagarmen L+R kan ik met relatief weinig kracht bewegen. De andere rubbers of fusees niet (vooras + achteras).
Rubber A
Zojuist weer gereden en
35km/h of lager is er niks aan de hand;
35-50 trilt het stuur bij remmen;
50-70 is de deceleratie niet constant, stuurt trilt niet merkbaar;
bij 80 zacht remmen trilt het stuur heel snel;
bij 80 hard remmen bonkt de hele auto en trilt het stuur niet merkbaar.
In de velgen zit het niet, met zomer en winterwielen maakt geen verschil.
In principe is alles te vervangen. De naven incl lagers zijn bolt-on. Maar de kans is aanwezig dat als de naven niet recht waren, de schijven nu ook alweer krom geremd zijn. Ook de draagarmen vertrouw ik niet.
Ik ben het trillen echt wel beu onderhand, maar het lijkt erop dat het bijna niet mogelijk is om het te verhelpen zonder alles te vervangen tot nieuwe schijven en blokken aan toe
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)