Maar zo schuin van voren is hij wel mooi !
Maar ga je hem van hogeraf bekijken vindt ik het weer niets zo met die kont... , ben misschien te lang
Kleur is erg bepalend voor de looks van de coupe. Op de IAA de rode goed bekeken maar wat een gruwelijke oude lullen kleur.Niels schreef:@Macboy:
In verhouding tot een A3 zie ik de 1-serie eigenlijk behoorlijk weinig rijden. Je komt ze wel tegen maar een gigantisch succes lijkt het me niet Ook in Duitsland afgelopen zomer vond ik het aandeel 1-serie klein t.o.v. A3 maar ook de 3-serie.
Ik denk dat je een beetje overdrijft dus![]()
Vind ik nog best netjes .. 17.768 stuks van een uitloopmodel 8)Rico v Velzen schreef:Even harde feiten, dit jaar zijn er 44338 Audi A3's in Duitsland op kenteken gezet, en 29841 1 series.
De Toyota Carolla heeft dit jaar 17768 modellen op kenteken gezet.
Nu is de Carolla nooit een hele populaire auto geweest in Duitsland, maar wel in Nederland.
Vind ik nog best netjes .. 17.768 stuks van een uitloopmodel 8)Rico v Velzen schreef:Even harde feiten, dit jaar zijn er 44338 Audi A3's in Duitsland op kenteken gezet, en 29841 1 series.
Nu is de Carolla nooit een hele populaire auto geweest in Duitsland, maar wel in Nederland.
Sander Spoolder schreef:Vind ik nog best netjes .. 17.768 stuks van een uitloopmodel 8)Rico v Velzen schreef:Even harde feiten, dit jaar zijn er 44338 Audi A3's in Duitsland op kenteken gezet, en 29841 1 series.
Waarom amen ?Rebel schreef:AmenRico v Velzen schreef:Even harde feiten, dit jaar zijn er 44338 Audi A3's in Duitsland op kenteken gezet, en 29841 1 series.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten