Ben benieuwd wat jullie hier van vinden, mail van militair X

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
Damir Vukovic

Bericht door Damir Vukovic » 25 sep 2007, 22:22

Edit: laat ook maar.. moeite niet waard.

RVV

Bericht door RVV » 25 sep 2007, 22:51

Het is beter om de moslim discussie in NL en hun denkwijzen losweken van de discussie omtrent NL soldaten in Afghanistan.

Er is geen 1 op 1 relatie. Sterker nog er is geen enkele relatie.

EDIT ik heb alle anti moslim/NL sentimenten uit de discussie verwijderd, Driving-fun is niet het platform waar we als individu oplossingen aandragen om moslim integratieproblemen aan te pakken. er is niet zoiets als DE moslim, elke vorm van nuance verdampt als sneeuw voor de zon. Dit is niet in het belang van de gezamelijke passie op Driving-fun.com, er zijn genoeg platforms op het internet waar je je eigen gedachten over dit onderwerp kwijt kan.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 26 sep 2007, 11:03

Volgens mij kun je dan beter onderwerpen over politiek vermijden op D-F :!:

Paul

Bericht door Paul » 26 sep 2007, 11:58

Inpakken en wegwezen.... dat volk wil daar niet anders.... 3 maatjes van me zijn net terug , 2 mariniers en 1 KCTer..... 1 grote puinhoop daaro en we hebben daar niets maar dan ook niets te zoeken...

Mission Impossible.....

RVV

Bericht door RVV » 26 sep 2007, 12:58

Mike schreef:Volgens mij kun je dan beter onderwerpen over politiek vermijden op D-F :!:
Mike, misschien wel, misschien niet, ansicht is een politieke topic best toegestaan, en onvermijdelijk mede omdat "ons" onderwerp (de heilige koe), regelrecht gerelateerd is aan de politiek en politieke beslissingen. Geen enkel consumenten artikel zit zo met handen en voeten vast aan de politiek als de heilige koe.

De vraag is, wil je grote sociaal maatschappelijke problemen mede veroorzaakt door de politiek ventileren op een forum als Driving-fun.com ? En zo ja wat denk je te bereiken als je deze meningen als oplossing aandraagt ?

Ik kan je nu al zeggen dat er niks maar dan ook helemaal niks verandert in de politiek door politieke meningen op een forum als DF.

Wat er wel verandert en dat kan ik een heel rap tempo gaan is de onderlinge sfeer op dit forum. Sommige pareren dit door te stellen dat zolang er respectvol word gediscusieerd en niet op de man word gespeeld dit allemaal wel los zal lopen. Ik kan je vertellen dat dit niet zo zal zijn in de praktijk. De binding en ook het succes van dit forum is driving-fun in de ruimste zin van het woord, en niet de politieke voorkeur.

Op het moment dat politieke onderwerpen aan bod komen, kruipt men de politieke loopgraven in en neemt men stelling. En dan word de kiem gelegd voor een sfeerverziekende situatie op een luchtig forum als Driving-fun. Dat moet men zich goed realiseren.

Persoonlijk heb ik geen moeite met politieke meningen, iedereen mag vinden wat ie wilt, maar wat men vind moet geen negatief stempel drukken op DF.

Er lezen en posten allerlei mensen mee op Driving-fun.. gelovigen, niet gelovigen, moslims en christenen, PvdA stemmers en PVV stemmers, blanken en kleurlingen, westerlingen en boeren, Friezen en Belgen, zo kunnen we nog wel even doorgaan maar elke bezoeker die zijn Driving-fun passie wil delen danwel wil beleven moet zich thuis kunnen voelen op dit forum als het om Driving fun gaat.

Damir Vukovic schreef:
Deze opmerking is veelzeggend genoeg, Damir voelt vanuit zijn moslim achtergrond dat het vechten tegen de bierkaai is om anti moslim gerelateerde onderwerpen te pareren.

Het mag en kan niet zo zijn dat hij zich op dit forum niet meer thuis voelt vanwege stellingen en meningen betreffende moslim problematiek.

Nogmaals daar is Driving-fun.com niet voor opgericht.
Laatst gewijzigd door RVV op 26 sep 2007, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 26 sep 2007, 13:00

Oja een wijze opmerking van mijn opa kreeg ik mee..

Er word nergens meer ruzie over gemaakt dan om ervenissen en politieke voorkeuren.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 26 sep 2007, 13:08

Rico v Velzen schreef:
Mike schreef:Volgens mij kun je dan beter onderwerpen over politiek vermijden op D-F :!:
Mike, misschien wel, misschien niet, ansicht is een politieke topic best toegestaan, en onvermijdelijk mede omdat "ons" onderwerp (de heilige koe), regelrecht gerelateerd is aan de politiek en politieke beslissingen. Geen enkel consumenten artikel zit zo met handen en voeten vast aan de politiek als de heilige koe.

De vraag is, wil je grote sociaal maatschappelijke problemen mede veroorzaakt door de politiek ventileren op een forum als Driving-fun.com ? En zo ja wat denk je te bereiken als je deze meningen als oplossing aandraagt ?

Ik kan je nu al zeggen dat er niks maar dan ook helemaal niks verandert in de politiek door politieke meningen op een forum als DF.

Wat er wel verandert en dat kan ik een heel rap tempo gaan is de onderlinge sfeer op dit forum. Sommige pareren dit door te stellen dat zolang er respectvol word gediscusieerd en niet op de man word gespeeld dit allemaal wel los zal lopen. Ik kan je vertellen dat dit niet zo zal zijn in de praktijk. De binding en ook het succes van dit forum is driving-fun in de ruimste zin van het woord, en niet de politieke voorkeur.

Op het moment dat politieke onderwerpen aan bod komen, kruipt men de politieke loopgraven in en neemt men stelling. En dan word de kiem gelegd voor een sfeerverziekende situatie op een luchtig forum als Driving-fun. Dat moet men zich goed realiseren.

Persoonlijk heb ik geen moeite met politieke meningen, iedereen mag vinden wat ie wilt, maar wat men vind moet geen negatief stempel drukken op DF.

Er lezen en posten allerlei mensen mee op Driving-fun.. gelovigen, niet gelovigen, moslims en christenen, PvdA stemmers en PVV stemmers, blanken en kleurlingen, westerlingen en boeren, Friezen en Belgen, zo kunnen we nog wel even doorgaan maar elke bezoeker die zijn Driving-fun passie wil delen danwel wil beleven moet zich thuis kunnen voelen op dit forum als het om Driving fun gaat.

Damir Vukovic schreef:
Deze opmerking is veelzeggend genoeg, Damir voelt vanuit zijn moslim achtergrond dat het vechten tegen de bierkaai is om anti moslim gerelateerde onderwerpen te pareren.

Het mag en kan niet zo zijn dat hij zich op dit forum niet meer thuis voelt vanwege stellingen en meningen betreffende moslim problematiek.

Nogmaals daar is Driving-fun.com niet voor opgericht.
Duidelijk verhaal Rico :!:

Michel P

Bericht door Michel P » 26 sep 2007, 13:22

Heel duidelijk Rico! Echter reageren niet verplicht, evenals lezen niet verplicht is. Ik lees ook heel veel topics niet, omdat die mij niet intereseren.

Damir Vukovic (niets persoonlijks!!!) zou ook niet kunnen reageren, zijn reaktie spreekt namelijk boekdelen. Iedereen heeft recht op zijn mening, en we hoeven het gelukkig niet met elkaar eens te zijn.

Ofwel je trekt de handschoen in een discussie aan als je die past, heb je daar geen zin in, ook al ben jezelf een andere mening toegedaan, reageer dan niet.

Laten we anders dit topic sluiten en afspreken dat alleen over politiek kan worden gepost als dit auto gerelateerd is.

Michel

RVV

Bericht door RVV » 26 sep 2007, 13:41

Michel Pol schreef:
Laten we anders dit topic sluiten en afspreken dat alleen over politiek kan worden gepost als dit auto gerelateerd is.

Michel

Lijkt me een goed idee.

Gesloten