Mooie verkoopverhalen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Tom

Mooie verkoopverhalen

Bericht door Tom » 14 sep 2007, 11:19

Nav deze post van Rico.
Rico v Velzen schreef:Verkopers kunnen je ook ZO onderschatten :?

Toen ik 7 jaar geleden een S3 ging kopen stond er een gele bij Century en een rode bij de Vries is Assen (toen nog concurrenten van mekaar)..

Ik had de A3 180pk in te ruilen.. afin.. uitgebreid gesprek gehad met die gast in Assen.. OOK laten weten dat ik de gele in Groningen mooi vond (dus open kaart, ik hou niet van dat stiekeme gedoe) Auto's waren exact hetzelfde uitgerust, alleen de kleur was anders.. ik zeg ik wil zeker zaken doen maar je moet me gelijk de beste prijs geven voor de A3 die je in het vat hebt. Dan kunnen we heel snel zaken doen.. vond de rooie ook wel erg mooi.

Oke gast geeft een inruilprijs en ik moest bij hem 5000 gulden meer betalen dan in Groningen, alleen wist ik dat op dat moment nog niet.. Toen ik de prijs in Groningen hoorde en dus 5000 gulden meer inruil kreeg voor mijn oude auto.. was voor mij de keus snel gemaakt..

Maar ik had nog niet besloten omdat ik de verkoper in Assen nog zou spreken.. Ik tegen hem je hebt me niet je beste prijs gegeven, want in Groningen krijg ik 5000 gulden meer.. toen begon die een lulverhaal op te hangen dat die gele minder waard zou zijn als ik hem tzt opnieuw zou inruilen.. ik zei, daar gaat het niet om ik koop nu een auto TZT zie ik het dan wel weer.

Anyway ik zei, nouja dan doen we geen zaken verder.. en vlak voordat ik de hoorn er op wilde gooien, kwam die terug op zijn aanbod en wilde hij dezelfde inruilprijs bieden als Groningen.. nee bedankt zei ik je hebt me niet serieus genomen... tot 3 telefoontjes werd ik door hem lastig gevallen...

6 weken later ben ik nog even wezen tanken bij de Shell pomp in Assen voor die dealer.. staat ie daar mooi buiten een auto af te leveren aan een andere klant.. en de schelllen vielen hem zowat van de ogen toen die mij zag met de gele S3.....
Vind dat soort verhalen wel mooi om te horen, dus ben benieuwd :)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 14 sep 2007, 11:22

Heb ik gehad met Vugteveen en Suco in Emmen.
Nieuwe Golf4 GTI, zonder inruil.
Enfin, kwam erop neer dat verkoper van Vugteveen boos werd dat ik niet meer terugkwam.
Zijn woorden: "ik had je toch gezegd, dat als Suco met een beter bod komt, je terug moest komen?"
Ik:
Ja, maar dan weet ik bij jou nog niet of je me vernökt.
Suco wilde wel in 1x verkopen zonder poespas.
Had je eerder moeten bedenken...

Jammer dat het een maandagochtendauto was en Suco niet zo'n beste dealer :?

Pascal

Bericht door Pascal » 14 sep 2007, 16:26

@Tom;even offtopic,maar mooie woonplaats heb je :lol: .

Tom

Bericht door Tom » 15 sep 2007, 00:57

Haha, tja lees echt niks anders meer dan dat gezeik om het milieu. ben er klaar mee.

Maar het aantal verhalen valt mij tegen ;) niemand anders die iets leuks heeft meegemaakt?

Corvette

Bericht door Corvette » 15 sep 2007, 02:47

Al een aardig tijdje geleden heb ik het volgende meegemaakt....

we hadden destijds twee auto's, maar mijn vrouw reed er bijna niet mee. We hadden net kinderen en ze deed eigenlijk alles op de fiets.

Na een tijdje bedacht ik dat er 1 auto uit moest en dat was in dit geval een Opel kadett Sport. Het was een keurige auto met wat leuke dingen erop en eraan en met een 1800S motor. Het ding reed perfect en de kleur was WIT. Jahaaaaa dat geloven jullie natuurlijk niet maar ook Corvette heeft auto's met een kleurtje gehad. Die manie van zwarte auto's heb ik pas een jaar of tien.
Op een dag stap ik in die auto en ga er een paar garagebedrijven mee langs en vraag daar gewoon of ze hem willen inkopen van mij. Nou dan kun je lachen en je blijft ook lachen, want de 1 lult nog stommer dan de ander. De Opel had een waarde van +/- 10000 gulden, maar er werd zo'n beetje 3 tot 5 duizend voor geboden. Bij 1 garage stond een verkoper met een kop zo'n beetje als Rijk de Gooijer en dan nog gluiperiger en die zegt op een gegeven moment; Meneer ..... wij zeggen altijd "MET EEN WITTE BLIJF JE ZITTEN". Nou dan lig je bijna onder de tafel, want die vent vertrok geen spier en waarschijnlijk had hij voor elke kleur wel een spreuk zoiets als met een rooie vallen dooie. In die jaren was wit de meest verkochte kleur..........wat zeg ik .....misschien nu nog wel :?:

Resumee.........verkopers lullen maar wat. Jouw auto is altijd vullis en wat zij verkopen is altijd uniek en dat ze dat dan aan jou willen verkopen is dan een soort van gods gratie.

Daarom ben ik misschien alleen nog maar zwarte auto's gaan kopen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou ja als ik destijds die aan hem had willen verkopen had tie waarschijnlijk wel gezegd; verkoop van een zwarte gaat niet van harte.

Inmiddels rij ik al meer dan 30 jaar auto en heb er dan ook al diverse gekocht, maar het komt overal op het zelfde uit. Het kost altijd meer als dat je dacht.
:( :shock: :( :shock: :(
Vr. Gr.

Corvette

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 15 sep 2007, 10:06

Niet zozeer een verhaal meegemaakt dat ik de partij die uiteindelijk de order niet heeft gehad nog heb gezien daarna, maar wel iets opmerkelijks meegemaakt.

Stel: Je bent verkoper bij een Audi/VW dealer met een groooooote glazen pui en je ziet iemand uit een 4 jaar oude Golf IV stappen. Wat doe je?

1. 2 minuten laten rondlopen, aanspreken, offerte opmaken en eventueel de order wegtikken
2. je rent naar buiten, gooit hem de sleutels en de factuur komt later wel
3. je blijft lekker achter je pc patience spelen (remember; glazen pui spiegelt weleens ;))

Tsja....

Bij een andere dealer liep ik ook een beetje verdwaasd weg omdat die wel 10 keer zei dat hij alleen maar inkoopprijs voor mijn Golf wou geven en heel misschien een kleine korting op de nieuwe (Golf was prive en de auto daarna zou zakelijk worden). Dan verkoop je toch geen auto!

Nu ik er over nadenk even een schop onder de gordel voor de FAPPERS hier. Zelfde case als hiervoor, ik was ook bij BMW gaan shoppen en had een proefrit gevraagd in een 320i en een 320d, beide E46. Ik was geen onbekende bij de dealer, want ik kende hem nog in de tijd dat mijn vader BMW reed. Maar goed, weer een aantal alternatieven:

1. Proefrit; geen probleem. Aanstaand weekend staat er een klaar, het volgend weekend de ander
2. Tsja ik heb 2 auto's, de een is heel erg nieuw dus graag voorzichtig rijden en de ander is van een klant die wil graag over 15 min weer weg
3. Weet je wat, het gaat je toch om het verschil? Ik geef je 2 auto's mee, ze zijn maar 3 jaar oud en hebben niet meer dan 200.000 km gelopen

Optie 3 gebeurde eerst, optie 2 daarna...

Intussen dus de A4 (mijn vorige gekocht), erg mooie deal gemaakt met dito gevoel. De BMW verkoper belde daarna nog en heb hem toen mijn teleurstelling uitgesproken...

Gijzer

Bericht door Gijzer » 15 sep 2007, 10:18

Een vriend van me was op zoek naar een nieuwe leasert dus wij naar de VW dealer. Destijds reed hij een 206 en hij zat te twijfelen tussen een 206 SW GTI (Zo'n diesel versie) en een golf TDI.

Gaat de verkoper de 206 afzeiken, dat de golf veel meer auto was. bla bla bla.

Niet verstandig als je iemand aan ziet komen in een 206 en dat hij aangeeft dat een 206 misschien weer een optie is. Hoe kun je zo stom zijn?

Het is uiteindelijk wel een golf geworden maar wel bij Langwerden in Aalten en niet bij Dago in Doetinchem. :twisted:

Arthur

Bericht door Arthur » 15 sep 2007, 11:25

Bij Autoskala in Assen Subarudealer: kom binnen, geen enkele interesse.
Loop wat rond en ga vervolgens maar aan een soort bar zitten waar een dikke vent zit die niet van z'n plaats af wil komen. (Ik kom voor een nieuwe GTT, zonder inruil). Kan'k wat voor je doen? Ja, zeg ik en vertel wat ik wil.
Hij: zo werkt dat niet, ik zit al 30 jaar in dit vak en als je iets van me wilt kopen moet je maar zeggen wat je ervoor wilt geven! Het was in 1999 dus was ik net 30. Ik koop al 12 jaar auto's en als je mij iets wilt verkopen moet je maar zeggen wat je ervoor wilt hebben. Hij weer: nee, zo werkt dat niet.
Het laatste wat ik hoorde; hé, waar ga je nu naar toe?
Want toen viel de deur van de showroom dicht...
Ongelofelijk, die wilde geen 50k aan guldens cash in de hand??

GTRene

Bericht door GTRene » 15 sep 2007, 12:07

Ach dat soort lui wordt ik ook meteen ziek van, heel wat jaren geleden kwam ik bij een garage daar hadden ze een Delorean staan, ik kwam speciaal voor dat ding, dus ik vraag wat dingen en ook wat ie moet kosten, zegt die man van, zorg eerst maar eens dat je een koophuis hebt?! :idea: wat een lul zeg, hij wist helemaal niks van me maar dacht mensen kennis te hebben...NOT dus want ik heb alleen maar koophuizen en toen dus ook al, lul ik was toen ook meteen klaar daar, en maar goed ook want daarna zag ik veel goedkoper spul van dat maar leerde ik er ook meer van en maar beslist dat het niet wat voor mij was :lol: was al long time ago.

Net zoiets deed ook al een garage eigenaar bij mijn moeder toen ze eens bij een garage in de buurt ging kijken voor een klein sportautootje die ze wel leuk vond, zegt die kerel, de prijs ga ik je niet vertellen , zorg eerst maar dat je geld hebt en kom dan maar terug!! terwijl die lul niet eens wist wie mijn moeder is en hoeveel geld ze heeft, en die auto kon ze zat cash kopen ! sommige verkopers zijn echt ziek, maar moet zeggen tegenwoordig kom je dit soort dingen niet zo vaak meer tegen volgens mij(hoop ik anders krijgen ze echt de wind van voren!)

Marc R

Bericht door Marc R » 15 sep 2007, 12:35

Heb dus gehad dat ik aan het shoppen was voor mijn RS4...eerst natuurlijk in nederland maja niet echt overtuigende wagens...toch maar proberen wie weet valt het mee.

Ik: ehhh ik wil graag n proefrit in die RS4 die jullie hebben staan...is dat mogelijk?

Kijkt die verkoper achter mij en tegelijk in het rond en vraagt of me vader dr ook is....

Hadsjee...*boem* deur dicht... :evil:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 15 sep 2007, 12:56

Zo heb ik ook wel een paar verhalen:

Toen ik een jaar of 12 was, ging ik samen met een vriendje wat autodealers af voor folders, zogenaamd voor een spreekbeurt op school. Bij de een kregen we mompelend een overzichtje mee, de ander wees ons alleen naar het folderrek. Bij de Toyota-dealer was men erg vriendelijk, kregen we ook een mooi boek over rallysport mee etc. Maar de BMW-dealer sloeg alles: de receptioniste vertelde ons dat we die middag om 13:00 terug konden komen. Wij dus terug daarheen 's middags, bleek dat er gewoon een verkoper een uur de tijd voor ons had genomen. Samen met hem de hele geschiedenis doorgenomen van BMW, extra folders om in te knippen, een petje, enz. Dan sta je als jochie van 12 toch even met je mond vol tanden. 8)

Mijn vader reed in 1997 naar alle tevredenheid in een Renault Laguna, maar een Passat Variant TDI had toch zeker zijn interesse. Een bezoek aan een flinke VW-dealer in de buurt leek hoopvol, tot het over de inruilprijs van de betreffende Laguna ging. Commentaar van de verkoper: "das wird weh tun". Een half uur later had mijn vader bij de vriendelijke Renault-dealer zijn handtekening gezet onder een koopcontract van een Laguna Grandtour 2.0 16v (Phase II) voorzien van de nodige accesoires. :lol:

Samen met mijn vader ga ik naar een Mercedes-dag op een landgoed hier in de buurt (op uitnodiging van Mercedes). Nadat mijn vader heeft aangegeven op zoek te zijn naar een vervanger voor zijn Volvo V70 2.5D, probeert de verkoper hem ervan te overtuigen dat een Mercedes E200CDI automaat vergelijkbaar aanvoelt. Wij rijden een proefrit en vallen tijdens de kickdown bijna in slaap. Bij terugkomst komt de verkoper enthousiast op mijn vader afgesprongen.
verkoper: "en, hoe was het?"
vader: "nu weet ik ook hoe gefrustreerd een taxi-chauffeur zicht voelt"
verkoper: :(
Nog diezelfde week wordt mijn vader door dezelfde verkoper gebeld voor een afspraak om eens in een CLS350 te rijden.

Mijn vader is na zijn FLO actief op zoek naar een motor, na zijn vorige een paar jaar terug weg te hebben gedaan wegens tijdgebrek. Bij de Beier in Heerenveen (de motorafdeling) wordt hij met open armen ontvangen. Tijdens het verkoopgesprek komt één van de monteurs aan en vraagt wat over de V70 van mijn pa. Van het één komt het ander, en mijn vader ruilt zijn auto in op een motor, zodat hij zonder inruil een nieuwe auto kan gaan zoeken.

De eerste Laguna van het verhaal hierboven was niet voorzien van ABS, wat er mede voor zorgde dat mijn moeder bij een oude Mercedes achterop gleed in de winter. Aangezien we op dat moment in Duitsland woonde, kwam de marechaussee het geheel afhandelen. Mijn vader komt vanuit zijn werk aanrijden op zijn Kawasaki Vulcan 750.
marechaussee-agent: "mooie motor!"
vader: "ja? hij's te koop"
Vervolgens verkoopt mijn vader daar ter plekke zijn motor, terwijl mijn moeder half overstuur naast de (overigens niet al te zwaar beschadigde) auto staat te wachten. :lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 15 sep 2007, 14:24

Met die pa van jou kun je wel lachen Martijn :D

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 15 sep 2007, 14:44

Niels schreef:Met die pa van jou kun je wel lachen Martijn :D
Ik heb geen contact meer met m'n ouders, maar gelukkig nog wel leuke herinneringen. :) Maargoed, dat is een ander verhaal.

RVV

Bericht door RVV » 15 sep 2007, 14:49

Arthur schreef:Bij Autoskala in Assen Subarudealer: kom binnen, geen enkele interesse.
Loop wat rond en ga vervolgens maar aan een soort bar zitten waar een dikke vent zit die niet van z'n plaats af wil komen. (Ik kom voor een nieuwe GTT, zonder inruil). Kan'k wat voor je doen? Ja, zeg ik en vertel wat ik wil.
Hij: zo werkt dat niet, ik zit al 30 jaar in dit vak en als je iets van me wilt kopen moet je maar zeggen wat je ervoor wilt geven! Het was in 1999 dus was ik net 30. Ik koop al 12 jaar auto's en als je mij iets wilt verkopen moet je maar zeggen wat je ervoor wilt hebben. Hij weer: nee, zo werkt dat niet.
Het laatste wat ik hoorde; hé, waar ga je nu naar toe?
Want toen viel de deur van de showroom dicht...
Ongelofelijk, die wilde geen 50k aan guldens cash in de hand??
Haha zo kwam ik daar ook een keer binnen voor een Impreza... nee ik moest en zou een Forrester nemen.. zeg ik kom uit een S3, dan wil ik wel iets leuks hebben en geen boswachter auto.. Nee een impreza wilde hij geen moeite voor doen.. die waren toch uitverkocht...

Dooeeeeeeiiiii

RVV

Bericht door RVV » 15 sep 2007, 14:53

Marc RS4 schreef:Heb dus gehad dat ik aan het shoppen was voor mijn RS4...eerst natuurlijk in nederland maja niet echt overtuigende wagens...toch maar proberen wie weet valt het mee.

Ik: ehhh ik wil graag n proefrit in die RS4 die jullie hebben staan...is dat mogelijk?

Kijkt die verkoper achter mij en tegelijk in het rond en vraagt of me vader dr ook is....

Hadsjee...*boem* deur dicht... :evil:
:shock: Je ziet er toch niet uit als een snotaap

Marc R

Bericht door Marc R » 15 sep 2007, 16:04

Tja voor hem waarschijnlijk wel.

erkan666

Bericht door erkan666 » 15 sep 2007, 19:19

toen ik voor een paar maandjes geleden mijn m5 te koop had gezet:
krijg een telefoontje van iemand uit rotterdam of de auto er nog is. ik zeg ja die is er nog. ok zegt ie maar mijn vader wil je nog even spreken!
ikke huh?? :? ok doe hem maar aan de lijn dan. pa komt aan de lijn en vraagt me of het een veilige auto is voor iemand van 22, want hij zou hem dus kopen voor zijn zoon! :shock:

ik antwoord dat een m5 e39 als een blok op de weg ligt en voorzien is van nagenoeg alle electronische snufjes om hem in ieder geval in het gareel te houden maar zeg te twijfelen of het verantwoord is om hem te kopen voor zijn zoon van 22.

hij antwoord dat zijn zoon perse een suzuki gsx-r 1000 wil en dat hij alleen daarvanaf ziet als hij een m5 krijgt. ik antwoord daarop dat ik het dan wel verantwoord vind :lol: omdat het veiliger is dan een motor.

2 uurtjes later komen ze aanrijden in een mercedes s500 lang! met 20" lorinser velgen etc etc. het leukste is dat pa helemaal alleen achterin zit en de zoon mocht de auto rijden.... ik kwam haast niet meer bij van het lachen. helemaal nadat pa was uitgestapt want die was iets van 1m55 lang
hehe.

kennis gemaakt en de zoon ging maar een proefritje maken terwijl ik met pa voor de deur stond te praten. zijn zoon is mijn straat niet een uitgereden en komt terug om te zeggen dat de auto perfect is. zijn pa vraagt mij hierop of ik een computer in huis heb. ik zeg , haal de laptop wel even. laptop opgehaald en aan zijn pa gegeven. die vroeg om mijn rekeningnummer. geeft mij vervolgens de laptop terug en zegt dat ik mijn rekening moet controleren, wat ik vervolgens doe. bedrag stond al op mijn rekening 8)

kon daarna niet veel anders meer zeggen dan vragen of ze een kopje koffie willen :lol:

Tom

Bericht door Tom » 15 sep 2007, 19:38

:lol: :lol: :lol: geweldig verhaal!!!!!!! :D

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 15 sep 2007, 20:21

:shock: Dat is nog eens een verkoop story 8) 8) Geweldig!

Arthur

Bericht door Arthur » 16 sep 2007, 10:27

Rico v Velzen schreef:
Arthur schreef:Bij Autoskala in Assen Subarudealer...
Haha zo kwam ik daar ook een keer binnen voor een Impreza... nee ik moest en zou een Forrester nemen.. zeg ik kom uit een S3, dan wil ik wel iets leuks hebben en geen boswachter auto.. Nee een impreza wilde hij geen moeite voor doen.. die waren toch uitverkocht...

Dooeeeeeeiiiii
Daarom heb ik in 99 mijn Impreza gekocht bij Tuyp in de Westbeemster.
Assen, Groningen en Emmen was meer dan een half jaar wachten.
Die Tuyp die zei "als je ze hebt staan dan verkoop je ze, ik bestel er om de maand een paar zodat er altijd 2 in de showroom staan". Daarbij gaf hij mij ook nog eens meer voor mijn 96-er Golf VR6 (ook bij hem gekocht) en ik kon 14 dagen later rijden ipv een half jaar wachten!

frankv

Bericht door frankv » 16 sep 2007, 20:53

Ik ben zaterdag nog wezen kijken naar een BMW E34 520i touring uit 1993 met een onwaarschijnlijk lage km stand van iets van 82.000 [staat nu nog wel op autotrack, in de Meern].

Ik dacht, mooi volgend jaar 15 jaar oud en dan tegen bijtelling van 22% van dagwaarde ipv cataloguswaarde op de zaak rijden. Zo vaak kom je ze niet tegen met zo'n lage km stand.

Ik kwam bij de garage aan en de verkoper trok gelijk de motorkap etc open om te laten zien hoe mooi hij wel niet was, maar ik had al wat tekenen gezien die er op duidden dat er meer dan 82.000 mee was gereden. Dus ik vertelde dat de enige reden dat ik kwam kijken de lage km stand was, en of die echt was. Die bleek niet echt, maar er zat een verhaal achter, een eerlijk verhaal.

Kom maar op dan. Het verhaal was erg dun, namelijk dat er in 2001 een nieuwe teller in was gekomen [bleek ook uit de NAP die in 2001 op 0 begon], maar wat er op de vorige teller [of in vorige jaren] stond bleek nergens uit. Geen boekjes gezien, geen NAP entries, niks.

Toen ik in de auto ging zitten zag ik twee muntjes tussen het dubbel schuifdak steken. Dat had de verkoper nog niet gezien, want toen ik hem vroeg om het schuifdak te openen, begon hij enthousiast op de knoppen te drukken. Tot er een enorm gekraak klonk... Toen was de prijs ineens een meeneemprijs zonder garantie!

DOEI!

Frank

frankv

Bericht door frankv » 16 sep 2007, 20:59

Na het bovenstaande verhaal heb ik trouwens nog wel een kort ander verhaal over hoe ik mijn M3 [zie links] heb gekocht.

Een bus was in Hilversum tegen mijn toenmalige E30 325i tweedeurs gereden, dus die was total loss. Mijn broertje had deze M3 op autotrack gespot. De eigenaar bleek een spierziekte te hebben waardoor hij geen koppeling meer in kon drukken en kon er dus nooit meer in rijden. Hij had een aantal BMW's en verkocht ze allemaal behalve de zwarte automaat waar hij dagelijks de paar honderd meter van zijn huis naar zijn garage mee aflegde.

Ik heb besloten de auto te kopen omdat hij in zijn kantoortje een grote foto had hangen van het lokale voetbalteam dat hij sponsorde en de voetballers stonden voor een reclamebord opgesteld met in hun midden deze auto. Ik dacht dat iemand die zo trots was op zijn auto en hem om zo'n reden moest verkopen wel integer moest zijn en heb de deal beklonken en de auto de volgende week opgehaald. Nooit spijt van gehad.

Frank

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 16 sep 2007, 22:21

Ik bedenk me nog een verhaal:

Mijn ouders hebben een Laguna (alweer 1 ja) te koop staan op Marktplaats, voor €2000 oid. Allerlei vage figuren, tot er een serieuze koper uit Rotterdam belt. Die wilde hem zo komen halen, maar dan wel met nieuwe APK. Dat was echter juist het punt, want o.a. de uitlaat en de achterveren moesten voor de volgende APK wel gedaan worden, was ons verteld door de garage waar de auto in onderhoud was.

Dus mijn blonde zusje (van toen 21) ermee naar de Kwikfit hier in de stad. Uurtje en €50 later zat er een verse APK op. Koper uit Rotterdam kwam de dag erna langs, kocht de auto, en nooit meer wat van gehoord. :lol:

Thomas
Auto: Bmw 1-serie

Bericht door Thomas » 16 sep 2007, 22:51

In het kader van het verhaal van Martijn van de nette behandeling bij de BMW-dealer.

Lang geleden met een maatje met de trein naar Hilversum. Ferrari's kijken. Wij daar de showroom binnengelopen. Komt er iemand naar ons toe (was dus Frits Kroymans): "Wat doen jullie hierbinnen?" Wij, uh, ferrari's kijken, de deur was open hoor. Hij zegt loop maar even mee. Met de lift 1 verdieping naar beneden, "kijk hier maar eens even zegt ie". De meesten weten wel wat daar staat. Al met al ook de werkplaats bekeken, folders meegekregen. Gaaf!

Verder geen koopverhalen. Sinds dat ik m'n rijbewijs heb op een auto na alleen maar leasebakken gehad. Leasebak nummer 6 wordt als het goed is deze week geleverd :D

Thomas
Auto: Bmw 1-serie

Bericht door Thomas » 16 sep 2007, 22:57

Ook mooi een paar jaar geleden met m'n pa.

Op pad om een Mercedes S-klasse te kopen. Zegt die verkoper doodleuk dat als je normaal rijdt best gemiddeld 1 op 12 kan rijden met die wagen.. Yeah right, met de proefrit hadden we iets andere getallen gezien. Pa heeft de wagen wel gekocht trouwens, en 1 op 12 is echt niet mogelijk lol

Plaats reactie