Bij mij is het ongeveer 20% auto v.s. overwaarde
Gezien mijn nieuwsgierigheid heb ik even een draadje aangemaakt hierover:viewtopic.php?f=9&t=40719&p=1482091#p1482091Martijn_bmw schreef: 25 jan 2021, 14:21 Het eerste dus
Bij mij is het ongeveer 20% auto v.s. overwaarde
100% dusRoy RS schreef: 25 jan 2021, 14:49 Niet zo interessant eigenlijk, maar van de hele waarde van het huis kan ik denk ik 3 Mono’s kopen.
Maar ja dat huis is voor 2/3 van de bank en de mono is gewoon afgerekend
Ik zie het belang van die verhouding niet, ik word financieel wijzer van auto’s dan van huizen.SlowCo schreef: 25 jan 2021, 15:07 Dus dan is het nog veel extremer dan ik al dacht en is de verhouding dus 1:1...
Ik moet dan toch maar eens een nieuwe BAC MONO gaan bestellen. Zo'n tweedehandsje is maar sneu...![]()
Als ik waar op bezoek ga?
Leuk om jouw garage ook eens te zien!Roy RS schreef: 25 jan 2021, 13:33 ok mijn verveling van het niet (veel) kunnen rijden heeft een nieuw level behaald![]()
Jeffrey026 schreef: 25 jan 2021, 19:11Leuk om jouw garage ook eens te zien!Roy RS schreef: 25 jan 2021, 13:33 ok mijn verveling van het niet (veel) kunnen rijden heeft een nieuw level behaald![]()
![]()
Wat betrefd verhouding auto/woning €''s heb jij veruit de grootste ballen van DF![]()
![]()
Ben er zelf ook te voorzichtig mee merk ik aan mijzelf. ik stop het toch wat meer in vastgoed heb het dan over mijn woning en aankoop hal al woon ik ook maar klein denk zelfs het kleinst van ons allemaal behalve die nog op kamers wonen bij paps en mams![]()
He wat cool! Goeie infomaurizio schreef: 28 jan 2021, 16:13 Ter info: Het Duitse blad "Sport auto, Ausgabe 2/2021" heeft een artikel over de BAC Mono F.
Hier los, digitaal te bestellen: https://shop.motorpresse.de/sport-auto/ ... lausgaben/
Als ze het type al niet goed weten zal het wel een indrukwekkend stuk zijn. Ik dacht dat maurizio een typo gemaakt had, maar het staat er echtSlowCo schreef: 28 jan 2021, 18:16Hier los, digitaal te bestellen: https://shop.motorpresse.de/sport-auto/ ... lausgaben/
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, krentenbol, NickM5, Sabberjoch en 16 gasten