Prima. Ik zeg niks, maar laten we 't erop houden dat mijn beleving naar jou geheel wederzijds is.Downforce Hans schreef: 28 apr 2021, 20:07 @Robin,
Je zal nu wel gaan zeggen "daar heb je hem weer" maar zijn posts zijn vaak net zo irritant als sommige posts van jou. En dan bedoel ik niet dit gezeur over dit slecht gefotografeerde klokje maar de manier waarop jij je ook soms uit. Ik denk ook dat jullie karakters helemaal niet zo veel verschillen. Nu is geschreven teks natuurlijk vaak moeilijker te peilen als wanneer je een gesprek heb met iemand. Wanneer jij kritiek of aanmerkingen krijgt op een post voel jij je vaak persoonlijk aangevallen. Kijk maar eens in het draadje over de M2. In dat draadje komen je antwoorden ook vaak over alsof jij de enige bent die verstand heeft van zo`n ding. Ik ga er geen heel lang verhaal van maken maar een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen denk ik. Alleen al de opmerking dat iemand een hele harde dobber aan jou gaat krijgen.....pfff waar gaat dat over? Omdat jij 42088 posts op je conto heb staan en een M2 hebt geeft dat je nog geen privileges hier. Wat zullen we nou krijgen........![]()