Heel gaaf! Eventueel wil ik er ook zo een

If so dan krijg je uiteraard een PB Robin

Heel gaaf! Eventueel wil ik er ook zo een
Gefeliciteerd!
Geen haast hoor, ik kijk al maanden beetje rond soms wel soms niet.
Is met schroefjes. Zou even naar Seiko dealer gaan....frankie schreef: 09 sep 2021, 11:11 Toch net een fractie te strak, dus moet weer een schakeltje tussen. Hoe moeilijk is dat om zelf te doen met het juiste gereedschap? En dan vooral, hoe moeilijk zonder te beschadigen. Anders ga ik wel naar de lokale Seiko dealer hier om het te laten doen
![]()
Ik weet het zeker
Zo'n ding..... Stiekem is er niet beter voor je centen. Maar ja, dat kroontje ehh.Robin schreef: 09 sep 2021, 10:41 Echt mooi ding voor de centen. Had 'm bijna als daily gedaan. Deze. Heb m'n MM300 SLA021J1 bij de importeur vanwege vuiltjes in die minuutstreepjes op de dial. Kan ik niet herverkopen. Die van Frank is met mijn 'timmermansoog' 100 punten!
Die is zo moeilijk niet om te krijgen.HarryC schreef: 14 sep 2021, 20:04 Maatje van mij heeft vorige week een Deep Sea James Cameron gekocht bij S&S in Eindhoven.
List prijs 12.300
Nu te koop voor 15.300
Dus als iemand toevallig z'n klokje tussen de bank heeft laten vallen....
Watblief?ErikS schreef: 14 sep 2021, 22:59Die is zo moeilijk niet om te krijgen.HarryC schreef: 14 sep 2021, 20:04 Maatje van mij heeft vorige week een Deep Sea James Cameron gekocht bij S&S in Eindhoven.
List prijs 12.300
Nu te koop voor 15.300
Dus als iemand toevallig z'n klokje tussen de bank heeft laten vallen....
Nee eerlijk gezegd geen idee. Zie regelmatig dit soort mooie exemplaren voorbij komen. Wellicht ooit eens kijkenRobin schreef: 15 sep 2021, 07:05 Weet je het basishorloge ook, Crookie, de referentie?
Zit een MM300 dial op , een ceramische bezel(?) 'paar honderd euro erbij op'(?) dan even in elkaar lego-en...
Ik ben wel 'lid' van Seiko mod groups, maar dit weet ik niet.
https://modsbyjosh.com/
Dit is 'm blijkbaar.
https://www.instagram.com/modsbyjosh/
Beetje high end denk ik en dus $$$$
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Luco, Majestic-12 [Bot] en 6 gasten