Nu zelfs een tank 1:17,13Martijn_bmw schreef: 21 mar 2021, 12:10 Oh dat is zeker netjes! Nog met xdrive ook
Mooi dat ie goed bevalt, kijken of je hem weer langer dan een jaar kan houden![]()

Nu zelfs een tank 1:17,13Martijn_bmw schreef: 21 mar 2021, 12:10 Oh dat is zeker netjes! Nog met xdrive ook
Mooi dat ie goed bevalt, kijken of je hem weer langer dan een jaar kan houden![]()
Arthur schreef: 29 mar 2021, 19:57Nu zelfs een tank 1:17,13Martijn_bmw schreef: 21 mar 2021, 12:10 Oh dat is zeker netjes! Nog met xdrive ook
Puur alleen woon-werkverkeer. Max 100-105 en vaak tussen de 80 en 95 blijven hangen ivm verkeer. Wel fijn dat de auto zo zuinig is onder deze omstandigheden, mooi meegenomen
![]()
Leuk stukje! En mooi dat ie goed bevaltArthur schreef: 15 aug 2021, 13:28 Vanmorgen vroeg uit de veren om vrouw en kinderen naar het vliegveld te brengen in Duitsland voor een weekje zon, ik mag weer werken vanaf morgen, en dus een reden om de 330i eens uit te laten op de Duitse autobahn. Waar ik de F31 330i op de 1 of andere manier niet overtuigend vond is deze G21 dat wel. Zo makkelijk als deze auto op de 200 zit, met een toefje gas. Niet eens vol gas geven maar gewoon in comfort rustig accelereren en je zit zo aan de 200. Heenweg niet te gek gedaan, hele familie met bagage erin. Terugweg op de A30 beetje zitten rommelen tussen de 150 en 210. Eenmaal de A31 weer opgedraaid, waar het rustiger was, eens de top uitgeprobeerd. Nou, hij loopt in 1 streep naar de 262 op de teller. Deed me denken aan m’n ex 130i die dat ook op die manier deed. Auto ligt als rails, heel rustig. Zal wel door het dolle gewicht en de xDrive komen, want dat is niks natuurlijk
Geen bochtige weggetjes voor mij vanmorgen, gewoon rechtuit branden. En ik vond het leuk! Auto blijft me super bevallen, al moeten er niet teveel draadjes over M340i’s gestart worden…
Thuisgekomen nog ff 2 uurtjes op m’n nest gekropen en nu een weekje rust, ohja en werken![]()
Ja, fijne wagen![]()
Dat blijft het uiteindelijk altijd
Gebruikers op dit forum: beske, Eeuwe, Will F., WillemBoer en 10 gasten