Heb nog altijd enorm veel schik met de auto.
Ondertussen weer redelijk wat veranderd, m.n. onderstel alles nieuw. Schroefset van MeisterR, de ZetaCRD. Die heeft nog enigszins acceptabele springrates. Alle onderstelrubbers incl stabi rubbers vervangen door IL-Motorsport set (iets stugger dan OEM), nieuwe reactiestangen, stuurstangen en stuurkogels. Nieuwe remmen rondom, gewoon OEM schijven en sport remblokken. Is voldoende tot nu toe. OEM radiateur vervangen door een dikkere alu rad, temps blijven een stuk stabieler zo. Dus tja, weer een nieuwe auto haha. Was ook wel nodig want alles was uiteraard oud en versleten.
Het was even wennen maar ondertussen kan ik er goed mee overweg. De uitlijning heb ik bewust heel speels gehouden. Beetje camber voor en achter, maximaal caster en zo goed als 0,0 in- en uitspoor. Als het te gek wordt kan ik achter altijd nog de sporing experimenteren.
Verder nieuw setje wielen en bandjes. König Countergram in maatje 15x7,5 en Yokodrama Advan Fleva V701 in maatje 205/50-15. Top bandjes die nog wat slip toelaten zonder dat het Wanli taferelen worden.
We hebben ook nog een poging gedaan de mapping wat te verbeteren want daar ben ik nog niet 100% content mee.
Maar ik denk dat ik te grote injectoren heb, gasrespons blijft slecht vind ik. Binnenkort kleinere injectoren proberen.
Ondanks dat toch goeie prestaties, ruim 160wielpk’s. Geen idee in hoeverre dat getal realistisch is.
Ondertussen ook alweer 2x in Italië geweest, dus nee.. het is zeker geen garage queen. TF am ring staat op een laag pitje momenteel maar heb wel een trackday geboekt eind dit jaar. En om te voorkomen dat ik me ga vervelen hebben we nog een NC er bij sinds kort.