Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
Daarnaast mis je totaal de essentie van het verhaal. Het aannemen van fake nieuws als zijnde de absolute waarheid, en zo maken die mensen elkaar helemaal knettergek met veelal desinformatie.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik blijf kritisch. En wat is fake nieuws? Ik heb in het coronadraadje altijd gezegd dat ik 'het niet weet' maar kritisch ben op MSM en overheden. Ik denk dat jij MSM en overheden toch ook niet ziet als 'het heilige der heiligen' en 'orakels'? Zo ver ben jij toch wel?(geen aanval)
-
De demonstraties vandaag betr het festivalverbod. Ik snap ze volledig. Er wordt met meerdere maten gemeten en er is géén toekomstvisie vanuit onze overheid. Ik ben 'voor vaccineren' om maar door te kunnen, maar dit gaat nergens over. We worden nog steeds afgeremd. De meerderheid wordt afgeremd voor het 'welzijn' en 'redden'(...) van een heel klein percentage. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? We zijn al 1.5 jaar verder en oplossingen nul. Want gevaccineerd zijn en je wordt nog steeds belemmerd in 'alles'....
https://www.ad.nl/binnenland/live-duize ... ~a940db22/
-
Ik ben ook kritisch Robin. We hebben verschillende opvattingen over een aantal onderwerpen. Dat kan en dat mag. Voor wat die festivals betreft: ik vind dat ook wel lastig te rijmen met een Grand Prix in Zandvoort, welke wel doorgaat onder aangescherpte voorwaarden.
Qua besmettingsrisico is er geen verschil tussen de Grand Prix die begin september in Zandvoort wordt gehouden
"In de kern zit er geen verschil tussen. Op de manier waarop ze de Grand Prix organiseren, zou je ook veel evenementen kunnen organiseren", zegt veldepidemioloog Amrish Baidjoe. "Wat mij betreft is het wat selectief."
Dat is precies het punt van kritiek dat vanuit de evenementensector klinkt. Meerdaagse festivals mogen niet doorgaan, terwijl er op 3, 4 en 5 september meer dan 200.000 racefans naar Zandvoort komen. Duizenden fans blijven meerdere dagen en overnachten op campings in de buurt. Nabij het circuit wordt zelfs een speciale Formule 1-camping opgetuigd.
-
Alles moet doorgaan. Klaar. Geen restricties.
- JP
Ik wil niet muggenziften maar gisteren was de dag van de mug en die is ook niet doorgegaan bij gebrek aan zomer en aan mensen die geprikt wouden worden….
- alt
Je hebt 2 soorten kritische mensen.
De ene zet overal vraagtekens bij, de andere zet vraagtekens bij de vraagtekens van de vraagtekens stellers.
Zo zie je maar, de waarheid heeft 2 menselijke gezichten.
De ene zet overal vraagtekens bij, de andere zet vraagtekens bij de vraagtekens van de vraagtekens stellers.
Zo zie je maar, de waarheid heeft 2 menselijke gezichten.
-
- Auto: Dikke Bmw
Ik ben het laatste jaar vraagtekens gaan zetten bij zaken die vraagtekens nodig zijn.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Daar heb ik m’n vraagtekens bij 

- jos_br
Buiten het feit dat ik me absoluut niet laat vaccineren, in ieder geval maakt het niet uit daar het belemmeren toch niet ophoudt. Ook een feit is dat de prik niet de verspreiding tegenhoud. Wat ik nóg vreemder vind is dat de hoeveelheid mensen die wij hier als klant hebben waarschijnlijk niet bepaald representatief zijn voor de z.g. hoeveelheid gevaccineerde.........de meeste willen en hebben domweg deze prik niet!Robin schreef: 21 aug 2021, 16:30 De demonstraties vandaag betr het festivalverbod. Ik snap ze volledig. Er wordt met meerdere maten gemeten en er is géén toekomstvisie vanuit onze overheid. Ik ben 'voor vaccineren' om maar door te kunnen, maar dit gaat nergens over. We worden nog steeds afgeremd. De meerderheid wordt afgeremd voor het 'welzijn' en 'redden'(...) van een heel klein percentage. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? We zijn al 1.5 jaar verder en oplossingen nul. Want gevaccineerd zijn en je wordt nog steeds belemmerd in 'alles'....
Daarbij blijf ik van mening dat iedereen het gewoon te accepteren heeft dat iemand voor of tegen deze vaccinatie is, ik heb in ieder geval begrip voor iedereen.....Oja, betalen voor een test, ook best. Testen doe ik ook iet aan mee.
Jos.
-
OnlineMartijn_bmw
Dikgedrukte mee eens maar wel met de voorwaarden dat iedereen alles weer mag en we een max aantal COVID plekken op de ic benoemen. Is de max bereikt en moet je er toch op heb je pech. Die consequentie moet dan ook iedereen accepteren anders komen we nooit uit deze beperkingen ellende.jos_br schreef: 21 aug 2021, 21:03Buiten het feit dat ik me absoluut niet laat vaccineren, in ieder geval maakt het niet uit daar het belemmeren toch niet ophoudt. Ook een feit is dat de prik niet de verspreiding tegenhoud. Wat ik nóg vreemder vind is dat de hoeveelheid mensen die wij hier als klant hebben waarschijnlijk niet bepaald representatief zijn voor de z.g. hoeveelheid gevaccineerde.........de meeste willen en hebben domweg deze prik niet!Robin schreef: 21 aug 2021, 16:30 De demonstraties vandaag betr het festivalverbod. Ik snap ze volledig. Er wordt met meerdere maten gemeten en er is géén toekomstvisie vanuit onze overheid. Ik ben 'voor vaccineren' om maar door te kunnen, maar dit gaat nergens over. We worden nog steeds afgeremd. De meerderheid wordt afgeremd voor het 'welzijn' en 'redden'(...) van een heel klein percentage. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? We zijn al 1.5 jaar verder en oplossingen nul. Want gevaccineerd zijn en je wordt nog steeds belemmerd in 'alles'....
Daarbij blijf ik van mening dat iedereen het gewoon te accepteren heeft dat iemand voor of tegen deze vaccinatie is, ik heb in ieder geval begrip voor iedereen.....Oja, betalen voor een test, ook best. Testen doe ik ook iet aan mee.
Jos.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik ben nog geen enkele ongevaccineerde tegengekomen die een IC bed opeist.
De harde taal komt vooral van de prikkant.
De harde taal komt vooral van de prikkant.
-
Dan houden wij elkaar weer scherp

- jos_br
Martijn_bmw schreef: 21 aug 2021, 21:24
Buiten het feit dat ik me absoluut niet laat vaccineren, in ieder geval maakt het niet uit daar het belemmeren toch niet ophoudt. Ook een feit is dat de prik niet de verspreiding tegenhoud. Wat ik nóg vreemder vind is dat de hoeveelheid mensen die wij hier als klant hebben waarschijnlijk niet bepaald representatief zijn voor de z.g. hoeveelheid gevaccineerde.........de meeste willen en hebben domweg deze prik niet!
Jos.
Het lijkt er anders sterk op dat ze helemaal niet af willen van de beperkingen ellende. We zijn inmiddels de laatste tien jaar met behoorlijk meer mensen en de IC is gehalveerd. Wil er bij mij niet in, zeker omdat er werkelijk niets aan gedaan wordt de IC weer op te schalen. Wordt meteen geroepen dat dit niet zomaar kan, maar er wordt echt helemaal niets opgeschaald.........Het geeft mij te denken in ieder geval, kloppen doet dit niet.Martijn_bmw schreef: 21 aug 2021, 21:24
Dikgedrukte mee eens maar wel met de voorwaarden dat iedereen alles weer mag en we een max aantal COVID plekken op de ic benoemen. Is de max bereikt en moet je er toch op heb je pech. Die consequentie moet dan ook iedereen accepteren anders komen we nooit uit deze beperkingen ellende.
Jos.
-
Mensen worden aantoonbaar minder ziek door wel gevaccineerd te zijn.
90% op de IC is op dit moment NIET gevaccineerd. 10% heeft een niet goed werkend immuunsysteem. Je hebt niks op te eisen als je doodziek wordt. Alsof, als je doodziek bent, je IC hulp zal gaan weigeren. LOL!smiley schreef: 21 aug 2021, 21:38 Ik ben nog geen enkele ongevaccineerde tegengekomen die een IC bed opeist.
Laatst gewijzigd door DF-user-278 op 21 aug 2021, 23:55, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
In 2017 hadden we nog 2054 IC bedden.
Waar zouden al die IC verpleegkundigen gebleven zijn?
- Luco
Die hebben een functie elders.smiley schreef: 21 aug 2021, 23:47 In 2017 hadden we nog 2054 IC bedden.
- Riceaux
Vanwege de volledig kritiekloze ‘interviewer’.
-
De inhoud van het programma is vooral kritisch.
-
Gisteren, in Utrecht....
-
De groep die nu piept dat ze niet mogen feesten en wel mee gedaan hebben aan de prik/test polonaise zijn daar nu zelf de dupe van.
-
- Auto: M2C/997.2 GT3/e36M3/Rotax DD2
De jeugs snapt het nog steeds niet wat gaande is. Spandoeken met "Ik heb nu 2 prikjes gehad en ik mag nog niks' .....
maar gelukkig gaan ze wel in opstand komen nu. Voor vrijheid moet je je rug rechthouden en jezelf niet opsluiten en muillorven.

-
-
Als je dat met droge ogen durft te beweren, durf ik te beweren dat je niet objectief naar BLCKBX kijkt.
(hetzelfde valt o.a. over Cafe Weltschmerz te zeggen).
- JP