+100.
Dikke 6 cilinder altijd +1.
Ik geniet elk moment van de 40i & met een 30i was dat vele malen minder geweest.
+100.
Mosselman doet het voor 699
Heb dat inzicht gevraagd omdat ik ook nog even heb overwogen om mijn Fiesta zelf te verkopen. Maar vond inruilbod toch ok genoeg.Robin schreef: 16 okt 2021, 08:36 Feli!
sitechris schreef: 15 okt 2021, 20:56 Auto kost 70.5
Inruil 24.5 (Fiesta ST 2020 die ik in januari 2022 inruil met 25k op teller)
Korting 11
Bij te betalen 35.
Eigenlijk krijg je 35.5 voor jouw ST. Waarom die korting eruit gesplitst. Of hoe heb je dat gedaan?
In de autowereld was altijd het toe te betalen bedrag 'wat het is'. Zonder inruil een korting, maar met inruil?
Moet je ook de ST 'meteen' inleveren of andere clausules?
4k. Dan kan 1 op de 4 stuk lopen en dan heb je als Schnitzel nog geen probleem.sitechris schreef: 17 okt 2021, 07:33 Je betaalt voor de schnitzer naam en faam denk ik. 4k gaat nergens over idd.
Mooi een funkar ophalen voor niet al te veel, en dan moet je volgens mij een beetje budget overhouden voor weer zo’n hydro als ik dat vandaag zo een beetje zag ;)Knot schreef: 17 okt 2021, 20:52 Al die dingen zijn al betaald he, lakverzegeling, trekhaak, chip. Patsen ze mee maar heeft de 1e eigenaar geen euro extra inruil voor gehad.
Maar ben die 330i alweer half vergeten na dagje papenburg vandaag met bezems en tenten achterin met de banken plat.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten