Dat valt opzich nog mee. Met de 106 zit ik op bijna 300 rondjes. Met daily drivers heb ik iets van 70 rondjes gereden. In 2017 heb ik alleen een jaarkaart gehad. De overige jaren zijn vaak 3-4 weekendjes weg. We hadden ooit op dit forum een topic waar het aantal gereden rondjes bijgehouden werd. Volgens mij zaten er aantal in de duizenden....
Grappig detail; het begon allemaal in 2006. We gingen voor het eerst een weekend naar de Ring. Ik was begin 20 en vond het doodeng om op de baan te gaan. De eerste jaren heb ik niks gereden. Puur genieten van de sfeer en kijken naar al die geweldige auto's...toen keek je naar 996 gt3's en m3 csl's...dat waren toen de 991 gt3 en m3 e92 van nu. Mijn "droom" was om ooit een tracktool voor de ring te hebben en rondjes achter elkaar te kunnen rijden. Die jaarkaart was een bucket list ding.
Van het niet op de baan durven naar hothatch'tjes met het dubbele vermogen lopen opdrukken op de baan
Moet wel zeggen dat ik een hoop geleerd heb van het sim racen...heb heel veel uurtjes Asseto Corsa gespeeld. Elke keer alleen maar de Nordschleife. Dat spel is zo goed, rempunten, waar je juist niet moet remmen of liften...het is allemaal zo realistisch. Als ik na de winterstop in het voorjaar weer naar de ring ging, dan voelde het soms alsof ik achter de pc zat...

Sinds corona doe ik het eigenlijk niet meer, maar dat heeft te maken dat op mijn werkkamer het simspul staat en na een dag werken heb ik geen zin meer om daar te zitten.
Als het volgend weekend droog is (lijkt het nu wel op), dan ben ik er weer. Laatste weekend (14-15 nov) wil ik ook nog gaan.
Als je er ook bent mag je rondje mee.