Iedereen gaat naar kantoor? Iedereen die ik ken die bij de grotere bedrijven werkt moet gewoon thuis werken hoor.Enrico schreef: 30 jan 2021, 15:04? Ik hope dat het niet rustiger was voor de lockdown. Punt is, hoe helpt een avondklok als het overal al druk is overdag en mensen toch bij elkaar gaan? Er zijn niet files vol mensen die enkel plezier rondjes rijden van A naar A. Bron van besmettingen voor de tweede lockdown was werkvloer meer dan horeca maar horeca is dicht en iedereen gaat naar kantoor? Geen wonder we niet onder de 4000 besmettingen komen.daNpy schreef: 30 jan 2021, 09:45Was het voor de lockdown overdag rustiger dan op de weg? Dat idee heb ik totaal niet.Enrico schreef: 29 jan 2021, 16:47 Zo, na 9 manden thuis te zitten, voor het eerst tussen 16:15-16:45 de weg op naar Rotterdam! Welke lockdown ? Volle snelweg Inc file op de ring? Geeft mij nog erger het gevoel de avondklok gewoon een domme actie is, overdag is men overall in beweging..... dit moeten kantoor werkers zijn? Wat doe je anders in de auto in enorme aantallen op dit tijdstip? Lockdown tussen 9am en 6pm zou ik zeggen... wat is de RIVM aan het doen?
De enkele keer dat ik zelf nog de A2 pak in de spits kan ik lekker op baan 2 van 5 tokkelen terwijl je normaal in deze periode elke dag file hebt.