Oh, lees beetje winst. Grote zak met geld is de verkoop natuurlijk. Ik denk die heeft gelijk een huis op dat ding winst gemaakt.

Oh, lees beetje winst. Grote zak met geld is de verkoop natuurlijk. Ik denk die heeft gelijk een huis op dat ding winst gemaakt.
Deze?Luco schreef: 01 okt 2021, 16:22 wtf!!!!!!!!!!!
Nieuwe besteld
Of die dacia met uitbouwkit, heb je nog geld over om er een V8 in te lepelen![]()
Ja, die is echt wel vet.Arthur schreef: 01 okt 2021, 16:44Deze?Luco schreef: 01 okt 2021, 16:22 wtf!!!!!!!!!!!
Nieuwe besteld
Of die dacia met uitbouwkit, heb je nog geld over om er een V8 in te lepelen![]()
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... itgebouwd/
Richardt. schreef: 01 okt 2021, 16:35 Nee joh! Dat had ik niet verwacht.
Ik hoop dat “een beetje” winst opweegt tegen het gemis, want wat je in godsnaam weer kopen na zo’n kanon?
Is er überhaupt iets (al dan niet te koop) wat nog vetter is dan zo’n BAC in jouw geval?
Deze had ik oprecht zelf niet aan zien komen, maar de winst was te goed om het niet te doen, thans met in gedachte dat het toch al niet het eeuwige leven had.Booooh schreef: 01 okt 2021, 17:01 Gefeliciteerd!
Ben denk ik de enige die dit juist wel al verwachtte, beetje flipperen met wagens en er steeds een klein beetje winstmee maken, wederom goed gedaan Roy
...
Op naar de volgende spannende wagen![]()
Leuk te zien dat de mijne ondertussen op 2 staan! Als ik dat geweten had had ik wel wat beter onderhandeldBooooh schreef: 29 aug 2021, 22:31 Niets mis met z'n enthousiasme inderdaad![]()
, bizar trouwens hoeveel sommige filmpjes bekeken zijn, nog wel even te gaan voor de TOP10 van z'n kanaal maar dat zou op termijn moeten kunnen toch
...
Schermafbeelding 2021-08-29 om 22.24.47.png
Best wel een droombaan die die Max (toch?) voor zichzelf gecreëerd heeft![]()
Nope. De E46 M3 die ik nu heb doe ik voor 5 ton nog niet eens weg.
Is er voor 4 ton niet een betere te koop? Hou je een tonnetje over.535d schreef: 01 okt 2021, 23:19Nope. De E46 M3 die ik nu heb doe ik voor 5 ton nog niet eens weg.En nee het is geen CSL met alleen inrij km's op de teller.
Mijn M3 e46 is voor 5% van jouw bedrag te koop. En dat is ook geen CSL met alleen inrij kilometers535d schreef: 01 okt 2021, 23:19Nope. De E46 M3 die ik nu heb doe ik voor 5 ton nog niet eens weg.En nee het is geen CSL met alleen inrij km's op de teller.