#BeLikeMax
Nog maar n nieuwe aanwinst.
De helft wel uit huis gehaald trouwens, anders trekt de verzekering het niet meer helaas. Bank kluissie & door.
Haha eens, die je hiervoor poste vind ik een stuk mooier
D'r zit een quartz werkje in van '2 tientjes'
+1 is dat erg dan? Is een horloge alleen mooi als er geen quartz uurwerk inzit?
Je draagt 'm aan de verkeerde pols geloof ik!ErikS schreef: 27 jul 2021, 19:57
#BeLikeMax
Nog maar n nieuwe aanwinst.
De helft wel uit huis gehaald trouwens, anders trekt de verzekering het niet meer helaas. Bank kluissie & door.
Ik snap Robin wel. Voor meer dan 1k verwacht je wel een fatsoenlijk uurwerk.Martijn_bmw schreef: 28 jul 2021, 09:22+1 is dat erg dan? Is een horloge alleen mooi als er geen quartz uurwerk inzit?
De kast en band etc zal toch wel mooi afgewerkt spul zijn van een merk als TH of is dan meteen alles rommel?
Ik vind dit zo op het plaatje er wel strak uit zien![]()
Een horloge van 1300€ met een uurwerk van 50€?
Misschien wel inderdaad:)Martijn_bmw schreef: 28 jul 2021, 09:44 Kennelijk ben ik niet voldoende horloge liefhebber
De totaal prijs en beleving zit toch in meer dan alleen het uurwerk, maar ook de materialen en afwerking van band, kast, etc?
Beetje zelfde als een Audi A4 te duur vinden omdat het motorblok ook leverbaar is in een Skoda![]()
Haha oké, ik ga weer aan de zijlijn staan in dit topicRobin schreef: 28 jul 2021, 09:49Misschien wel inderdaad:)Martijn_bmw schreef: 28 jul 2021, 09:44 Kennelijk ben ik niet voldoende horloge liefhebber
De totaal prijs en beleving zit toch in meer dan alleen het uurwerk, maar ook de materialen en afwerking van band, kast, etc?
Beetje zelfde als een Audi A4 te duur vinden omdat het motorblok ook leverbaar is in een Skoda![]()
Een 114i ofzo. Of een 420i met M Pakket, Golf 'R' uitgevoerd met 1.4 TSI. ?
Maar dit raakt kant noch wal. Die afwerking kan ook voor 'de helft'.
Dan wel een echte hé JP en niet eentje van Nespresso, dan ben je geen echte koffie liefhebberJP schreef: 28 jul 2021, 09:48 Een echte automobielliefhebber doet zijn onderhoud zelf.
Een echte horlogeliefhebber wil geen quartz.
Doe mij maar espreszo![]()
Oh ik bedoel het niet vervelend hoor, ik heb mezelf nooit in verdiept en wist niet dat Quartz een ding is in de horloge wereld.Robin schreef: 28 jul 2021, 09:56 Jij maakt er zelf van dat jij geen 'echte liefhebber' bent. Ik zeg 'misschien is dat dan zo(?)'. Ik gaf alleen aan dat dat uurwerk xx kost en ik het (na andere posts) inderdaad in geen verhouding vind staan.
Maar als 'jullie' dat wél vinden: Prima. Hele volksstammen lopen weg met TAG Heuer mede vanwege Max natuurlijk.
Ik liep ermee weg toen ik Keke Roswberg met z'n McLaren op de stand van Heuer zag staan in Basel en ik een Heuer wilde voor m'n 16e verjaardag. Het was een Tag Heuer 1000 quartz duikertje en het was 1986!![]()
Robin schreef: 28 jul 2021, 10:03 Snap ik Martijn. Die klok ziet er prima uit en het merk heeft een hele hoge hebbe factor(ik ben nog steeds wel Heuer 'man'). Maar ik heb dit al uitgelegd. Mijn mening:)
Idd mooi ding! Zat ook nog even op hun site te kijken, deze vind ik ook mooi:Robin schreef: 28 jul 2021, 10:23 Deze vind ik bijv toppie!
https://www.tagheuer.com/nl/en/timepiec ... C6479.html
Basis is een Seiko automatisch chrono movement overigens....
Och ja. Tien jaar een of andere Tag Heuer gedragen. Geen kras op het glas, kast nog mooi. Een Seiko van de helft heeft dan al een mechanisch uurwerk en ondanks dat ik er minder lomp mee ben omgegaan binnen een jaar toch al de nodige krassen in het glas, paar putjes en krassen in de bezel. Dan maar het uurwerk van 50 euro in een te dure kast. Het horloge loopt er vast niet slechter op.Robin schreef: 28 jul 2021, 09:49Misschien wel inderdaad:)Martijn_bmw schreef: 28 jul 2021, 09:44 Kennelijk ben ik niet voldoende horloge liefhebber
Een 114i ofzo. Of een 420i met M Pakket, Golf 'R' uitgevoerd met 1.4 TSI. ?
Maar dit raakt kant noch wal. Die afwerking kan ook voor 'de helft'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten