Staat lekker dik zo Ron!RS-Ron schreef: 30 apr 2021, 17:21 Vanmiddag wat gepast:
Ik begin met het positieve punt............ heel andere auto, plakt aan de weg, stuurt veel beter in en is stuk comfortabeler. De klappen bij richels zijn beetje normaal nu.
Alleen loopt er achter wat aan bij inveren. ET is 38 maar banden vallen serieus breed. Dat wordt dus wielkasten achter uitrollen en de zwarte wielkastverbreders wat wegdremmelen.
Gr Ron
Even een rondje met 4 man erin, is het voorgoed opgelost!RS-Ron schreef: 30 apr 2021, 21:33 Kreeg van ervaringsdeskundigen met verlagen en Mini’s het advies de banden het werk te laten doen............. die creëren zelf het perfecte maatwerk....... ik heb eens een blik geworpen, band raakt idd alleen kunststof. Dat wordt warm en veeg je zo van de band af.
MartijnGizmo schreef: 02 mei 2021, 13:40 Staat em goed zo!![]()
Even een rondje met 4 man erin, is het voorgoed opgelost!RS-Ron schreef: 30 apr 2021, 21:33 Kreeg van ervaringsdeskundigen met verlagen en Mini’s het advies de banden het werk te laten doen............. die creëren zelf het perfecte maatwerk....... ik heb eens een blik geworpen, band raakt idd alleen kunststof. Dat wordt warm en veeg je zo van de band af.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten