Rico v Velzen schreef:Er is een tijd geweest dat ik echt 'n dikke Audi fan was......
Ben je afgevallen?
Verder ben ik het wel eens met je verhaal
Die gril is gewoon Audi's stijlelement vandaag de dag. Ik geef je wel gelijk als je zegt dat het model weinig vernieuwend oogt t.o.v. de huidige. Ik blijf erbij dat de deurklinken minder mooi zijn dan dat Audi tot nu toe gebruikte..Sander Spoolder schreef:doordat ze wéderom weer die grote grill hanteren, is de auto al verouderd voordat hij uberhaupt uit is ..
Dit is ook een van de redenen waarom BMW hiermee is gestopt na de modellenlijn E30-E34-E32-E24 (3-5-7-6)--> en later de E46-E39-E38 (3-5-7)Macboy schreef:De grille is korter en iets breder, denk dat dit huisstijl is. En terecht, want modellen moeten wel in de basis op elkaar lijken. Ik vind het prima![]()
(denk aan vroeger 3-5-7)
...
tjah persoonlijk heh, in mijn ogen wint een Audi (tot nu toe) ALTIJD van een BMW, Het design van een Audi spreekt mij veel meer aan, voor mij zijn ze veel mooier, de neiuwe BMW series vind ik zelfs ordinair kwa design.Rebel schreef:Robin hoe kan een Audi ooit winnen van een BMW?
Johan schreef:tjah persoonlijk heh, in mijn ogen wint een Audi (tot nu toe) ALTIJD van een BMW, Het design van een Audi spreekt mij veel meer aan voor mij zijn ze veel mooier, de neiuwe BMW series vind ik zelfs ordinair kwa design.Rebel schreef:Robin hoe kan een Audi ooit winnen van een BMW?
rij eigenschappen? tjah een BMW heeft sportievere eigenschappen maargoedd daar is het ook een bmw voor, alhoewel Audi ook steeds sportiever aan het worden is de onderstellen zijn ten opzichte van een paar jaar geleden een stuk stugger en strakker geworden.
en Als je de nieuwe RS4 met de M3 vergelijkt? nou die liggen heel erg dicht bij elkaar... maar dan met het verschil dat de RS4 ook nog redelijk comfortabel te berijden is
je link doet het niet dus ik snap je punt nu neit helemaalRene / Hazze schreef:Tot nu toe niks positiefs over de nieuwe A4 gezegd maar als ik dit zie...
http://www.arcor.de/palb/album_popup_bi ... width=1280
graag gedaanNiels schreef: Wat ben je een welkome aanvulling op DF JohanEindelijk weer eens een beetje BMW-tegengas hier
![]()
zo'n "test" is ook maar een "mening"... En het is maar net op wel gebied zo'n "test"de nadruk legt... en dat probeer ik nu juist duidelijk te maken wil je lekker sportief rijden, ga je regelmatig een circuit op of wil je leip kunnen driften? dan neem je idd een beemer.Robin schreef: En nee een Audi wint niet vaak in vergelijkende tests van een BMW, maar dat is niet mijn schuld.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten