Die komen al genoeg langs, of namen van de geleerden op dit vakgebied.Riceaux schreef: 20 aug 2021, 19:46Tips waar te beginnen met onderzoek? Paar linkjes ofzo?coolfan schreef: 20 aug 2021, 18:23 Van wie heb jij dit woordje 'wappie' geleerd? Is leuk bedacht om de gehoorzamen iets te geven om de anderen die in het verhaal niet meelopen te bestoken. Maar je goed recht. Maar dit ding staat er gewoon hoor! Doe je onderzoek of loop gewoon mee zou ik zeggen. Even goede vrienden maar mijn beeld van een normale en vrije wereld is anders dan het nu is.![]()
Als “zogenaamde meeloper” ben je raar omdat je blind achter de media aanhuppelt.
Als “wappie” vervolgens klakkeloos achter andere bronnen aanlopen is dan weer wel ok lijkt het. Een eigen mening of nuance lijkt er niet bij te zijn. Als er dan een vraag gesteld word komt er:
- geen antwooord
- nog meer namen en artikelen die je echt moet onderzoeken
Dat stoort mij meer dan het feit of ik het wel al dan niet kan vinden in een ander zijn standpunt. Maar goed de polarisatie is alom bekend als het op maatschappelijke punten aankomt, komt hier dus ook langswaaien. Discussie via tekst is sowieso ruk, maar voor een real life DF debat club loop ik ook niet warm hoor