Wat een schoonheid van een automobiel is zo'n XJC.

Kijk die 7 liter Lister XJS....man....
(En dan had je ook nog Broadspeed in de racerij. Met die XJC 12 Coupe's en XJS's offtopic)

MarkS schreef: 28 mei 2021, 13:29Ach voordat je iemand anders aanspreekt op weinig auto gerelateerd posten, wat ik zeker niet ontken, moet je misschien ook ff je eigen statistieken erbij pakken. Maar goed, ik erger me er verder ook niet zo aan.Peric schreef: 28 mei 2021, 10:57't Is meer algemeen geworden Robin. Het is nu Discussion Fun.Robin schreef: 27 mei 2021, 22:30 Post een keer wat in een autogerelateerd forum/draadje ipv hier een beetje vingerwijzen en bazig te doen zonder échte argumenten...
Dit is DF maar 't lijkt er al jaren niet meer op.
Bij mij thuis wel
Ik had m ook nog niet gezien, heel interessant..!MarkS schreef: 28 mei 2021, 13:50 Weet niet of deze al ergens voorbij is gekomen. Gaat over bandjes non OEM vs OEM MPS4S en BMW (*).
Idd! Nu is feel niet altijd eenvoudig uit te leggen, maar hij doet dat goed. Want hier ook nog PSS en de PS4S(non Oem) die ik nog wel eens wissel.
PS4S is comfy tov PSS. Bijna geen rijgeluid en soepeler. Maar een grip! En in de regen 'alsof er geen regen is'.TLRS schreef: 29 mei 2021, 09:04 En hoe zit het met comfort.. Dat was jaren terug voor mij aanleiding om over te stappen van oem potenza runflat, naar potenza.. en toen mps.
Die klappen door de auto met stugge banden konden me gestolen worden namelijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 12 gasten