Bericht
door Vanreijmersdal » 27 mar 2021, 21:50
Interessante discussie dit.
Wat leuker is, is wel echt heel persoonlijk. Net zoals hoeveel geld je erin moet stoppen, hoe hardcore die moet zijn en etc.
Ik heb eerst een e36 325i gehad en heb nu alweer een paar jaar een e46 330ci. Na de 325 wilde ik vooral meer Power. Ik heb toen ook gekeken voor een e36 328 of een e36 m3. Uiteindelijk wilde ik gewoon graag een e46 en dan het liefst een m3, omdat ik het model gewoon mooi vind. Echter was de m3 buiten budget en werd het een 330i. De 330 rijdt echt een stuk makkelijker dan de 325. Makkelijker is trouwens niet voor iedereen leuker.
Maar ik wil nu met de 330 ook meer power. Dus als je iemand bent die toch eigenlijk steeds meer wilt, dan kan je beter meteen voor 1 met meer gaan.
Beleving zit voor mij echt in de emotionele dingen. dus ook in een model dat ik mooier vind, daar geniet ik ook gewoon van. Maar ook dat hij achter op de trailer staat geeft rust en hoort voor mij ook bij de beleving.
Aangezien tracktools luxe problemen zijn, zou ik de de emotie kiezen en wegblijven bij of een m3 financieel de beter keuze is. Als je een m3 wilt en het kan betalen, neem die dan en geniet ervan, want genieten ga je toch wel doen.
Zowel de 325 als 330 heb ik zelf opgebouwd. Als je daar wat mee hebt, is het leuk om te doen, maar anders moet je er gewoon 1 halen waarvan de basis al op orde is.
Mocht je toch op de rationele toer gaan: ik denk dat een geprepareerde e36 328i met een m50 inlaat de keuze zou zijn.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Laatst gewijzigd door
Vanreijmersdal op 28 mar 2021, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.