Napraten [19 september 2007] DF@CPZ deel II
- Roel SpeedCars
- Aad
Zijn er nog mensen van hier die Woensdag 10 oktober 2007 naar Spa gaan via http://www.tracktime.nl/ .............???
- Peter Tunissen
21 oktober Malmedy, zie:Aad Hoogendoorn schreef:Waneer is volgende keer ??????????????
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=5927
Zandvoort in 2008 weer.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Downforce Hans
@Hans, ik heb ook vaak zat met gewone S03's op Zandvoort gereden en je voelt ze dan elk rondje minder worden......gebeurt dus niet plotseling.
[/quote]
@ Opa
Nee met bridgestone`s voel je dat inderdaad ook veel beter aankomen dan met de michelins run flat banden.
Dat weet ik nog uit de tijd dat ik zelf met een subaru met s03 rond reed.
De banden krijgen natuurlijk ook veel meer op hun donder als er 500 pk op alleen de achterwielen wordt losgelaten als dan er 310 op 4 wielen zoals bij jou.
Maar dat kan jij dan weer niet weten
Grtz,Hanz06

@ Opa
Nee met bridgestone`s voel je dat inderdaad ook veel beter aankomen dan met de michelins run flat banden.
Dat weet ik nog uit de tijd dat ik zelf met een subaru met s03 rond reed.
De banden krijgen natuurlijk ook veel meer op hun donder als er 500 pk op alleen de achterwielen wordt losgelaten als dan er 310 op 4 wielen zoals bij jou.
Maar dat kan jij dan weer niet weten

Grtz,Hanz06

-
Hehe, ja sorry waarschijnlijk was ik dat (als het na 3 uur was althans)Elmar schreef: Ik had geen probleem met het feit dat je me toen niet zag en daardoor geen ruimte gaf. Ook ik rij met marge (kan nog wel een stukje film plaatsen van afgelopen woensdag, waarbij een 944 mij ook niet opmerkte) en blijf dan wel er achter hangen tot een beter/overzichtelijker punt komt dat ik hem er voor bij kan steken.

Vergeef me mijn n00bigheid

(doe ik nog gave dingen in dat filmpje?

- Corvette
He AadAad Hoogendoorn schreef:Zijn er nog mensen van hier die Woensdag 10 oktober 2007 naar Spa gaan via http://www.tracktime.nl/ .............???
er gaan er wel een paar ....... o.a. Hans en ik allebei met een Corvette Z06. Er zullen er ongetwijfeld nog wel een paar gaan.
Over hoe laat en waar vandaan we vertrekken mail ik je nog wel.....of jij naar mij.
Volgens mij heeft Peter Aero ook wel zin om mee te gaan

Vr. Gr.
Corvette
- Tristan
Ik was diegene met de BMW E30 met startnr. 311. Heb al de nodige circuitervaring en was op dat moment de auto aan het testen voor een race op Oschersleben die ik afgelopen weekend heb gereden.Dieseltourist schreef:De rest van de potentials zou ik op de baan hebben moeten zien rijden tijdens mijn instruktieuren. Daarbij zijn er mij eigenlijk maar twee echt opgevallen, beide met BMW, een grijze E30 met nr 311 op het zijraam en een rode E36 waar een pot verf overheen was gevallen.
- Tristan
Als 16e gekwalificeerd. Toen de 1e manche naar de 12e plek gereden. 2e Manche naar de 7e plek gereden (nog tijdje achter Leonard gehangen), 3e manche 9e plek (2 plekjes verloren door een stuurfout), 4e helaas uitgevallen door een defecte brandstofpomp en de 5e manche werkte de andere pomp niet best (motor verzoop zodra je uit de bocht kwam), waardoor ik 2 na laatste werd.
Al met al 13e geworden in het eindklassement van de 20 auto's. Als ik de problemen niet had, was ik rond plaats 6-9 geeindigd. Desalniettemin heerlijk gereden, leuke duels en een leuke sfeer naast de baan.
Al met al 13e geworden in het eindklassement van de 20 auto's. Als ik de problemen niet had, was ik rond plaats 6-9 geeindigd. Desalniettemin heerlijk gereden, leuke duels en een leuke sfeer naast de baan.
- Peter Aero
Ik denk dat ik wel mee ga !Cor Dame schreef:He AadAad Hoogendoorn schreef:Zijn er nog mensen van hier die Woensdag 10 oktober 2007 naar Spa gaan via http://www.tracktime.nl/ .............???
er gaan er wel een paar ....... o.a. Hans en ik allebei met een Corvette Z06. Er zullen er ongetwijfeld nog wel een paar gaan.
Over hoe laat en waar vandaan we vertrekken mail ik je nog wel.....of jij naar mij.
Volgens mij heeft Peter Aero ook wel zin om mee te gaan:
:
:
Vr. Gr.
Corvette
-
Toch netjes gedaan dan. 8)Tristan schreef:Als 16e gekwalificeerd. Toen de 1e manche naar de 12e plek gereden. 2e Manche naar de 7e plek gereden (nog tijdje achter Leonard gehangen), 3e manche 9e plek (2 plekjes verloren door een stuurfout), 4e helaas uitgevallen door een defecte brandstofpomp en de 5e manche werkte de andere pomp niet best (motor verzoop zodra je uit de bocht kwam), waardoor ik 2 na laatste werd.
- Dennis Cavallino
- Tristan
Ik heb op dit moment 1 van de zwaarste auto's in het veld, dus vond de resultaten in het begin ook niet tegenvallen. Ook omdat de meeste deelnemers al eerder op Oschersleben hadden gereden. Kreeg ook een aantal complimenten van de oude rotten in de cup.
Van de winter toch maar verder met afvallen (de auto dan
). Kan nog wel een kg of 50+ uit (lexaan ruiten, teerplaten eruit, kabelboom uitdunnen etc). Motorisch was hij verder perfect, dit keer kon ik gewoon meekomen op het rechte stuk.
5 oktober laatse race op CPZ.

Van de winter toch maar verder met afvallen (de auto dan

5 oktober laatse race op CPZ.
-
- Dennis Cavallino
- Bert ///M3
Teermatten is een uurtje of 2 werk binnenin.
Even warm maken met een verfbrander of heatgun, haal je het er zo af. Niet zo koud gaan krabben, blijft er van alles achter en dat is alleen maar nog lastiger
(hoe weet ik dat? Nou ik had de helft er al op de moeilijke manier uit voor ik zo'n ding op de kop tikte
)
Dan met terepetine even de restjes weg poetsen en klaar is kees.
Even warm maken met een verfbrander of heatgun, haal je het er zo af. Niet zo koud gaan krabben, blijft er van alles achter en dat is alleen maar nog lastiger

Dan met terepetine even de restjes weg poetsen en klaar is kees.
- Elmar
Geeft niks. Je komt uiteraard wel in het filmpje waar alle uitstapjes, glijpartijtjes en gelukjes van 2007 in voorkomen. Hou dit forum dus in de gaten.944 guy schreef:
Hehe, ja sorry waarschijnlijk was ik dat (als het na 3 uur was althans)Ik heb er nog op proberen te letten, maar ik heb me er zelf wel eens op betrapt dat ik een halve ronde niet in mn spiegel keek...
Vergeef me mijn n00bigheid
(doe ik nog gave dingen in dat filmpje?)

- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Al zou je die 500 pk's echt gebruiken wel natuurlijk.HANZ06 schreef: De banden krijgen natuurlijk ook veel meer op hun donder als er 500 pk op alleen de achterwielen wordt losgelaten als dan er 310 op 4 wielen zoals bij jou.
Maar dat kan jij dan weer niet weten![]()
![]()

@Tristan,
Reed jij ook mee in de klasse waarin dit Renaultje 5[waaruit wordt gefilmd] mee reed

http://media.putfile.com/een-manche-oschersleben